Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
21 מכוניות ב 7 חודשים נחשב להצלחה ?

אבל מצד שני, הכל יחסי..

 

לפני זה אבארט' מכרו יותר רכבים, גם קרסו מכרו שנים קודמות יותר Z370, גם צ'מפיון התחילו עם 6 מסירות של R8 ועכשיו הם מוכרים מכונית אחת כזאת בשעה.

ככה זה עם רכבים ספורטיביים, השיא שלהם זה תמיד בשנים הראשונות לשיווק ואז הכמות יורדת שתוצג אבארט' חדשה גם אז המכירות יעלו בשנה הראשונה ואז יצנחו עם השנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נכון - שחכתי את הDSG הניפלא!

אוהב להיסתובב במוסך, מייצר רעש של עגלת סופר בניהגה איטית, ועולה הון תועפות ללא אחריות.

 

לא תודה, את הפלא ההנדסי הזה תישמור לחובבי הליסינג שהרכב לא שלהם.

 

רוב האיביזות שנמכרות הן בכלל ידניות.

 

ולגבי הפונטו בגרסת הספורט, אני לא יודע איך היא הייתה אוכלת מן המכירות של האיביזה. הריי רוב האיביזות שנמכרות הן אלה מהמבצע.

 

הגרנדה שהצגת שמה בתמונה נאה מאד אבל לא מדובר על גרסת בסיס.

פורסם

בנוגע לDSG - התכוונתי להודעה מעלי, כמובן שזה לא אקטואלי לקטגורייה של הידניות שעסקינן,

הרעיון של DSG מצויין אך לצערי הוא לא מספיק בשל לארצנו עם אחריות של שנתיים+ מקצועיות המוסכים בטכנולוגיה מתקדמת כזו + העלויות המטורפות שרוכש יד שניה יצטרך להיתמודד עימם, עוד מס' שנים כבר רוב המחלות ילדות יפתרו וזה באמת יהיה גיר מעולה.

 

פונטו בגירסת 3 דלתות הייתה נימכרת מצויין בטווח מחיר דומה מול האיביזה ופביה, היא לא נופלת מבחינת בטיחות, נוחות, עיצוב, אמינות ובהרבה יותר זולה לאחזקה! - רק המחיר הכפול לביטוח עבור הפאביה זה יתרון ענק! ועלות חלקים וטיפולים ביכלל.

 

אבל עם יבואן מאפען כמו אצלנו זה לא יקרה לעולם, אבל מה אכפת לי- נוכל להמשיך ליקנות פיאט יד שניה בחצי מחיר תוך שנה :-)

גירסת 3 דלתות עם מנוע מולטי אייר 105 כ"ס, 6 הילוכים ידנית לדעתי יכול ליהיות להיט במחיר הנכון (עד 79,990!) גם אם זה בקושי ישאיר רווח ליבואן- רק בשביל החדירה לשוק והעלאת המודעות ל100 מכוניות ראשונות.

ההפרש יתקזז בעלויות ביטוח, דלק, ואחזקה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...