Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

ברשותי רכב חדש אשר בן חודשיים בלבד, מדובר בסיאט לאון.

 

העליתי תמונות של חלק אחורי קצת מעל הצמיג, האם אתם שמים לב לפס השחור המסומן? אני יודע שייתכן ולא רואים הכי טוב

 

אבל אני לא יודע מה זה בדיוק. ניסיתי להוריד עם קצת מים וזה לא ירד, אני לא מרגיש של בלט או מכה, ייתכן וזה שפשוף שלא יורד?

 

יש דרך בכלל לטפל בזה?

 

כן, זה דבר קטן שתכלס בטח רק אני אשים אליו לב אבל אני כזה, מה לעשות, רכב חדש ותמיד באסה לראות את החבלה הראשונה.

 

תודה אנשים, אשמח לעזרתכם בתעלומה.

 

יום טוב,

IMG_0019.JPG

IMG_0020.JPG

Leon 2.jpg

Leon.jpg

פורסם

תגיד לי אתה רציני? זה מה שמטריד אותך? אף בן אדם לא היה רואה את זה אם לא היית אומר.

זה סתם נראה כמו פס קטן בצבע יותר כהה מצבע הרכב זה הכל, שגם אותו לא רואים.

לא יודע איפה הבעיה פה אני בכלל לא הייתי טורח לצלם ולעלות את זה.

פורסם
תגיד לי אתה רציני? זה מה שמטריד אותך? אף בן אדם לא היה רואה את זה אם לא היית אומר.

זה סתם נראה כמו פס קטן בצבע יותר כהה מצבע הרכב זה הכל, שגם אותו לא רואים.

לא יודע איפה הבעיה פה אני בכלל לא הייתי טורח לצלם ולעלות את זה.

 

אמרתי לך, אני בנאדם דפוק :wink:

 

אני רואה את זה, חשבתי לשאול מה זה ואם אפשר להוריד את זה, זה לא היה קודם לכן כיוון שבשטיפה שלי את הרכב הייתי מיד רואה זאת (אני שוטף ידני בעצמי) וזה לא היה שם.

 

מה לעשות, יש גם אנשים כמוני, זה מה יש.

 

תודה לכל מי שטרח לעזור ולהביע דעתו.

 

יום טוב לכולם.

פורסם

תעביר את הציפורן שלך.. (אחת האצבעות בעדינות).

אם אתה מרגיש הבדל (הציפורן נתפסת בעדינות) זה שריטה.

 

חוץ מזה, תשאיר את זה למזל..

 

תתחדש על האוטו!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

זה לא נראה רציני.

לפעמים אתה יכול למצוא ממש שקע בפח בגלל שאיזה ח*א, פתח את הדלת של רכבו בבת אחת עד כדי מגע עם הרכב שלך. זה מרגיז !

לך לגור זוג צעיר :lol: (זה הגשש) ותתחדש.

alfa 156 2.5.

פורסם
זה לא נראה רציני.

לפעמים אתה יכול למצוא ממש שקע בפח בגלל שאיזה ח*א, פתח את הדלת של רכבו בבת אחת עד כדי מגע עם הרכב שלך. זה מרגיז !

לך לגור זוג צעיר :lol: (זה הגשש) ותתחדש.

 

תודה איש,

 

כן זה באמת מרגיז יהיה. אני יודע שזה לא רציני פשוט עניין אותי מה זה לדעתכם ואם אפשר לסדר את זה.

 

ווקס?

 

תודה,

פורסם

פוליש עדין למרוח על האזור בלבד שכבה דקה, להמתין כמה דקות לייבוש ולשפשף בעדינות יחסית במעגלים עד שירד כל הפוליש. אחר כך ווקס טוב, אותו יישום כמו הפוליש, עדיף כבר על כל הרכב. דגשים חשובים: להשתמש במטליות נפרדות ליישום ולהורדה, רצוי ממיקרו פייבר.

פורסם
פוליש עדין למרוח על האזור בלבד שכבה דקה, להמתין כמה דקות לייבוש ולשפשף בעדינות יחסית במעגלים עד שירד כל הפוליש. אחר כך ווקס טוב, אותו יישום כמו הפוליש, עדיף כבר על כל הרכב. דגשים חשובים: להשתמש במטליות נפרדות ליישום ולהורדה, רצוי ממיקרו פייבר.

 

וכמעט שכחתי, לבדוק שאתה משתמש בפוליש ווקס שמתאימים גם לצבע מטאלי

 

תודה גבר!

 

כרגע אני אשאיר את זה ככה כי זה באמת לא נורא, אולי יותר מאוחר.

×
×
  • תוכן חדש...