Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך הגעת ל-92 ??

 

מקדמה 45,180

תשלומים 22,470

סוף תקופה 55,350

 

סל הכול 123K

 

 

סליחה, משום מה לא שמתי לב שזה המחיר לסוזוקי ספלאש. הוא נתן את הקישור כאילו זו ההצעה על הפוקוס :lol:

עכשיו נכנסתי שוב לראות למה אתה רואה מספרים אחרים ופתאום ראיתי את הסוזוקי המכוערת הזו.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ושנייה לפני שאני חותם על החוזה,

שחכתי לשאול אתכם את הדבר הכי חושב,

מה אתם אומרים על הרכב? פורד פוקוס 1.6 אוט' סדאן 2012.

באותו מחיר אפשר להביא גם את המאזדה 3 ואת הI35 שלא באה בחשבון מבחינתי (קוריאנית :lol: ).

פורסם
ושנייה לפני שאני חותם על החוזה,

שחכתי לשאול אתכם את הדבר הכי חושב,

מה אתם אומרים על הרכב? פורד פוקוס 1.6 אוט' סדאן 2012.

באותו מחיר אפשר להביא גם את המאזדה 3 ואת הI35 שלא באה בחשבון מבחינתי (קוריאנית :lol: ).

 

1. נשמע שאתה פזיז , ולא ממש עשית שיעורי בית. "שניה לפני שאני חותם על החוזה, מה אתם אומרים על הרכב הזה" ? נראה לך?

2. חפש את הקאץ'.. קשה לי להאמין שהם נדיבים למכור רכב בקצת פחות ממחיר מחירון, ושתשלם חצי ממנו רק בעוד 2.5 שנים,

תבדוק האם הרכב המדובר שמדברים עליו בשלמה-סיקסט (והבנת שיש דגם ישן\חדש) הוא אכן עולה כרגע 123 בסוכנות

3. יש להם טעות קלה בחישוב. 10.470+57.150, יוצא 67.620, ולא 67.650 כפי שהם מציינים. תבדוק טוב אם זו הטעות היחידה.

4. החיפזון מהשטן. תירגע עם המבצע והחוזה, אני בטוח שהוא לא בורח לך מחר בבוקר. שב, תירגע, שקול בנחת את צרכיך, את מגוון הרכבים, קרא היטב את החוזה, השווה מה שצריך, והחלט בלב שליו ורגוע.

פורסם
גם הפוקוס קוריאנית אם אני לא טועה

 

אם אני זוכר נכון , הפוקוס מיוצרת בגרמניה. אבל שום דבר שם לא מזכיר גרמניה מודרנית.

מנוע 1600 עצל לעומת 1.4T של האסטרה.

מושב אחורי צפוף מאוד ל 3 אנשים מול המושב של האסטרה (אני יודע ששני הרכבים ברוחב 1.81 אבל בכל זאת, ניסיתי את שניהם).

במחיר של פוקוס 1600 סטנדרטית מקבלים אותם פונקציות גם באסטרה (+ בקרת שיוט שלא קיימת בפוקוס, פחות מחשב דרך שלא קיים באסטרה אם אני לא טועה).

קונסולה מרכזית הרבה יותר איכותית באסטרה במקום הפלסטיקים של הפוקוס בצבע ניקל.

לדעתי הפוקוס "סובל" מעודף יחסי ציבור, ואם נשים רגע בצד את היבואן הידוע לשמצה שמביא את האופל ונשווה נסיעה בשני הרכבים, האופל הרבה יותר זריזה והרגישה לי יותר רכב. ודי אם נזכיר את העובדה שהפוקוס ב 100 קמ"ש בהילוך ששי צורחת על 3000 סל"ד וכל הרעש בסלון לעומת נסיעה שקטה בסל"ד נמוך (אם אני זוכר נכון בערך 2000 ) באופל.

ואין פה שום מבצע. המימון מבוצע דרך כ.א.ל ואם אני זוכר טוב, כבר 3 שנים לפחות שהתוכנית הזו קיימת. ידוע ש SIXT קונה את הרכבים בהנחה של 15% - 20% , גם בתשלומים, ובעצם הוא מגלגל אותם עליך וגוזר קופון של כמה אחוזים ופה בעצם הרווח שלו. אתה לא קונה סטוקים של רכבים כמוהו , ולא יכול לקבל הנחות כאלה.

