Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי היום נסיעה והכל היה בסדר, מאוחר יותר יצאתי לנסיעה קצרה, וממש אחרי 500 מטר פתאום התחיל רעש מהחלק הקדמי ברכב, אני חושב שזה מגיע מכיוון אחד הגלגלים, אבל לא בטוח.

הרעש נשמע כאילו הכניסו מקל בגלגל (נשמע כמו מכות), וככל שהנסיעה מהירה יותר כך גם הרעש ניהיה מהיר וחזק יותר. בנוסף אין קשר בין אם הרכב נמצא בהילוך או ניוטרל, וגם אין קשר לסל"ד מנוע.

תכננתי מחר לנסוע לצפון, אך כנראה אצטרך לבקר קודם במוסך. אם יש למישהו השערות מה יכולה להיות הבעיה אודה לכם.

פורסם

יכול להיות מכמה דברים:

פעמון ציריה- יהיו רעשי נקישה בעיקר בסיבובים

מיסב- יהיו רעשים בכל נסיעה.

 

צריך להרים את הרכב על ליפט לסובב גלגל ולבדוק.

פורסם

לצערי הבעיה בגיר, ועלות ההחלפה (כולל עבודה והכל) כ-2200 עם גיר מיובא מפירוק.

עכשיו אני מנסה להחליט האם בכלל שווה להתעסק עם זה או לא.

פורסם

מה גיר?! נישמע לי קצת פזיז ותמוה. ממליץ לשמוע חוות דעת שנייה לפני מסקנות סופיות. תרים את הרכב בחלקו הקידמי שהוא מכובה עם ג'קים וסובב אצ הגלגל עם היד ותשמע מהיכן מגיע הרעש. תעדכן אותנו לפני שאתה חורץ גורל הגיר.

פורסם

הרכב כרגע בגבע. סיבבנו כל גלגל בנפרד ויש רעש בכל מקרה. הרעש לא מגיע מהציריות\גלגלים (ההיתי שם בזמן בדיקה) אלא מהגיר עצמו. גם כשנוגעים בו, אפשר להרגיש את הנקישות.

החשד העיקרי זה הדיפרנציאל, ממה שהבנתי הוא חלק מהגיר, ולכן הכי פשוט להחליף את הגיר קומפלט.

×
×
  • תוכן חדש...