זוג עם תינוק בדרך ולכן מחליף את הטויטה יאריס (בגאז' קטן). עושים קילומטרז' גבוה בין 2500-3000 גג לחודש. נסיעות בעיקר בינעירוני. עלות ביטוח לא חשוב. עדיף אוטומט אבל גם ידני הולך. עדיף בנזין או דיזל? היברידי כדאי? (המחירים של הדיזל עולים...) חדש/ יד 2 הכל הולך... הכי חשוב שיהיה חסכוני בדלק!!! בקיצור מחפשים איזון בין חסכוני למקום לעגלה... ונשמח שיהיה יחסית זול ברכישה. תודה מראש על העזרה