 

בכל מקרה, פותח השרשור, שיהיה בהצלחה. עושה לי רושם כמו שכתבו פה שלא עשית שיעורי בית כמו שצריך, וכל עניין הרכישה נעשה מתוך לחץ / חיפזון. (או כמו שאמר פעם דובל'ה גליקמן ב "זהו זה", החילזון הוא מהשפן!) .

תבדוק טוב על מה אתה חותם, תבדוק על שם מי נרשם הרכב כיד ראשונה. תבדוק שהתשלומים לא צמודים למדד, זה מאד מקובל בעסקת ליסינג מימוני.

מבדיקה שאני עשיתי לא מזמן הגעתי למסקנה שאם כבר תשלומים, אז להביא את הכסף מהבנק כהלוואה בריבית של P-1 , ואז לקבל הנחת מזומן של הרבה אלפים מהיבואן.

 

כדי שלא יחשבו שאני מוטה, אין לי שום קשר לא לדלק מוטורס ולא לשמלצר.

מה שכתבתי הוא אחרי נסיעה של 20 דקות מאחורי ההגה של 2 המכוניות.

במקומך לא הייתי פוסל גם יונדאי I35, אם אתה מתפשר על מרחב מאחורה והפלסטיקים של הפוקוס.

אתה הולך להוציא בערך 130K ש"ח, למה אתה לא בוחר לעשות נסיעת מבחן?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הייתי היום שוב בחברה ושיניתי את כל הדעה שלי,

הבחור כבר הגיע עם הטפסים על הפוקוס ואני כולי שקוע במאזדה לא יודע לרגע חשבתי שבאמת אני פזיז מדי ולמזלי קיבלתי נסיעת מבחן על המאזדה במקום בלי שום הזמנה מראש!

את האמת דווקה התרשמתי מהמאזה יותר מאשר הפוקוס (יש לחבר), עדיין לא חתמתי אבל ביקשתי להחליף את החוזה למאזדה.

ביררתי הכל בעניין התשלום ולאחר כ45 דקות של הסברים הגעתי להחלטה שזה מאוד משתלם בשבילי (אני גם ככה לא מתכוון להמשיך בתוכנית אלה לאחר מספר חודשים ישלם את כל הסכום, אמור לקבל מהעבודה סכום כסף למימון רכב).

 

בקישור אני ממש סגור על המאזדה 3 וממש התרשמתי ממנה.

הבחור מהחברה אמור לפקסס לי את החוזה כדי שהעיין בו ואם זה יהיה מוצא חן בעיני כנראה שנגש אליהם מחר שוב.

 

דרך הגב המאזדה והפוקוס הן האפשרויות היחידות עבורי נכון לעכשיו (מטעמי עבודה),

מה דעתכם, המאזדה עדיפה על הפוקוס?

פורסם

הפוקוס עדיפה על המאזדה כמעט מכל היבט.

 

המאזדה 3 היא דגם בסוף חייו. הפוקוס רק עכשיו יצא.

 

על המאזדה 3 יש מצב שתצליח להוציא הנחה של כמה אלפי שקלים בודדים.

 

לגבי פוקוס - לא מאמין שתוציא אפילו הנחה של שקל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתה אמור לקבל סכום כסף למה לא לחכות ולרכוש רכב ישירות מהחברה בלי עמלות תיווך שכלולות במחיר של הרכב בחברות הליסינג שבעצם מרוויחה עלייך את כל ההנחה שהיא מקבלת מהיבואן.

העניין המהותי הוא שכשתרצה להחליף את הרכב תהיה לו בעלות קודמת של ליסינג ברישיון והוא כבר יהיה יד שניה וזה לא באמת יעניין אף קונה למה ואיך החלטת לשלם ולקנות את הרכב, במצב הנוכחי שלך שיהיה לך בקרוב סכום למימון הרכב החדש בלי הלוואות/תשלומים כדאי להמתין ולרכוש את הרכב ישירות מהיבואן.

לא הבנתי אם אתה קונה את הרכב בעצמך למה אתה מוגבל לפוקוס או מאזדה 3?

אני מציע לך להרגע, לחכות לכסף ובנתיים לאסוף הצעות מחיר בסוכנויות ולבצע נסיעות מבחן, אני דיי בטוח שתהיה מופתע מכמה מתחרות שלא חשבת עליהן בכלל כמו פלואנס דיזל או 2 ליטר, טויוטה אוריס הייבריד, שברולט קרוז טורבו שמוצעת במחיר מבצע וגם האופל אסטרה שכבר הוצעה פה.

 

בהצלחה.

