Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצאתי את הפלגים שבתמונה ממנוע של ב.מ.וו 525 (מנוע M30) שנת 78 עם קרבורטור.

החלטתי להחליף את הפלגים כי לאחרונה החלה בבקרים קרים תופעה של גימגום ואי יכולת לעלות בסל"ד עד שהמנוע מתחמם.

יש לי שתי שאלות:

האם הפלגים שבתמונה (NGK BPR6ESׂ ) מתאימים לאוטו? האם יש סוג אחר מומלץ למנוע זה?

מה אפשר ללמוד ממצב הפלגים? פלג מס' 2 יצא רטוב קצת מדלק ואני רואה שפלגים 1 3 4 מפויחים.

תודה

imag0208ja.jpg

imag0202s.jpg

imag0204i.jpg

imag0205rl.jpg

imag0206to.jpg

imag0207i.jpg

פורסם
הפלאגים נראים מצויין ולדעתי אין צורך להחליפם אלה אם יש כסף מיותר

תבדוק כיוון הצתה וכיוון CO בקרבורטור

חג שמח!:wink:

בפלג שרטוב תבדוק תקינות חוט ההצתה או פלג דפוק (זה גם קורה)

כמובן שכל העצות זה ע"ס התמונות

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

לדעתי תנקה את הפלאגים , תחליף פילטר אוויר אם לא הוחלף, ותבדוק שוב אחרי 1000 ק"מ .

אני הייתי מנקה ושם אותם בסדר אקראי כדי לדעת אם הפלג נגמר או לא.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא יודע לגבי סוג הפלאג, בדוק בספרות, מצב הפלאגים מצביע על תערובת עשירה במקצת

הייתי מנסה ניקוי קרבורטור אצל מומחה, מנצל את ההזדמנות לכיוון שסתומים ותיאום מנוע

ומתפנק בפלאגים חדשים, ושמן טוב בקיצור טיפול טוב לאוטו לקראת הקיץ יעשה לו טוב ואותך שמח-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני לא מכונאי אז קח את העיצות שלי בעירבון מוגבל:

לגבי סוג הפלגים, אתה יכול לבדוק בלינק הזה מה מתאים לדגם הספציפי שלך:

http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/

 

לדעתי מתאים לך דגם BP6ES, בלי R

R משמעותו התגדות טורית פנימית של כמה קילואוהם. להבנתי זה לא קריטי אז אל תרוץ להחליף.

 

פלאג מס 5 נראה שונה מהאחרים. צריך למצוא את הסיבה, יש כמה אפשרויות...

הפלגים האחרים השחורים מצביעים על תערובת עשירה. גם אצלי הם נראו ככה, וזה הסתדר לאחר ניקוי/כיוון קרבורטור וכיוון הצתה. אין צורך להחליף את הפלגים.

פורסם

תודה רבה לכל מי שענה!

בפלג שרטוב תבדוק תקינות חוט ההצתה או פלג דפוק (זה גם קורה)

כמובן שכל העצות זה ע"ס התמונות

איך בודקים חוט הצתה?

לדעתי תנקה את הפלאגים , תחליף פילטר אוויר אם לא הוחלף, ותבדוק שוב אחרי 1000 ק"מ .

אני הייתי מנקה ושם אותם בסדר אקראי כדי לדעת אם הפלג נגמר או לא.

פילטר הוחלף לאחרונה. לנקות עם מברשת ברזל מסתובבת?

לא יודע לגבי סוג הפלאג, בדוק בספרות, מצב הפלאגים מצביע על תערובת עשירה במקצת

הייתי מנסה ניקוי קרבורטור אצל מומחה, מנצל את ההזדמנות לכיוון שסתומים ותיאום מנוע

ומתפנק בפלאגים חדשים, ושמן טוב בקיצור טיפול טוב לאוטו לקראת הקיץ יעשה לו טוב ואותך שמח-רן

הקרבורטור שופץ אצל "מומחה" בעיני עצמו (אחד מחברי הפורום) ומאז האוטו אוכל המון דלק ובאופן כללי לא נוסע כמו שצריך. קבעתי טלפונית עם צביקה קרבורטורים (חבר הפורום) ונסעתי אליו לנתניה. כשהגעתי הוא העיף מבט ואמר שהוא לא יודע לטפל בקרבורטור הזה. בסוף עשה טובה וניסה לכוון אותו. לא עזר יותר מדי. בהמלצת אבי שרייבר נסעתי לקרבורטוריסט מומחה בהוד השרון. גם לא הצליח לשפר את המצב.

