Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאשדוד.

תודה רבה על ההסבר המפורט והארוך! רק מחזק את מה שכבר חשבתי ונחמד לדעת שיש המון גישה לחומר לימודי עוד לפני שהתחלתי עם הקורס, מה שיתן לי אחל'ה דחיפה לפי מה שנראה לי.

פורסם

אמור לגשת עוד שבועיים לבחינה,

למדתי בהייקיו ויכול להגיד בלב שלם שהשיטת לימוד שם מעולה,האתר שלהם הכי מקיף שיכול להיות ומכיל הכל מהכל,התרגול שהם מציעים הוא בלי סוף,המורה הספציפי שלי זמין לשאלות ועונה למיילים מסביב לשעון, יש לך באתר את כל השיעורים מצולמים ככה שאתה לא מפספס כלום ויכול תמיד להתחדד על נושאים שלא מובנים והם תמיד מאפשרים להשלים שיעורים שוב עם כיתות אחרות. הם מדמים לך את הבחינה מהשבוע השני-שלישי של הקורס עד סופו,אצלנו גם היו המון תגבורים נוספים ושעות אקסטרה לבקשת תלמידים ובאישור של המנהלת סניף. החוויוה האישית שלי לפחות מצוינת.

 

עריכה: נראה כאילו יש פה איזה פרסומת אבל אין לי שום קשר לחברה או משהו,זה סתם בהשוואה לחברים שעושים במכונים אחרים ומתפלאים לשמוע על דברים מסוימים שאני מספר

פורסם

אם אתה אומר שהכסף לא מהווה שיקול, אין בכלל התלבטות.

יואל גבע עושים את עבודה.

הם לא מלמדים טריקים וקסמים, אלא מעבירים את החומר ברמה עמוקה מספיק.

יחס אישי (אבל באמת).

שיטות לימוד מוצלחות.

מדריכים נהדרים (כשכולם מנוסים. יש צורך בכמה שנות הדרכה (לדעתי 5) פסיכומטרית לפני שאפשר לעבור לשם).

 

לא חושב שקורס אחר יכל להוציא ממני יותר.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

ליואל גבע אין כיתות כאלו, עד כמה שאני יודע.

בקידום זה מסלול אחר שאליו הולכים באחת משתי סיטואציות:

1. פסיכו' קודם עם (נדמה לי) 630 ומעלה.

2. מבחני קבלה למסלול.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מה זה כיתת 700+? ביואל גבע אין חלוקה לפי רמות, אתה יכול להיות באותה כיתה עם גאון, כשלידו יושב מישהו שלא משקיע, שיקבל 350. גם אין בזה צורך, כמו שציינתי, פסיכומטרי זה משהו שונה לחלוטין ממה שאתה מכיר, ולכן כולם (גם הגאונים), צריכים ללמוד את אותו הדבר מהתחלה.

אני כמוך ערכתי סקר מקיף מאוד, כבר מתחילים לבצבץ לי חברים סטודנטים (אני בדיוק אחרי צבא), ואף אחד מהם לא למד ביואל גבע, אבל הרבה מהם למדו במקומות אחרים, כולם אמרו שהקורסים בסדר, וזה תלוי רק בך, ושלל תירוצים, ובסוף אף אחד לא עבר את ה650.

אגב אצלי בקורס, יש כמה חברה שעשו קורס קודם בקידום,IQ וכדומה, ועכשיו חזרו לקורס שני ביואל גבע.

הלכתי לפגישות ייעוץ חינם בהרבה מקומות, כולם אגב קרובים לבית שלי חוץ מיואל גבע, ובסוף בחרתי ביואל גבע מסיבה אחת פשוטה: זו משרה מלאה של המורה.

בשאר המקומות, המורה שלך בד"כ יהיה סטודנט שקיבל ציון טוב, או מישהו שכבר יש לו תואר ומתעסק בלימוד פסיכומטרי בשביל השלמת הכנסה. את הלימוד אגב, הוא עושה רק שנים בודדות.

בסופו של יום, הוא כל היום עסוק בדברים אחרים, וממה ששמעתי מחברים, לא תמיד זמין, וגם כשכן, זה רק במייל שהוא עונה לך עליו אחרי יום-יומיים.

