Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על שני הרכבים הנ"ל באותה שנה 93

 

מפרט :

 

מאזדה יד 2 160.000 ק"מ 1300 סמק

סוזוקי יד 1 120.000 ק"מ 1300 סמק

 

מה עדיף מבחינת אחזקה אמינות צריכת דלק וחלקים

 

תודה

פורסם

יתרונות של מאזדה :

 

1. תיבה אוטומטית 4 הילוכים (בסוויפט 3).

2. תכנון קצת מודרני יותר.

3. עיצוב חיצוני מוצלח יותר, למורת שזה עיניין של טעם.

4. עיצוב פנימי כנ"ל, ריפודים צבעוניים ומראה כללי מודרני מעט יותר.

5. מנוע 16 שסתומים 1.3 חזק יותר ממנוע 1.3 של סוויפט.

6. בחלק מהגירסאות הידניות היה הגה כוח (באוטומטיות לא היה).

 

חיסרונות של מאזדה :

 

1. לא הייתה נפוצה כשהייתה חדשה, והיום לא נפוצה בכלל, מעטות עדיין נוסעות. מה שאומר שאין הרבה חלקים מפירוק ולפעמים גם אין חלפים תחליפיים. המקוריים עולים יותר יקר.

 

 

יתרונות של סוויפט:

 

1. נפוצה הרבה יותר, גם כשהייתה חדשה וגם היום. המשיכה להימכר עד שנת 2001 (יורסוויפט, שזה בגדול אותו דבר).

2. גירסאות 5 ו 3 דלתות יותר פרקטיות. גם בגירסת 4 דלתות תא המטען גדול משל מאזדה.

3. יש חלקים גם מפירוק וגם תחליפיים.

4. לדעתי גירסאות 4 ו 5 דלתות יותר מרווחות ממאזדה ( ה 3 דלתות לא, יש לה בסיס גלגלים יותר קצר).

 

 

חסרונות של סוויפט:

מרגישה קצת יותר מיושנת, גיר אוטומטי 3 הילוכים (למרות שהוא פועל טוב).

 

 

צריכת דלק בגירסאות ידניות אמורה להיות זהה או כמעט זהה

באוטומט מאזדה אולי קצת יותר חסכונית בנסיעות מחוץ לעיר.

 

 

לסיכום - כחדשה המאזדה הייתה עדיפה.

 

היום, לאחר 20 שנה על הכביש ובהתחשב במצאי הרכבים - לדעתי סוויפט, וולא כל ספק.

 

 

פורסם

הסוויפט. ברכבים כ"כ ישנים מה שמשחק זה כמה יעלו חלפים מפירוק או תחליפיים.

 

למאזדה כמעט לא תמצא תחליפי, מפירוק בכלל אין. לכן, סוזוקי, לגמרי.

 

ממליץ לבדוק האם לא שיחקו עם הספידומטר.

 

כמובן לא לשלם יותר מ-5000 ש"ח על אף אחת מהן...

×
×
  • תוכן חדש...