לגבי סוג הפלג: יש לי ספר רכב מקורי משנת 78 עם הפרטים הנ"ל, אבל חשבתי שאולי יש כיום פלגים טובים יותר.

שמן ופילטרים הוחלפו לאחרונה.

אני לא מכונאי אז קח את העיצות שלי בעירבון מוגבל:

לגבי סוג הפלגים, אתה יכול לבדוק בלינק הזה מה מתאים לדגם הספציפי שלך:

http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/

תודה! אני אבדוק

 

תודה לכולם על העזרה וחג שמח:mm_yeah:

פורסם

תתן יותר פרטים על המנוע סוג הצתה וכו שיש לך ושינויים

בגדול יש לך עודף דלק

תתחיל בסט חוטים איכותים , ולא הזבל שמוכרים פה בארץ ,

תמשיך עם סט פלגים חדש שמתאים למער ההצתה שלך

במידה ואתה פלטינות תעשה כיוונים של מרווח פלטינה , תכוון הצתה ותראה שהקידום שלך עובד

אחרי זה תבדוק פלאגים ואם יש צור תעבור לקרב .

זה באופן כללי בלי להכיר בכלל את המנוע שלך . אם יש לך אופציה להתחבר עם WB תוכל לדעת נתונים מדוייקים יותר

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
תתן יותר פרטים על המנוע סוג הצתה וכו שיש לך ושינויים

בגדול יש לך עודף דלק

תתחיל בסט חוטים איכותים , ולא הזבל שמוכרים פה בארץ ,

תמשיך עם סט פלגים חדש שמתאים למער ההצתה שלך

במידה ואתה פלטינות תעשה כיוונים של מרווח פלטינה , תכוון הצתה ותראה שהקידום שלך עובד

אחרי זה תבדוק פלאגים ואם יש צור תעבור לקרב .

זה באופן כללי בלי להכיר בכלל את המנוע שלך . אם יש לך אופציה להתחבר עם WB תוכל לדעת נתונים מדוייקים יותר

ב 525 1978 זה כבר היה הצתה אלקטרונית !:idea:

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

התשובה שנתת מסבירה הייטב את מצב הפלגים, ערובת עשירה מדי בגלל כיוון קרבורטור לקוי.

 

הפתרון להגיע למומחה אמיתי שיפרק לגמרי את הקרבורטור יבדוק צירים ויראה שאין חופש

והאטימה טובה, כיוון שסתומים יתן לך אינדיקציה על מצב המנוע לגבי הפלג "הרטוב" אחריו

רצוי לעקוב.

 

כיוון ותיאום מנוע כולל שסתומים, אחרי ניקוי קרבורטור וכיוון מדוייק, יתן לך רכב "אחר"

שמגיב מצויין לא מגמגם וחוסך בדלק!

 

אל תתפשר בעניין מי מהגורמים! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ברשותי רכב דומה,

יש לי בעל מקצוע מצוין לקרבורטורים והזרקות שסגר את המוסך שלו לא מזמן לאחר שנים של פעילות.

אם אתה רוצה להתייעץ איתו, צור איתי קשר בפרטי.

שבוע טוב וחג שמח.

פורסם

שלום

לפתרון מדויק של הבעיה יש לבצע מספר בדיקות וראיון קצר

כמה קלומטר במד הנסועה ?

מה אופי הנסיעות ברכב (יומיומי, אחת לשבוע )

האם סל"ד הסרק תקין?

האם הרכב "מצלצל" כלומר משמיע קולות נקישה בהאצה שיוט ?

האם הקרבורטור שופץ בעבר ?

מה תצרוכת הדלק האם השתנתה

האם המצב החמיר עם הזמן ,או הדרדרות מהירה ומה טופל שונה שגרם ל"התדרדרות המהירה "

האם מותקן טרמוסטט לנוזל קירור המנוע ,וכמה זמן עד שהמנוע מתחמם מהתנעה קרה ?

האם שעון החום יציב ?

יש לחבר שעון ואקום לבדיקת ואקום

יש לבדוק דליפות בצירי המצערת

יש להזמין מראש מחטים ובתים לקרבורטור בנוסף לסט אטמים לפני שנוגעים

יש לחבר סקופ לבדוק את מופע ההצתה ברכב

יש לחבר מכשיר ארבע גזים

אל תחפש פתרונות מהירים הם יעלו לך ביוקר

ממליץ על משה זר הזרקות בפ"ת חיים י . חבר הפורום הכותב כאן

×
×
  • תוכן חדש...