Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבית נפט ירדה ל 78$ ... מה עם הדלק ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשכח שגם נוצרו גזי חממה באוגנדה בגלל הפלצות של פרות (שקר כלשהו)

אז עד שתהיה ירידה ממש משמעותית זה כשפרס יהיה ראש הממשלה...

Opel Adam S 2017

פורסם

אם יש משהו שמכניס ג'ובות רציניות למדינה ולא אכפת לה להעלות זה הבלו.

גם בלו וגם מס על הבלו ככה שהמדינה ממש טורפת פה שקלים אז אם יורדת חבית נפט למה לא בעצם לקזז את זה ולעלות את הבלו? הרי אנחנו מתלוננים כל פעם שיש עליה, אז אם יש ירידה בכל מקרה למי אכפת?(נאמר בציניות)

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

למה לוקח כלכך הרבה זמן עד שהדלק מתעדכן ? הרי לבנתיים אנחנו משלמים יותר על מה שהמדינה קונה בפחות לא ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם
למה לוקח כלכך הרבה זמן עד שהדלק מתעדכן ? הרי לבנתיים אנחנו משלמים יותר על מה שהמדינה קונה בפחות לא ?

 

המדינה לא קונה.

בז"ן כבר מזמן מופרטת.

פורסם

1. מחירי הדלק מתעדכנים תמיד ב1 לחודש בחצות. אם ה-1 לחודש הוא שבת/חג אז זה נדחה למוצאי השבת/חג בחצות (2 או 3 לחודש לפי העניין)

 

2. העלאת הבלו היא בעצם ביטול ההפחתה שהיתה לפני כמה חודשים כשמחיר הנפט היה גבוה וביבי לא רצה שמחיר ליטר בנזין יעלה מעל 8 ש"ח.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
1. מחירי הדלק מתעדכנים תמיד ב1 לחודש בחצות. אם ה-1 לחודש הוא שבת/חג אז זה נדחה למוצאי השבת/חג בחצות (2 או 3 לחודש לפי העניין)

 

2. העלאת הבלו היא בעצם ביטול ההפחתה שהיתה לפני כמה חודשים כשמחיר הנפט היה גבוה וביבי לא רצה שמחיר ליטר בנזין יעלה מעל 8 ש"ח.

 

למיטב ידיעתי, במקרים חריגים (בד"כ העלאות משמעותיות) המחיר יועלה גם באמצע החודש, גם באותו יום.

 

ואני שואל: מה עם הסולר? הירידה בסולר אמורה להיות חדה יותר.

פורסם

הסולר זו בכלל עבודה בעיניים. המחיר אינו בפיקוח ולא משקף את הערך האמיתי של ליטר סולר. בגלל זה בטבריה ליטר נמכר ב-7.01 שקל ובעכו (לדוגמא) ראיתי ב-8.5.

 

גם אם 7.01 זה מחיר הפסד (קשה לי להאמין) הפרש של שקל וחצי זה עצום!!!

×
×
  • תוכן חדש...