Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוג עם תינוק בדרך ולכן מחליף את הטויטה יאריס (בגאז' קטן). עושים קילומטרז' גבוה בין 2500-3000 גג לחודש. נסיעות בעיקר בינעירוני. עלות ביטוח לא חשוב. עדיף אוטומט אבל גם ידני הולך. עדיף בנזין או דיזל? היברידי כדאי? (המחירים של הדיזל עולים...) חדש/ יד 2 הכל הולך... הכי חשוב שיהיה חסכוני בדלק!!! בקיצור מחפשים איזון בין חסכוני למקום לעגלה... ונשמח שיהיה יחסית זול ברכישה. תודה מראש על העזרה :lol:

פורסם

דיזל ידני זו אפשרות טובה מאוד - חסכוני מאוד והרבה מומנט. יש תחנות דלק שסולר יותר זול מבנזין.

יש C3 חדשה עם גיר רובוטי ומנוע דיזל, עולה כ113K לדגם הבסיסי. לדעתי לא תיהיה בעייה עם תינוק ברכב הזה. יצרן מדבר על צריכת סולר של כ1 ל28 !

 

לדעתי דיזל עדיף על בנזין והיברידי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

tzvipper, ה-C3 פיקאסו מגיעה עם אותו מנוע ב-1,000 שקלים זול מה-C3 הרגילה ובלי הגיר הרובוטי המעצבן, הרווח מרווח יותר ולדעתי עדיף.

פורסם

תבדקו גם את פיאט קובו.מעט ספרטני אבל מאוד חסכוני . לא יודע אם מביאים כבר גרסת דיזל אבל גם הבנזיון מחסכוני ומרווח. וגם זול לרכישה.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

סיטרואן C3 פיקאסו דיזל הוא אופציה מעניינת אבל אחרי שהשוונו אותו לכמה מהמתחרים בשוק, לדעתנו יש טובים ממנו (גם אם לא חסכוניים ממנו). אם אתה כבר הולך לכיוון הזה, הגרסה ידנית עדיפה.

 

אופציה חסכונית אחרת היא רנו פלואנס דיזל. גם כאן הגיר רובוטי אבל כאן לפחות הוא כפול מצמדים ולכן הוא גם טוב הרבה יותר. רכב חסכוני מאוד (כ-19 קילומטרים לליטר, נתון אמיתי), תא מטען גדול עם המון מקום לעגלה ומרווח פנים מצוין. רק מה, מבחינת אבזור ועיצוב פנים היא מעט מאכזבת.

 

פיאט קובו דיזל יגיע רק לקראת סוף השנה. אם תהיה גרסה אוטומטית היא תהיה רובוטית כמו בפיורינו. גם השילוב הזה, איך נכתוב בעדינות, לא משהו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
זוג עם תינוק בדרך ולכן מחליף את הטויטה יאריס (בגאז' קטן). עושים קילומטרז' גבוה בין 2500-3000 גג לחודש. נסיעות בעיקר בינעירוני. עלות ביטוח לא חשוב. עדיף אוטומט אבל גם ידני הולך. עדיף בנזין או דיזל? היברידי כדאי? (המחירים של הדיזל עולים...) חדש/ יד 2 הכל הולך... הכי חשוב שיהיה חסכוני בדלק!!! בקיצור מחפשים איזון בין חסכוני למקום לעגלה... ונשמח שיהיה יחסית זול ברכישה. תודה מראש על העזרה :lol:

 

היי,

שברולט סוניק עונה בדיוק על הצרכים שלכם,

רכב חסכוני, מגיע עם מנועי 1.4 ו 1.6 על מרכבי 4 ו 5 דלתות

דגמי הסוניק מגיעים ברמות גימור LS ו LT ו LT פרימיום בגרסאת הסדאן,

מגיע עם אבזור בטיחות מלא פנסי ערפל כסטנדרט מערכת בקרת שיוט כסטנדרט

ובקרי שליטה על מערכת השמע מההגה,

מדובר ברכב הבטיחותי ביותר בקטגורייה- מגיע עם 6 כריות אוויר שלל מערכות בטחות פסיבית ואקטיבית,

יתרון נוסף להורים לילדים קטנים הוא תא מטען מרווח במיוחד,

בנוסף יש עליו עסקאות טרייד אין, מימון ומבצעים לרוכשים במזומן,

 

אם תרצה עוד פרטים אשמח לתת,

גיא משברולט

פורסם

קודם כל תודה רבה על כל העצות

מה החסרונות בעצם במנוע דיזל לעומת סולר? מחיר דלק? טיפולים? אחזקה? טסט? מאיזה קילומטרז' משתלם יותר דיזל?

מה לגבי קיה ריו ו/או סיד?

טויטה ספייס ורסו?

לפי הפירסומים צריכת הדלק שלהם מאוד מבטיחה והמחיר מצוין

פורסם
היי,

שברולט סוניק עונה בדיוק על הצרכים שלכם,

רכב חסכוני, מגיע עם מנועי 1.4 ו 1.6 על מרכבי 4 ו 5 דלתות

דגמי הסוניק מגיעים ברמות גימור LS ו LT ו LT פרימיום בגרסאת הסדאן,

מגיע עם אבזור בטיחות מלא פנסי ערפל כסטנדרט מערכת בקרת שיוט כסטנדרט

ובקרי שליטה על מערכת השמע מההגה,

מדובר ברכב הבטיחותי ביותר בקטגורייה- מגיע עם 6 כריות אוויר שלל מערכות בטחות פסיבית ואקטיבית,

יתרון נוסף להורים לילדים קטנים הוא תא מטען מרווח במיוחד,

בנוסף יש עליו עסקאות טרייד אין, מימון ומבצעים לרוכשים במזומן,

 

אם תרצה עוד פרטים אשמח לתת,

גיא משברולט

 

 

מה צריכת הדלק?

פורסם

מה בדבר הסקודות? פאביה ספייס, רומסטר או אוקטביה?

 

כולן מגיעות גם במנועי 1.2 TSI וגיר ידני חסכוני. אפילו ייטי ידני עולה כ 115

או גרסאות הדיזל ידני שלפחות בפאביה וברומסטר נכנסות לתקציב? צריכת סולר נמוכה מאוד

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

חבל שלא טורחים לקרוא את הכתבה ומסתפקים בכותרת :lol:

לפי הכתבה באוטו מדובר באדי הפליטה של הדיזל וקיימת התייחסות ספציפית לאנשי תעשייה שעובדים בצמוד למנועי דיזל לאורך זמן.

אלא אם כן אתה מתכוון לחבר צינור מהאגזוז למדחס של המזגן - לא נראה לי שזה סיכון ממשי.

בוודאות אני כן יכול להגיד לך שרוכב אופניים שעושה כל בוקר רכיבה של חצי שעה מאחרי קו 5 - לוקח סיכון הרבה יותר גדול.

ובכלל, ציינתי גם מנועי TSI נמרצים וחסכוניים עם תה"ל ידנית

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הייתי הולך על הסקודה יטי ודווקא הדגם הידני (למרות שיש מבצע עכשיו על ה-DSG). אם רוב הנסיעות שלכם הן מחוץ לעיר, לידני יש רק יתרונות. היתרון היחיד של אוטומוט לסוגיו השונים הוא הזחילה המעצבנת בפפקים. אם אתם עושים בעיקר נסיעות בינעירוניות הידני יחסוך לכם עוד יותר דלק

×
×
  • תוכן חדש...