Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום ברשותי פיג'ו 307 אתמול נתקע לי הדלת של הנהג כשאני מושך בידית היא כאילו נפתחת קצת אבל לא עד הסוף

היום לאחר מאמצים רבים הצלחתי לפתוח קצת אתהפנל בצד הפנימי של הדלת אפילו פתחתי את הדלת שליד הנהג כדי להבין איך המנעול עבדאך לא יצא מזה כלום אגב המנעול מגיב לשלט כל סגירה או נעילה אני שומע את המנעולמגיב אם יש למישהו רעיון טוב אשמח תודה מראש

 

פורסם
חברים שלום ברשותי פיג'ו 307 אתמול נתקע לי הדלת של הנהג כשאני מושך בידית היא כאילו נפתחת קצת אבל לא עד הסוף

 

היום לאחר מאמצים רבים הצלחתי לפתוח קצת אתהפנל בצד הפנימי של הדלת אפילו פתחתי את הדלת שליד הנהג כדי להבין איך המנעול עבדאך לא יצא מזה כלום אגב המנעול מגיב לשלט כל סגירה או נעילה אני שומע את המנעולמגיב אם יש למישהו רעיון טוב אשמח תודה מראש

יכול להיות כבל תקוע או ידית פתיחה או מנוע נעילת דלת נהג.

גם מבחוץ אין אפשרות פתיחת הדלת?

×
×
  • תוכן חדש...