Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

אני מחפש כבר הרבה זמן חברה שמוכנה למכור רכב בתשלומים ושזה יצא משתלם עבורי.

בקיצור אחרי חיפושים ארוכים סוף סוף כנראה שמצאתי את ההצעה האולטימטיבית,

דיברתי היום עם החברה שלמהSIXT בנוגע לקניית הפוקוס החדשה,

אתם יכולים לראות כאן מה ההצעה שלהם: www.shlomo-sixt.co.il

 

מה אתם אומרים זה שווה? כי בתכל'ס יוצא שאני משלם במשך 3 שנים וגם המחיר הסופי יוצא מתחת

למחירון..

 

אני מתקוון יום ראשון כבר לסגור איתם רק רציתי לשמוע את עיצתכם.

 

המשך יום נעים !

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

2 דברים שאתה צריך לשים לב אליהם :

  1. בדרך כלל לפני עסקה כזאת יש הוצאות נלוות כמו פתיחת תיק 500 ש"ח ועוד כמה דברים אז יותא שאתה משלם כמו המחירון ואולי יותר, אז תבדוק בדיוק את כל ההוצאות (האם התשלומים צמודים או לא צמודים למדד)
  2. הרכב רשום בדרך כלל כליסינג ולכן יוצא שאתה משלם 123K על הרכב אבל בפועל הוא שווה כ-10% פחות.

פורסם

הנציג שלהם הסביר לי והציג לי את כל התשלומים סה"כ והסכום שיצא לבסוף ככה שמבחינת הצד הזה אני מכוסה.

לפי מה שהבנתי, בגלל שאני ישלם במסלול "הגמיש" הרכב לא יחשב כליסינג ואני ישלם בעיקרון ליבואן בצורה עקיפה (סוג של הלוואה),

בעניין הזה באמת אני צריך לבדוק קצת יותר בבירור.

 

אבל מה תגידו בכללי, זה משתלם?

כי יחסית לחברות אחרות זה ממש זול, יש חברות שיוצא שאתה משלם גם 20 ו30 אלף מעל המחירון בסה"כ.

פורסם

אם הרכב נרשם על שמך והוא אינו רשום ליסינג ברשיון רכב, כלומר אין לו ירידת ערך בסוף התקופה אז זה שווה לך זה כמו תשלומים ללא ריבית על רכב חדש.

תזהר מהתשובות של הנציג כי בשביל שתקנה הוא יגיד הכל, תבדוק טוב טוב על מה אתה חותם, לא ניראה לי שאתה משלם ליבואן בצורה עקיפה כי אז הם לא ירוויחו כלום, בקיצור תזהר

פורסם

בעסקה כזו אין "אני חושב", "אם אני זוכר נכון" או "הנציג אמר"!

 

מה שקובע הוא החוזה שאתה חותם מול שלמה סיקסט, ולא שום הצהרה או הסכמה אחרת (לדעתי זה גם כתוב בהסכם עצמו).

 

מה המשמעות? שתבקש לקחת ולעיין בנוסח ההסכם שאתה אקצ'ואלי חותם עליו, ועל בסיסו תתייעץ כאן.

 

בהצלחה בכל שתעשה וחג שמח.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

תודה על העזרה.

 

בעקרון קבעתי להגיע כבר יום ראשון ולחתום,

אתה חושב שיתאפשר לי לקחת את החוזה איתי ולחתום יום למחרת לאחר שהעיין בו?

פורסם
תודה על העזרה.

 

בעקרון קבעתי להגיע כבר יום ראשון ולחתום,

אתה חושב שיתאפשר לי לקחת את החוזה איתי ולחתום יום למחרת לאחר שהעיין בו?

 

אם לא, אל תחתום!

החפזון מהשטן... קח, תקרא, תחשוב, תתיעץ ואז תחליט.

פורסם

בוא ננסח את זה ככה: אתה מגיע אליהם עם נחירים מורחבים וריר זולג על שפתותיך כדי לרכוש אוטו חדש מהניילונים, אחרי שחודשים חיפשת, יגעת ולכאורה סוף סוף מצאת.

 

האם אתה תהיה מוכן לקחת חוזה לעיון הביתה?

 

אני מאמין שהם לא יסכימו, או יגידו שהמבצע יפוג אם תמצמץ או כל מיני שטויות כדי שתחתום מיד. אולי אני טועה, מי יודע.

 

אם הם לא מסכימים לפחות תוודא שיש איתך חבר טלפוני שהוא עו"ד כדי להתייעץ איתו סעיף סעיף.

 

זה הדבר החכם לעשות, אבל לך תמצא ישראלי שיעשה את זה כשמאיימים עליו שאם יתעכב יחזור הביתה באוטובוס...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

המחיר הסופי הוא 92 אלף ש"ח, איך הגעתם ל-123K?

 

זו עסקה לא רעה, אני מניח שהיא מכוונת לדגם היוצא.

 

סה"כ מבחינתם יוצא שהם מכרו רכב מאחד הסטוקים שלהם, בהנחה ותקנה אותו בסוף התקופה - וגם אם לא, הם תמיד יוכלו למכור רכב בן 3 ב-50K ואפילו ירוויחו יותר.

פורסם
המחיר הסופי הוא 92 אלף ש"ח, איך הגעתם ל-123K?

 

זו עסקה לא רעה, אני מניח שהיא מכוונת לדגם היוצא.

 

סה"כ מבחינתם יוצא שהם מכרו רכב מאחד הסטוקים שלהם, בהנחה ותקנה אותו בסוף התקופה - וגם אם לא, הם תמיד יוכלו למכור רכב בן 3 ב-50K ואפילו ירוויחו יותר.

 

איך הגעת ל-92 ??

 

מקדמה 45,180

תשלומים 22,470

סוף תקופה 55,350

 

סל הכול 123K

פורסם
איך הגעת ל-92 ??

 

מקדמה 45,180

תשלומים 22,470

סוף תקופה 55,350

 

סל הכול 123K

 

כן זה המחיר, אבל אני מתכוון לדרוש גם הנחה ולפי מה שהבנתי לא תהיה בעיה להוריד כמה אלפים..

פורסם

תנסה להוריד בערך 10% = 12,300 זה בערך מה שהרכב שווה אם הוא רשום ליסינג אל תשכח שגם אם תלך להזמין בפורד את הרכב תיהיה גם הנחה קטנה.


×
×
  • תוכן חדש...