Jump to content

carmitjunk

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי carmitjunk

  1. בעקבות הכתבה על הדיזל- מסרטן... נראה שאולי זה רעיון פחות טוב דיזל
  2. מה צריכת הדלק?
  3. קודם כל תודה רבה על כל העצות מה החסרונות בעצם במנוע דיזל לעומת סולר? מחיר דלק? טיפולים? אחזקה? טסט? מאיזה קילומטרז' משתלם יותר דיזל? מה לגבי קיה ריו ו/או סיד? טויטה ספייס ורסו? לפי הפירסומים צריכת הדלק שלהם מאוד מבטיחה והמחיר מצוין
  4. זוג עם תינוק בדרך ולכן מחליף את הטויטה יאריס (בגאז' קטן). עושים קילומטרז' גבוה בין 2500-3000 גג לחודש. נסיעות בעיקר בינעירוני. עלות ביטוח לא חשוב. עדיף אוטומט אבל גם ידני הולך. עדיף בנזין או דיזל? היברידי כדאי? (המחירים של הדיזל עולים...) חדש/ יד 2 הכל הולך... הכי חשוב שיהיה חסכוני בדלק!!! בקיצור מחפשים איזון בין חסכוני למקום לעגלה... ונשמח שיהיה יחסית זול ברכישה. תודה מראש על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...