Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחכמי הפורום

 

ברשותי אאודי TT QUATTRO שנת 2000 רכב מתוחזק מאוד ועובר טיפול כל 10.000 ק"מ אצל רון .

 

לפני כחודש התחילה לה תופעה מוזרה מאוד אחרי 2 דקות שהרכב עומד מונע (בדר"כ אחרי נסיעה) הרכב מתחיל לעשן - עשן קצת לבן.

 

איך שאני מתחיל לנסוע חזרה או אפי' נותן קצת גז בניוטרל נעלם העשן למשך כמה דקות ,ואני לא מדבר על עשן של בוקר כשהרכב קר וכדו' .

 

בתחילה חשבתי כי זה קשור לסוג שמן ששמתי (ביצעתי השלמה של קילו וחצי לסירוגין שמן של פז) עשיתי טיפול מאז והוחלף שמן אך הבעיה לא נפתרה .

 

לצערי רון בבדיקה ראשונית לא הצליח לעלות על הבעיה , יש למישהו ניסיון או ידע לשפוך בנושא ? אולי איזה תוסף מנוע יעזור?

ראוי לציין כי הטורבו של קצת משחיז ..(קשור אולי?)

פורסם
שלום לחכמי הפורום

 

ברשותי אאודי TT QUATTRO שנת 2000 רכב מתוחזק מאוד ועובר טיפול כל 10.000 ק"מ אצל רון .

 

לפני כחודש התחילה לה תופעה מוזרה מאוד אחרי 2 דקות שהרכב עומד מונע (בדר"כ אחרי נסיעה) הרכב מתחיל לעשן - עשן קצת לבן.

 

איך שאני מתחיל לנסוע חזרה או אפי' נותן קצת גז בניוטרל נעלם העשן למשך כמה דקות ,ואני לא מדבר על עשן של בוקר כשהרכב קר וכדו' .

 

בתחילה חשבתי כי זה קשור לסוג שמן ששמתי (ביצעתי השלמה של קילו וחצי לסירוגין שמן של פז) עשיתי טיפול מאז והוחלף שמן אך הבעיה לא נפתרה .

 

לצערי רון בבדיקה ראשונית לא הצליח לעלות על הבעיה , יש למישהו ניסיון או ידע לשפוך בנושא ? אולי איזה תוסף מנוע יעזור?

ראוי לציין כי הטורבו של קצת משחיז ..(קשור אולי?)

 

 

מה זה נקרא הטורבו קצת משחיז? אם הטורבו לא תקין יתכן מאד שהוא מעביר שמן לסעפת יניקה וזה מסביר את העשן. התאור שלך מתאים לגומיות שסתומים לא תקינות, אין לי ספק שבמוסך רון יפתרו לך את הבעיה, סמוך עליהם

  • ספונסר פורום
פורסם

יכול להיות שאכן הבעיה מהטורבו, יכול להיות שהבעיה במנוע.

תבדוק מהי צריכת השמן ל-1K ק"מ או בין הטיפולים.

האם בוצעה בדיקת קומפרסיה?

פורסם

המנוע צורך שמן לפי כמות הלחיצות .. כשאני נוסע רגוע המנוע לא אוכל שמן

 

לא בוצעה בדיקת קומפרסיה !

 

יש למישהו אולי עוד השערות ?

 

אני רוצה לקבל כמה חוות דעת לפני ביצוע התיקון כי הבנתי שזה יכול להיגרם מכל מיני דברים

×
×
  • תוכן חדש...