ביואל גבע המורה מלמד אותך, וזו כל עבודתו. למורה שלי אין בכלל מייל, היא נתנה לכולם את הטלפון שלה, ואמרה דחילאק, מתי שצריך.

בנוסף, המורים ביואל גבע, כמו שציינתי, כולם בעלי ותק של הרבה שנים (שלי מלמדת פסיכומטרי משנת 1995), והם מכירים כבר כל ניואנס קטן. הדבר שהכי אהבתי, זה שהמורה לוקח על עצמו אחריות מלאה, הוא אומר "תעשו מה שאני אומר, כמו שאני אומר, ויהיה בסדר, עליי". זה דורש המון אמונה במורה, ובשיטה, אבל אני אהבתי את המשפט הזה.

ביחידות מיוחדות בצבא, מלמדים שאם אתה יושב בלא נוע, בחשיכה מוחלטת, אז גם אם יעברו 5 מטרים לידך לא יראו אותך, זה מצריך המון אמונה בשיטה. ככה גם הסתכלתי על מה שהמורה אמרה.

כל המגילה שכתבתי כאן, הן הסיבות שבגללן אני בחרתי ביואל גבע, אם הן לא מתאימות לך, אני ממליץ לך ללכת על מקום שיתאים לך יותר.

אשקר אם לא אומר, שבהתחלה תכננתי ללכת לקורס אחר, בגלל המחיר הגבוה, אבל אז גיליתי שכולם דומים במחיר ליואל גבע, ו-2,000 שקלים זה לא מה שיגרום לי לבחור בקורס אחר.

בשבילי אין ממש הבדל בין 7,000 שקל ביואל גבע לבין 5000 בקורס אחר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו תן לי רק לחדד כמה נקודות -

*יש לי הרבה חברים שעברו את ה650 בלי ללמוד ביואל גבע, אין צורך להסחף.

*מהכרות עמוקה עם אופן ההדרכה בלחמן - יש יחס אישי, כמובן שגם טלפון של המדריך ולא רק מייל, אבל הניסיון הוא פאקטור שאין לו מחיר. וכשאתה לוקח מישהי ונותן לה קורס ראשון כשהיא עוד בחפש"ש, אתה בבעיה.

*גם ביואל גבע, הם יכולים ללמוד תוך כדי, לעשות כמה קורסים במקביל ועוד. הם פשוט מגבים את זה בהרבה מאוד השקעה ומאמץ.

 

ובהחלט מחזק - לסמוך על המדריך. ההתחלה קשה, הכל מרגיש לא נכון, ואז בבום הפאזל מתחבר לך ואתה במקום הנכון.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

נראה לא שלא הבנת אותי, אז תרשה להבהיר את עצמי. לא נסחפתי, כי לא אמרתי שאפשר לקבל יותר מ-650 רק עם קורס ביואל גבע. ההפך הוא הנכון, חשוב שפותח השרשור יבין, שהוא יכול לקבל ציון טוב בכל קורס, וגם בלי.

יש לי בן-דוד שקיבל מעל 750 בלי קורס בכלל, ובטח לך, או למישהו אחר, יש חבר שקיבל 798.

כפי שכתבתי, דוגמת החברים הייתה כדי להביע לפותח השרשור את השיקולים שלי בבחירה ביואל גבע, אולי פותח השרשור הוא גאון מלידה, ולא צריך קורס בכלל, בגלל זה גם כתבתי שלכל אחד השיקולים שלו.

אגב, יכול להיות שאם לא הייתי חייל משוחרר, בכלל לא הייתי הולך יואל גבע, הבנתי שבלי "הנחות" הקורס שלהם עולה באזור ה10,000 ש"ח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא קראתי את השירשור כ"כ אבל

אם אתה לקוי למידה-ממליץ לך בחום לעשות אבחון ולקבל הקלות.

 

בתור לקוי למידה אני יכול להמליץ לך על אחד על אחד.

הם ממוקמים בת"א ואולי פתחו עוד סניפים.

 

מדריכים מקצועיים,כיתות של עד 10 אנשים(היינו 7 אנשים),תיגבורים בכל מהלך הלמידה והשוס-שיעורים פרטיים עד אלייך הבייתה(תלוי באיזור)

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

×
×
  • תוכן חדש...