Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המכוניות עלולות להתייקר ב2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי אתר ynet

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4237620,00.html

 

 

עקב שינוי החישוב של המיסוי הירוק המכוניות החדשות יתיקרו מינואר 2013

 

טוב זה מוזר אחרי כל הכתבות של ההוזלות של היבואנים והירידה של 10 אחוז במכירת מכוניות חדשות.

 

 

לפי הכתבה לא ברור האם היבואנים יגלגלו את המיסוי על הציבור או יספגו את המס.

 

ולפיהם זה יפגע גם במכוניות הקטנות , רגע לא הייתה איזשהוא ועדה לאחרונה של המדינה במטרה להוזיל את המכוניות?

 

דבר הפרסום בעיתוי זה, מול כל המגמות ההפוכות בשוק מוזר לא?

פורסם

לפי הכתבה לא ברור האם היבואנים יגלגלו את המיסוי על הציבור או יספגו את המס.

 

איך לא ברור? וודאי שההעלאה תגולגל לצרכן

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

גם התוכנית להעלות את המע"מ באחוז נוסף תייקר את הרכבים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

התאפקתי ולא הגבתי בשרשור לגבי יוקר המחיה בארץ לעומת ארה"ב לאחר שמישהו אמר שם שעם ישראל מתעורר.

אולי זה יעיר אותו, ואם לא יהיו מספיק התייקרויות אחרות.

במחיר של היונדאי I30 החדשה יהיה אפשר לקנות 3 כאלה בארה"ב. היום אפשר לקנות 2 כאלה וישאר עוד עודף ע"פ כתבה של גלובס או כלכליסט.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

זה לחלוטין עולה בקנה אחד עם הכתבה שקראתי על אישור התקציב לשנת 2013. איזה בכי על זה שחסר כסף בקופה, כנראה הדלק ושאר המסים לא עובדים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש לך ספק שהמחירים אכן יעלו?

לי אין. לא משנה אם מעמ יעלה או לא(הלואי שלא), הרי תמיד יקטרו כי שער דולר/יורו/יין עלה או ירד, הוצאות השיווק והניהול עולות כל הזמן, המצב בישראל מחייב העלאת מחיר כדי לאפשר קיום, עלות החזקת מלאי גדלה, או שצריך לעשות שיפוץ במשרדים.

התירוצים קיימים, פשוט בוחרים את ההתבכיינות המתאימה לאותו רגע.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

לדעתי זה תחילתו של מסע הפחדה של היבואנים כדי להיפטר ממלאים של רכבים ששוכבים מכוסים באבק ללא דורש.

עוד מעט סוף שנה וצריך להציג דוחות טובים.הקיץ הוא זמן טוב לשיווק אגרסיבי.

יעלו או לא יעלו ב 2003, זה ממש לא משנה אם המכירות יפגעו.

תג המחיר על מכונית משפחתית יכול להיות גם 140,000 ש"ח. זה לא משנה אם היא נשארת לעמוד במגרש.

בפועל אני לא רואה שום סיבה לקנות רכב מהיבואן כשהשוק מוצף ברכבי יד שניה חלקם אפילו עם 0 קילומטר, חלקם עם אחריות.

הקונה הוא המלך היום, רק תקנה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

מזל שהיום זול ככה זה לא יהיה ממש נורא

 

חבר הכי טוב שלי עבר לסן פרנסיסקו לא מזמן לעבוד באחת מחברות האינטרנט המוכרות באזור, 4200 דולר שילם על סאב 9-5 קבריולט שנת 2004.

 

ממש אופטימי פה אצלנו :-P

×
×
  • תוכן חדש...