Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

האם קיימת אפשרות להסב מפתח סטנדרטי (חלק אחד, קשיח) למפתח נפתח (נשלף בסגנון המפתחות הוואגיות) ?

לטובת המיקוד מדובר בג'יפ קומפאס 2012

צירפתי תמונה של מפתח switchblade למקרה שלא הייתי ברור :)

photo5_330942.jpg

פורסם

אני חושב שכן. אתה צריך להזמין מפתח נשלף כזה מאייבי שאתה יודע שהלהב שלו מתאים לדגם ולשנת יצור של הרכב שלך,הולך למנעולן והוא חורט לך על הלהב את החריטה של המפתח שלך,ומעביר את הציפ של האימובלייזר.

אני עשיתי את זה בסוזוקי אלטו,העברתי למפתח נפתח של סויפט חדשה וזה עובד נפלא.

פורסם

חריטת המפתח לא בעייתית בכלל.

הבעיה היא הציפ של האימובלייזר, אני בדקתי על הרכב שלי, והבנתי שאני צריך לפרק את ההלחמה של הציפ(זה ציפ SMD קטנטן), להאריך אותו עם חוטים למקום אחר.

אם ההלחמה לא יוצאת טוב, דפקתי את המפתח.

החלטתי לא לקחת סיכון, החלטה שלך.

פורסם

את הצ'יפ אפשר להעתיק לחלק זכוכית קטן כזה, אצלי הצ'יפ עשה בעיות אז העתיקו לי לכזה זכוכית ודחפו בתוך השלט (הנפתח :-D) אבל זה לא הדבר הכי זול, אני זוכר שזה עלה לי 400 שקל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
האם אתה רוצה מפתח קפיץ בשביל היופי? או שיש לזה סיבה אחרת?

 

לא לקרוע את כיס המכנסיים ולא לשרוט את מסך הטלפון. סיבה מספקת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את הצ'יפ אפשר להעתיק לחלק זכוכית קטן כזה, אצלי הצ'יפ עשה בעיות אז העתיקו לי לכזה זכוכית ודחפו בתוך השלט (הנפתח :-D) אבל זה לא הדבר הכי זול, אני זוכר שזה עלה לי 400 שקל.

מזאת אומרת לחלק זככית?

פורסם

לא יודע מה זה בדיוק, בהתחלה היה אימובילייזר מקולקל מולחם על הלוח של השלט, והעתיקו אותו לחלק שנראה כמו איזה מנורה קטנה או משהו כזה.. וזה עובד ככה

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לא לקרוע את כיס המכנסיים ולא לשרוט את מסך הטלפון. סיבה מספקת?

מעניין, לא חשבתי על זה. תודה.

הסיבה השנייה יותר הגיונית, למי שם פלאפון ומפתח בכיס אחד, בשביל הסיבה הראשונה צריך חתיכת מכנס בלאי בשביל שזה יקרה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שלום

 

גם אני עשיתי את זה אצלי ברכב, לאנד קרוזר.

גם אני נתתי סיבות דומות לשלך.

אבל אחרי פחות משבוע עברתי חזרה למפתח הישן.

זה פשוט גדול, מסורבל ולא נוח, אם זה היה המפתח בלבד אז בסדר.

אבל נוסף לזה עוד שני מפתחות הדבר הזה נהיה חבילה.

 

מה גם שאם יש על המפתח הזה מפתח אחד נוסף אז הסיבות שנתת לא שוות הרבה.

ואם אתה לא הולך עם מדי ב' ביום יום, סביר שזה לא היכנס לכיס שיש בוא פאלפון.

 

בקיצור, לדעתי זה סתם מיותר ורוב הסיבות הם תירוצים.

אבל תנסה מה יכול להיות,מקסימום הפסדת 4 דולר, ועוד 20 ש"ח חריטה.

 

פלג_

×
×
  • תוכן חדש...