Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

יש ברשותי מאזדה לאנטיס, אני רוצה לרכוש זוג רמקולים קדימיים לרכב,

מאוד חשובה לי איכות הסאונד, הווליום, הרבה פחות מעניין.. בוו נאמר שאני מסתדרת יופי

עם הווליום של הרמקוים המקוריים פשוט האיכות צורמת לי באוזן בסאונדים מסויימים..

 

אז חפרתי המון המון ומצאתי שיש את חברת מוראל שמייצרים ברמה גבוהה ביחס למחיר,

כמו כן אני מכירה מהעבר את החברות JBL וקנווד, אני זוכרת שהן נחשבו לרמה גבוהה, לא יודעת מה הן באמת היום..

 

חוצמזה, הבנתי שהגודל שלי הוא בעייתי ושאין מבחר, הבנתי גם כן שניתן להסב גדלים מסויימים (בהתקנה אצל מישהו מקצועי)

ולבנות להם תיבות שבעצם יפתרו את הבעיה אבל, התקנה לא טובה תפגע באיכות בעתיד..

בגדול אני חושבת שאני מעדיפה ללכת על רמקולים שיתאימו בדיוק לגודל שזה בעצם 5*7 אלא אם כן חברי הפורום

כאן יגידו שמבחינת איכות ומחיר, עדיף לקנות משהו אחר ולהסב אותו..

 

אז עכשיו תקציב..

אם ניתן לסגור הכל ברמקולים בלבד, בלי מגבר וכל השטויות האלה כי שוב, הווליום לא מעניין אלא האיכות..

אני רוצה להשקיע 400-550 שקל...

אם צריך סט.. אז כמה שיותר זול כמובן, כאמור, הסאונד הוא מה שחשוב לי באמת...

 

תודה מראש!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמובן שכדאי להסב את הגודל ולשים תיבת עץ .

5*7 לא ידוע לי מבחר של רמקולים.

ה5*25-6*5 יש מחבר ענק של דגמים ומה שיענה על הדרישות שלך זה מוראל טמפו (500-600).

פורסם

זה לא בהכרח נכון לא חייב לעבור למידה אחרת היום יש סטים שמגיעים בקוטר5*7 כמו המורל טמפו וההרץ אנרג'י ששניהם בערך נכנסים בתקציב שלך.

אני אישית ההיתי מעדיף את המורל.

מה סגנון מוזיקה שאת שומעת בד"כ?

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

500-600? קניתי טמפו לפני שנה וחצי שנתיים ועלה לי 450.. אני מאמין שאפשר למצוא גם ב400 היום (אם אין הבדל מחירים בין 6.5 ל 5x7)

פורסם

אני מגיבה לכולם כאן ביחד..

 

ראשית לחשוב יותר לדעתי,

 

סיגנון במוסיקה שלי הוא רוק והרבה אלקטרוני (כל מיני סוגים),

חשובה לי מאוד איכות הצליל, איכות השמיעה של צלילים רבים ברקע.. פחות מעניין אותי הבס...

(האוזניות שנהגתי להשתמש בהן במהלך השנים הן סנהייזר .. CX300 \ CX500

(כאלה שנכנסות לאוזן וסוגרות במין ואקום את החלל) איכות שמיעה מדהימה וזו המטרה ברכב..

 

לגבי הקטע של המעבר מידה, ברור לי שהמבחר גדול יותר השאלה אם באמת כדאי.. אני חושבת על כל

הטריקות דלת, ובכלל הנזקים של הזמן, לא עדיף ללכת בדיוק על הסטנדרט?

 

לגבי התקציב, עוד חמישים פחות חמישים.. זה לא העניין.

אני רוצה איכות סאונד במחיר סבבה, זה הכל... :)

 

מה ההבדלים בין הטמפו להרץ אנרג'י?

 

והכי חשוב.. אני בלי מגבר ולא חושבת שרוצה לקנות אחד כזה,

קניתי מערכת בלי פירמה אבל עם נתונים יחסית מצויינים.

(בוא נאמר שאם היה רשום עליה פיוניר היא הייתה עולה באזור ה600-700)

צריך לקחת את זה בחשבון כי לא נראה לי שיש טעם להשקיע

בסט מטורף שאני לא אפיק ממנו כלום כי אין הגברה וכ"ו..

פורסם

טוב אז הבנתי את הראש שלך.

מוראל טמפו אכן יעשו את העבודה וממליץ עליהם בחום.

אני לא רואה שאת הולכת להגיע לעוצמות גבוהות ולא מוסיפה רכיבים נוספים אז אין צורך לשנות מידה.

