Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפושי אחר מקור העלמות המים מהרדיאטור המוסכניק אמר לי להחליף את הפקק של הרדיאטור, קניתי פקק שהמוכר טען שהוא מקורי, ניראה פקק איכותי לכאורה, הברגתי אותו לרדאיטור חזק ונסעתי, לפני מספר דקות החלטתי לחזק את הפקק יותר והפעלתי לחץ ואז הפקק פשוט סיים את ההברגה ואז הסתובב סביב עצמו(הכוונה שמגיעים לנקודת כוח, ואז אם מפעילים עוד יותר כוח אז אפשר לסובב ולסובב בלי הפסקה), כרגע הסגירה היא חזקה יחסית, אם אני אסגור חזק יותר אז אני אצא מההברגה ואכנס ללופ כזה עם הפקק.

 

האם לדעתכם הרסתי את ההברגה של הרדיאטור או שהפקק תקול?

 

תודה רבה

פורסם
בחיפושי אחר מקור העלמות המים מהרדיאטור המוסכניק אמר לי להחליף את הפקק של הרדיאטור, קניתי פקק שהמוכר טען שהוא מקורי, ניראה פקק איכותי לכאורה, הברגתי אותו לרדאיטור חזק ונסעתי, לפני מספר דקות החלטתי לחזק את הפקק יותר והפעלתי לחץ ואז הפקק פשוט סיים את ההברגה ואז הסתובב סביב עצמו(הכוונה שמגיעים לנקודת כוח, ואז אם מפעילים עוד יותר כוח אז אפשר לסובב ולסובב בלי הפסקה), כרגע הסגירה היא חזקה יחסית, אם אני אסגור חזק יותר אז אני אצא מההברגה ואכנס ללופ כזה עם הפקק.

 

האם לדעתכם הרסתי את ההברגה של הרדיאטור או שהפקק תקול?

 

תודה רבה

 

 

דרך אגב על הפקק של הרדיאטור רשום 1.20, ועל הפקק שקניתי רשום 1.0, מה זה אומר?

פורסם

לפי חוק מרפי, כנראה הרסת את ההברגה של הרדיאטור. אתה יכול לפתוח את הפקק (כשהמנוע קר!) ולבדוק.

באופן כללי, אם אתה מאלה שניחנו בזרועות חזקות אך חסרות רגש ועדינות - ויש לי במשפחה כמה כאלה - אני ממליץ לך לא לטפל באוטו בעצמך. היום זה הברגה של הרדיאטור, מחר זה הברגה של פלאג בראש המנוע.

אם טעיתי באבחון - אני לוקח את דבריי בחזרה.

לא יודע מה אומר המספר על הפקק, אבל אם זה מתאים ואין איבוד מים לא נראה לי שצריך לדאוג. אל תשכח שחלפים קטנים כמו הפקק הנ"ל אפשר לקנות ב- EBAY.

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

פורסם
לפי חוק מרפי, כנראה הרסת את ההברגה של הרדיאטור. אתה יכול לפתוח את הפקק (כשהמנוע קר!) ולבדוק.

באופן כללי, אם אתה מאלה שניחנו בזרועות חזקות אך חסרות רגש ועדינות - ויש לי במשפחה כמה כאלה - אני ממליץ לך לא לטפל באוטו בעצמך. היום זה הברגה של הרדיאטור, מחר זה הברגה של פלאג בראש המנוע.

אם טעיתי באבחון - אני לוקח את דבריי בחזרה.

לא יודע מה אומר המספר על הפקק, אבל אם זה מתאים ואין איבוד מים לא נראה לי שצריך לדאוג. אל תשכח שחלפים קטנים כמו הפקק הנ"ל אפשר לקנות ב- EBAY.

 

דווקא לא הפעלתי לחץ חזק מדי, סתם הגזמתי כניראה..

האם יש למישהו מושג לגבי המספרים בפקקים?

פורסם

המספרים מציינים את הלחץ שהפקק פורק את הלחץ באטמוספרות (יחידת לחץ BAR).

 

ככל שהמספר גדול יותר ככה הפקק מחזיק יותר לחץ, צריך לקנות פקק שתואם להמלצות היצרן (לפי הפקק המקורי), פקק שמחזיק לחץ חזק יותר יכול לגרום ללחץ מוגבר במערכת הקירור ולגרימת נזק, הפקק שקנית שהוא 1BAR הוא מחזיק לחץ נמוך יותר מהמקורי, כך שנזק לא יגרם, וגם אין הפרש גדול 0.2BAR זה הפרש זעיר ואין עם זה בעיה.

 

את הפקק לא סוגרים חזק כפי שתיארת, משום שיגרם נזק להברגה בפקק או ברדיאטור שיכול להיסתכם בהחלפת רדיאטור, הוצאה מיותרת לחלוטין בגלל שטות!

 

אם יש לך איבוד מים יש לבצע בדיקת לחץ למערכת הקירור, בעזרת משאבה מיוחדת שברוב המוסכים מחזיקים בכזו, ואיתה קל יותר לאתר נזילות.

 

החלפת את פקק הרדיאטור, אם עדיין יש איבוד נוזל קירור פנה למוסך לבדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...