Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום

לפתרון מדויק של הבעיה יש לבצע מספר בדיקות וראיון קצר

כמה קלומטר במד הנסועה ? 288000

מה אופי הנסיעות ברכב (יומיומי, אחת לשבוע ) אחת לשבוע

האם סל"ד הסרק תקין? כן

האם הרכב "מצלצל" כלומר משמיע קולות נקישה בהאצה שיוט ? לא

האם הקרבורטור שופץ בעבר ? כן, ע"י ליצן שרלטן

מה תצרוכת הדלק האם השתנתה כן. השתנתה לרעה. פחות מ 4 ק"מ לליטר

האם המצב החמיר עם הזמן ,או הדרדרות מהירה ומה טופל שונה שגרם ל"התדרדרות המהירה " כאמור, המוקיון הרס לי את האוטו

האם מותקן טרמוסטט לנוזל קירור המנוע ,וכמה זמן עד שהמנוע מתחמם מהתנעה קרה ? יש תרמוסטט.בחורף לוקח 10 דקות

האם שעון החום יציב ? כן

יש לחבר שעון ואקום לבדיקת ואקום

יש לבדוק דליפות בצירי המצערת

יש להזמין מראש מחטים ובתים לקרבורטור בנוסף לסט אטמים לפני שנוגעים ייבאתי מגרמניה והנוכל הרס לי אותו

יש לחבר סקופ לבדוק את מופע ההצתה ברכב

יש לחבר מכשיר ארבע גזים

אל תחפש פתרונות מהירים הם יעלו לך ביוקר

ממליץ על משה זר הזרקות בפ"ת חיים י . חבר הפורום הכותב כאן

 

תשובותי באדום

 

תודה רבה!

פורסם

מכיון שהקריאה בין מצת למצת שונה ,הייתי מהמר על בעיית הצתה

מכיון שיש בעיית הנעה בבקרים ,ולמעשה התערובת עשירה (מאפשרת התנעה מהירה )אז הייתי פונה להצתה

בעיית ה"גימגומים" עד להתחממות הרכב זהו סמפטום של הצתה לקויה

האם הרכב מעשן ?

המצתים אכן מתאימים למפרט שלך

האם מדובר בקרבורטור solex 4a1 ?

בבדיקת ההצתה יש לבדוק התנגדות החוטים אם אני זוכר 2.2 קילו אום למטר

לבדוק מכסה מפלג ורוטור בדיקה פיזית סדקים בלאי חופש בציר במפלג וחיישן השראתי

לבדוק מתח הזנה למודול ההצתה טרנזיסטור וסליל ההצתה ולהשוות למתח מצבר

לבדוק הארקות למערכת ההצתה

בדיקה פשוטה

הנע את הרכב בחושך ,התז מים בעזרת ספריי ובדוק פריצת ניצוצות וזיופים על כל מערכת ההצתה

הוצא חוטי הצתה כאשר המנוע עובד ובדוק תגובת המנוע והשווה בין התוצאות

שאלה

האם יש בעיה בהנעה כאשר המנוע חם?

האם יש "בקפייר" "אפטר פייר" בכל שלב שהוא ?

מדוע שיפצת את הקרבורטור?

פורסם
מכיון שהקריאה בין מצת למצת שונה ,הייתי מהמר על בעיית הצתה

מכיון שיש בעיית הנעה בבקרים ,ולמעשה התערובת עשירה (מאפשרת התנעה מהירה )אז הייתי פונה להצתה

בעיית ה"גימגומים" עד להתחממות הרכב זהו סמפטום של הצתה לקויה

האם הרכב מעשן ? לא

המצתים אכן מתאימים למפרט שלך

האם מדובר בקרבורטור solex 4a1 ? כן

בבדיקת ההצתה יש לבדוק התנגדות החוטים אם אני זוכר 2.2 קילו אום למטר

לבדוק מכסה מפלג ורוטור בדיקה פיזית סדקים בלאי חופש בציר במפלג וחיישן השראתי

לבדוק מתח הזנה למודול ההצתה טרנזיסטור וסליל ההצתה ולהשוות למתח מצבר

לבדוק הארקות למערכת ההצתה

בדיקה פשוטה

הנע את הרכב בחושך ,התז מים בעזרת ספריי ובדוק פריצת ניצוצות וזיופים על כל מערכת ההצתה

הוצא חוטי הצתה כאשר המנוע עובד ובדוק תגובת המנוע והשווה בין התוצאות

שאלה

האם יש בעיה בהנעה כאשר המנוע חם? לא

האם יש "בקפייר" "אפטר פייר" בכל שלב שהוא ? לא

מדוע שיפצת את הקרבורטור? כי חשבתי שצריכת הדלק ותגובות המנוע ישתפרו

תודה על הייעוץ!

×
×
  • תוכן חדש...