פורסם

צהריים טובים

 

+1 ל- 5X7.

הייתי בודק רמקולים אחרים ממורל (ואני די מחבב את מורל) - הם לא מספיק נצילים (למשל ההרץ הרבה יותר), כלומר קשה להגביר אותם מיחידת ראש בסיסית.

 

אבל - לדעתי אחת הבעיות שיש ברכב שלך לא נובע מהרמקולים דווקא.

מהמידע שסיפקת שיש לך רדיו דיסק מחברה לא מוכרת ההנחה שלי שהוא לא איכותי מספיק ולכן מעוות את הצליל ותורם לבעיה בצורה לא מבוטלת. זה שציינצ שיש לו הרבה שכלולים ממש לא אומרת דבר על איכותו (ואולי אף להיפך)

חוששני שהחלפת רמקולים בלבד תשפר במקצת אבל לא למה שאת חושבת/רוצה להגיע.

קחי זאת בחשבון לפני הקניה.

למעט ניסיון של החלפה, גם של רדיו דיסק, לא תוכלי לדעת עד כמה כל אחד מהרכיבים משפיע.

 

בהצלחה

פורסם
צהריים טובים

 

+1 ל- 5X7.

הייתי בודק רמקולים אחרים ממורל (ואני די מחבב את מורל) - הם לא מספיק נצילים (למשל ההרץ הרבה יותר), כלומר קשה להגביר אותם מיחידת ראש בסיסית.

 

אבל - לדעתי אחת הבעיות שיש ברכב שלך לא נובע מהרמקולים דווקא.

מהמידע שסיפקת שיש לך רדיו דיסק מחברה לא מוכרת ההנחה שלי שהוא לא איכותי מספיק ולכן מעוות את הצליל ותורם לבעיה בצורה לא מבוטלת. זה שציינצ שיש לו הרבה שכלולים ממש לא אומרת דבר על איכותו (ואולי אף להיפך)

חוששני שהחלפת רמקולים בלבד תשפר במקצת אבל לא למה שאת חושבת/רוצה להגיע.

קחי זאת בחשבון לפני הקניה.

למעט ניסיון של החלפה, גם של רדיו דיסק, לא תוכלי לדעת עד כמה כל אחד מהרכיבים משפיע.

 

בהצלחה

קיבלתי את מה שאתה אומר.. ונראה לי שהחלפת רמקולים תשפר לפחות בחצי את המצב הנוכחי,

מקסימום, נחליף גם מערכת בהמשך..

פורסם

יש קומפוננטים שיתאימו לגודל הזה (לפי מה שראיתי בזאפ הם לא מופיעים שם אבל הם קיימים) אני חושב שמה שיותר יתאים לך זה הדווקא הסט של הרץ, הרץ נשמעים הרבה יותר טוב ברוק ואלקטרונית מאשר מורל.

אם תצטרכי עזרה במציאת מקום שמוכר אשמח לעזור לך בהודעה פרטית.

 

בכל אופן את יכולה לעשות בניה קטנה בדלת בשביל להכניס רמקול 6.5 אבל לפי דעתי עדיף להישאר עם המידה המקורית.

 

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אוקי נניח שהלכתי על הסבה, פתאום נפתחו לפני עשרות דגמים שונים..

מתוך ניסיון, מה לפסול?

אילו דגמים של מורל \ הרץ \ JBL \ פיוניר מומלצים כאן מתוך ניסיון אישי!?

פורסם

הJBL לדעתי לא שווים שקל כנ"ל לגבי הפיוניר.

ישנם שני סטים שיתאימו לך לפי דעתי אך המחיר שלהם קצת מעבר לתקציב שלך:

מורל דוטק אוביישן 6.5

הרץ אנרג'י 6.5

 

בידיעה שההרץ יעשה עבודה יותר טובה כי הוא יותר מתאים לסגנון המוזיקה שלך.

 

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
הJBL לדעתי לא שווים שקל כנ"ל לגבי הפיוניר.

ישנם שני סטים שיתאימו לך לפי דעתי אך המחיר שלהם קצת מעבר לתקציב שלך:

מורל דוטק אוביישן 6.5

הרץ אנרג'י 6.5

 

בידיעה שההרץ יעשה עבודה יותר טובה כי הוא יותר מתאים לסגנון המוזיקה שלך.

 

אורן.

 

תודה אורן, אבל 900-800 קצת יקר לי ושוב אפילו מגבר אין לי כך שיכול מאוד להיות שזה מיותר,

על איזה דגם אחר של הרץ ו\או מורל אתה ממליץ?:-D


×
×
  • תוכן חדש...