Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שבחיפה עלו על פתרון מדהים לשיפור האחיזה של הרכבים במינימום עלות -

לקרצף את הכביש !

כמעט כל הירידה של פרויד מקורצפת, וחלק מהעליה, ושמו שלטים שהכביש קורצף למניעת החלקה.

מעבר לעובדה שזה מרעיש נורא, הורס את הצמיגים, מסוכן מאד לדו גלגלי, זה פשוט דבילי כי זה לא מונע שום החלקה לדעתי.

בטח ובטח לא בכביש יבש שזה המצב ברוב השנה.

אני לא בטוח שבכביש רטוב זה משפר את האחיזה, לדעתי זה גם פוגע, יש פחות שטח מגע עם הצמיג בכל מקרה.

אולי זה יכול לעזור לצמיגים שהם קרובים לסליקס, גם בזה אני בספק.

מישהו מכיר איזשהו ניתוח פיזיקלי לעניין ? משהו שאפשר להראות לחכמים בעירייה ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני בספק אם מדובר בפתרון למניעת החלקות כי מחקרים הראו שככל שהמשטח פחות מחוספס האחיזה גבוהה יותר.

לדעתי משהו השכיל להבין שהכבישים בחיפה ברמה ירודה מאוד והחליט לטפל בזה.

גרוד הכביש הוא בדרך כלל התחלה שלך שיפוץ :-D...הגיע הזמן האמת!

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם
אני בספק אם מדובר בפתרון למניעת החלקות כי מחקרים הראו שככל שהמשטח פחות מחוספס האחיזה גבוהה יותר.

לדעתי משהו השכיל להבין שהכבישים בחיפה ברמה ירודה מאוד והחליט לטפל בזה.

גרוד הכביש הוא בדרך כלל התחלה שלך שיפוץ :-D...הגיע הזמן האמת!

 

 

זהו, שבהתחלה גם אני קיויתי שזה מבשר על סלילה מחדש. אבל אז כל המיכון הכבד נעלם, נשאר כביש מקורצף,

והציבו שלטים קבועים שאומרים שהכביש קורצף למניעת החלקה. אז לא נראה לי שיש תכנית לסלול מחדש בקרוב.

 

ואם המטרה זה להוריד מהירות נסיעה - זה אחד הרעיונות הכי מפגרים ששמעתי.

אם אתה מוריד את המהירות וגם מקטין את האחיזה לא השגת כלום חוץ מלעצבן את כולם ולסכן את הרוכבים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש בעיר הקודמת בה גרתי פניה שכל הזמן אנשים מגיעים אליה במהירות מוגזמת ועפים לנתיב הנגדי/גדר/עמוד/אי תנועה.

הפתרון הגאוני אותו הגו בעירייה זה קרצוף הפניה.

מיותר לציין שזה לא עזר במיוחד.

פורסם

שמו שלטים שהכביש קורצף למניעת החלקה.

 

באמת עשו את זה? באמת שמו שלטים? העיקר שיש שם גם טכניון וגם אוניברסיטה, והנה המוח היהודי ממציא לנו פטנטים. הפעם ממציאים את הכביש מחדש.

 

לדעתי מדובר במקרה ברור של NEWSPEAK, הם יודעים שזה לא משפר שום אחיזה ושום בטיח, משקרים. פשוט מונע מאנשים לסוע מהר ותוך כדי הורס להם את האוטו. גאונות לשמה.

 

מטומטמים.

פורסם

האמת שמתחילים לעשות עכשיו ריבוד כבישים בהרבה מקומות בעיר, בירידה של סטלה מאריס כבר סיימו

ותענוג עכשיו לנסוע שם.

פורסם

אני טענתי ואמשיך לטעון שכל האמצעי בטיחות כגון פסי האטה קירצוף הכביש ועוד כל מיני אמצעי בטיחות שנעשים מטעם המדינה נועדו אך ורק בשביל שניכנס יותר למוסך.

פורסם
יש בעיר הקודמת בה גרתי פניה שכל הזמן אנשים מגיעים אליה במהירות מוגזמת ועפים לנתיב הנגדי/גדר/עמוד/אי תנועה.

הפתרון הגאוני אותו הגו בעירייה זה קרצוף הפניה.

מיותר לציין שזה לא עזר במיוחד.

בנצרת עילית יש בדיוק כזו פניה, והתיאור עונה 1-1 למה שהולך/הלך שם.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

ribbed for your pleasure, אה...

 

באמת יש שם שלטים. אבל בתמימותי חשבתי שגירוד קל יכול לתרום לאחיזה. אני מופתע ממה שאומרים פה. יש רפרנס למאמר רלבנטי?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

[quote

 

 

בהחלט מדובר על נצרת עילית. :)

בפעם הבאה שאקפוץ מאילת לבקר את החברים והמשפחה אבדוק את מגבלות האחיזה עם הפיג'ו.

פורסם
ribbed for your pleasure, אה...

 

באמת יש שם שלטים. אבל בתמימותי חשבתי שגירוד קל יכול לתרום לאחיזה. אני מופתע ממה שאומרים פה. יש רפרנס למאמר רלבנטי?

 

 

לא הצלחתי למצוא מאמר רלוונטי כנראה משום שזה כל כך הזוי לחשוב שזה טוב - שאף אחד לא טרח להסביר את זה בכלל.

ברור לכל שכביש מקורצף זה מצב זמני לפני סלילה, שצריך לשלט כדי שהנהגים ייסעו בזהירות *בגלל* שהאחיזה נמוכה.

רק בישראל יכולים להמציא שטות כזאת כפתרון קבוע.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

1. בכביש רופין היתה תקופה שבה קרצפו על מנת לגרום לאנשים להאט - אבל היה מדובר על כמה פסים, מעין זברה שגרמה רעש, בדומה לפסי ההרעדה הצהובים בשולי כבישים מסוכנים. זה היה לפני מספר שנים והסיפור נגמר עם ריבוד מחדש.

2. קרוב לודאי שמדובר בהכנה לציפוי מחודש, קורה לא פעם שמקרצפים כביש ואז יש המתנה של כמה ימים או שבועות עד הריבוד החדש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...