פורסם
אם אתה אמור לקבל סכום כסף למה לא לחכות ולרכוש רכב ישירות מהחברה בלי עמלות תיווך שכלולות במחיר של הרכב בחברות הליסינג שבעצם מרוויחה עלייך את כל ההנחה שהיא מקבלת מהיבואן.

העניין המהותי הוא שכשתרצה להחליף את הרכב תהיה לו בעלות קודמת של ליסינג ברישיון והוא כבר יהיה יד שניה וזה לא באמת יעניין אף קונה למה ואיך החלטת לשלם ולקנות את הרכב, במצב הנוכחי שלך שיהיה לך בקרוב סכום למימון הרכב החדש בלי הלוואות/תשלומים כדאי להמתין ולרכוש את הרכב ישירות מהיבואן.

לא הבנתי אם אתה קונה את הרכב בעצמך למה אתה מוגבל לפוקוס או מאזדה 3?

אני מציע לך להרגע, לחכות לכסף ובנתיים לאסוף הצעות מחיר בסוכנויות ולבצע נסיעות מבחן, אני דיי בטוח שתהיה מופתע מכמה מתחרות שלא חשבת עליהן בכלל כמו פלואנס דיזל או 2 ליטר, טויוטה אוריס הייבריד, שברולט קרוז טורבו שמוצעת במחיר מבצע וגם האופל אסטרה שכבר הוצעה פה.

 

בהצלחה.

 

הרכב הוא לעבודה ואלה שני הרכבים שהם מוכנים לממן באופן מלא,

את החודשים הראשונים אני כבר ישלם לליסינג ואחר כך אני כבר יקבל החזר ממקום העבודה ככה שזה פחות חשוב לי.

חשוב לי לקבל את הרכב עד תחילת שבוע הבא ובחברה זה אפשרי, ביבואן עצמו לא נראה לי.

פורסם

האלן חברה,

היום סוף סוף לאחר כל ההתלבטויות חתמתי על המסמכים על הפוקוס החדשה !!

חייב לציין שהשירות של החברה היה מצויין, הרבה יותר ממה שציפיתי ולמרות כל השיגועים שלי (חותם, לא חותם, פוקוס, מאזדה) בסופו של דבר הצלחתי להגיע להחלטה ולאנשים החברה לא נמאס ממני.

 

אני אמור לקבל את הרכב בקרוב :)

הייתי פותח אשכול חוות דעת מסודר על החברה ועל הרכב אבל אין לי מושג איפה, אשמח אם תנחו אותי.

 

זהו בקיצור אני מאוד מרוצה,

אני יעלה תמונות של הרכב כיקבל תמפתחות :-D

פורסם

לפי דעתי, אם אתה מתכוון להוציא כבר 125 אלף שקל: כנס לטויוטה ותזמין קורולה חדשה , הם יפרסו לך תשלומים 3 שנים, ויש לך טויוטה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

התחביב הרשמי שלך זה לדחוף קורולה לכל מקום אה?

הבנו. יש לך קורולה ואתה מבסוט. בסדר.

 

יניב, מברוק!

אבל תן קצת פרטים :lol: , צבע\מרכב\רמת אבזור?

V5

פורסם
התחביב הרשמי שלך זה לדחוף קורולה לכל מקום אה?

הבנו. יש לך קורולה ואתה מבסוט. בסדר.

 

יניב, מברוק!

אבל תן קצת פרטים :lol: , צבע\מרכב\רמת אבזור?

 

מרכב סדאן, צבע לקחתי אפור אספלט כזה (כמו שיש להונדה סיוויק החדשות),

לקחתי רמת איבזור בינונית ואיך שאני מקבל אותה אני מתכוון גם להשקיע בג'אנטים חדשים.

פורסם

לא אהבת את הג'אנטים של 'ספורט'? לדעתי הם נראים אפילו יותר טוב מאלה של הטיטניום (יותר מדי צלעות שם)

בחו"ל מוכרים את הפוקוס עם ג'אנט 18' 5 צלעות סולידי אך נראה מעולה, שווה בדיקה אולי אפשרי למצוא כזה גם בארץ באחת הסדנאות.

V5

פורסם
לפי דעתי, אם אתה מתכוון להוציא כבר 125 אלף שקל: כנס לטויוטה ותזמין קורולה חדשה , הם יפרסו לך תשלומים 3 שנים, ויש לך טויוטה.

סתם שאלה, למה? חוץ מסחירות (וגם זה מותנה בספק נוכח היצע עצום מחברות ליסינג) איזה יתרון יש לזה על כל משפחתית יפנית אחרת?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...