Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ראיתי את המדריך שיש פה באתר לחיבור מערכת. עשיתי כמעט הכל עכשיו נשארו לי רק 2 חוטים שאני לא יודע לאן לחבר.

בצד של הצמה של הרדיו זה חוטים אדום וצהוב.

ובצד של האוטו יש 2 חוטים שעדיין לא חיברתי אליהם כלום

ירוק שרשום עליו MEMORY

ואדום שרשום עליו +12V

 

מה צריך לחבר לאן?

האם המערכת אמורה להיכבות לאחרי כיבוי האוטו?

 

תודה מראש?

פורסם
שלום

ראיתי את המדריך שיש פה באתר לחיבור מערכת. עשיתי כמעט הכל עכשיו נשארו לי רק 2 חוטים שאני לא יודע לאן לחבר.

בצד של הצמה של הרדיו זה חוטים אדום וצהוב.

ובצד של האוטו יש 2 חוטים שעדיין לא חיברתי אליהם כלום

ירוק שרשום עליו MEMORY

ואדום שרשום עליו +12V

 

מה צריך לחבר לאן?

האם המערכת אמורה להיכבות לאחרי כיבוי האוטו?

 

תודה מראש?

 

אם אתה רוצה שהמערכת תעבוד לך גם שהסוויץ סגור אז פעל בצורה הזו:

 

חבר את החוט האדום והצהוב יחדו. (ברדיו דיסק)

חבר את החוט האדום והאדום יחדו. (ברכב)

 

חבר אותם אחד לשני והרדיו דיסק ידלק.

כמובן זה בתנאי שחברת הכל בצורה נכונה.

פורסם
אם אתה רוצה שהמערכת תעבוד לך גם שהסוויץ סגור אז פעל בצורה הזו:

 

חבר את החוט האדום והצהוב יחדו. (ברדיו דיסק)

חבר את החוט האדום והאדום יחדו. (ברכב)

 

חבר אותם אחד לשני והרדיו דיסק ידלק.

כמובן זה בתנאי שחברת הכל בצורה נכונה.

 

שאלה כללית, חיבור כפי שהצעת, יכול לגרום לזליגת מתח? או רק במקרה שהרדיו נשכח במצב דלוק?

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם

גם כשהרדיו כבוי, בחיבור הנ"ל (אגב, התאור לא נכון, בצמה של הרכב לא מקצרים שום דבר) יתכן והוא יצרוך יותר זרם מהמצבר, לעומת חיבור תקני - כזה שמכבה את הרדיו עם סגירת סוויץ'. וכמובן הסיכוי לשכוח את הרדיו דלוק ולגמור את המצבר לגמרי גבוה יחסית.

 

 

 

רוצה לשמוע רדיו ברכב כבוי - בסוויץ' יש מצב ACC (שלב אחד לפני מצב ON), בדיוק למטרות האלו.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...