Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הרכב חדש (אצלי לפחות...)

 

יש לי נזילת מים בתוך הרכב, הרכב התחמם, עצרתי מיד

במוסך אומרים שזה הדוד חימום של המזגן.

 

אני לא מכיר חלק כזה, מה השם המקצועי שלו? אני רוצה לחפש את החלף לבד, ולא יודע מה לשאול.

 

שאלתי לגבי דוד חימום, וכ"א מבין משהו אחר, אבל בשורה התחתונה - אין להם

 

תודה רבה על העזרה מראש

חנוך

פורסם

אין קשר לרדיאטור של המזגן

 

לא מכיר ספציפית בקנגו אבל החלפת החלק בד"כ מסובכת ודורשת מיומנות תוך פרוק חלקים נרחבים מתחת ללוח השעונים ולכן יקרה

 

בתור פתרון ביניים אפשר לנתק את הרדיאטור ולעשות מעקף - אבל אז לא יהיה לך חימום בחורף

פורסם

הכוונה לרדיאטור חימום "פנימי" (שבזכותו אם הוא תקין, אתה יכול להנות מחימום פנים רכבך בחורף).

כנראה שהרדיאטור הזה נוזל (איני יודע היכן ממוקם בקנגו, אבל בחלק מהרכבים, הגעה לרדיאטור זה, כרוכה בפירוק הדאשבורד ובקצת עבודה).

בתור פתרון ביניים, כפי שכבר נאמר לך, ניתן לבצע מעקף לנ"ל (קח בחשבון רק שבחורף יהיה לך ברכב קר :wink:) או לתקן / להחליף.

alfa 156 2.5.

פורסם

לחלק קוראים רדיאטור פנימי או רדיאטור חימום. אכן אין קשר למזגן.

 

כמו שאמר ארמגדון, ברוב המכוניות הגישה לחלק היא מאד קשה ולכן מדובר בעבודה רבה.

 

יש מכוניות מעטות (פיז'ו 205) שבהן החלפת החלק הזה היא קלה מאד. מאחר שגם רכבך צרפתי אולי גם שם זה כך, אינני יודע.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...