Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא אהבת את הג'אנטים של 'ספורט'? לדעתי הם נראים אפילו יותר טוב מאלה של הטיטניום (יותר מדי צלעות שם)

בחו"ל מוכרים את הפוקוס עם ג'אנט 18' 5 צלעות סולידי אך נראה מעולה, שווה בדיקה אולי אפשרי למצוא כזה גם בארץ באחת הסדנאות.

 

לא יודע הם נראים לי דומים לטסות ודי מכערים את הרכב,

תודה על המידע אני ינסה להשיג את הג'נטים שאתה מדבר עליהם או משהו דומה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יניב,

 

אחרי שעשית את העסקה, מה המסקנות? (אני מעוניין באותו דגם גם דרך שלמה)

הרכב באמת רשום על שמך יד ראשונה? לי הם אמרו שלא קיים דבר כזה, רק רשום על שמם כליסינג.

התשלומים יצאו לך בדיוק כמו המחירון, או יותר/פחות? לי הם הציעו עסקה לא צמודה למדד שבסופו של דבר יצאה 3,000 ש"ח מעל המחירון.

קיבלת הטבות כול שהן?

 

תודה!

פורסם
יניב,

 

אחרי שעשית את העסקה, מה המסקנות? (אני מעוניין באותו דגם גם דרך שלמה)

הרכב באמת רשום על שמך יד ראשונה? לי הם אמרו שלא קיים דבר כזה, רק רשום על שמם כליסינג.

התשלומים יצאו לך בדיוק כמו המחירון, או יותר/פחות? לי הם הציעו עסקה לא צמודה למדד שבסופו של דבר יצאה 3,000 ש"ח מעל המחירון.

קיבלת הטבות כול שהן?

 

תודה!

 

שלום,

ראשית אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה מהעיסקה ונכון להיום נלקח כבר תשלום ראשון והכל הולך לפי החוזה.

הרכב בעקרון רשום כליסינג אך זה לא נחשב יד, אני היד הראשונה (דרשתי הורדה במחיר בגלל שהרכב נרשם כליסינג וקיבלתי הטבה במחיר משמעותי).

סה"כ אחרי שאני משלם את כל התשלומים יוצא שאני משלם בערך כמו המחירון ואפילו קצת פחות.

עקרונית זה לתוי במדד מסויים אבל המדד הזה כבר שנים לא זז.

רק אל תעשה את הטעות שאני עשיתי,

כבר הגעתי לחברה ובגלל שלא נרשמתי באינטרנט המחיר זינק והתנאים היו שונים לגמריא אז עילצו אותי להרשם ולהגיע למועד אחר..

 

מקווה שעזרתי. :?

פורסם

עקרונית זה לתוי במדד מסויים אבל המדד הזה כבר שנים לא זז.

:?

 

איזה מדד בדיוק? מן הסתם מדובר במדד המחירים לצרכן, והוא בהחלט זז.

אם הדבר אכן כך הרי שצריך להוסיף לתשלומים ריבית שנתית של 2-3%.


×
×
  • תוכן חדש...