Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הסגנון מוזיקה, שזהה כנראה לשלי, ממשיך עם ההמלצה לטמפו של מורל.

התקנתי אותם ברכב שלי לפני כמה שבועות (בתוספת מגבר וסאב אומנם), ומבסוט עד השמיים עם האלקטרוני שלי.

עוד חבר גם התקין את הטמפו אצלו, ברכב חדש עם מערכת מובנת, וגם מדווח על שילוב מספק מאוד. זהו סט מאוד "נציל", לא חייב מגבר בשביל שיתן איכות, כמובן שתמיד מומלץ HU טוב או מגבר איכותי לשם כך, אך בהחלט יעשו עבודה מדהימה ללא.

I Ride Because I Really Like Dessert

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על הדגם הנמוך של הרץ (דיצי) אני לא ממליץ לפי דעתי זהו סט גרוע שלא שווה את המחיר שלו.

לכן אני ממליץ לך על הטמפו 6.5 ואפשר להשיג אותו גם ב5*7

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אורן שים לב שהיא לא הולכת להגביר אותם אז בישביל מה להשקיע כולכך הרבה כסף על סט שלא מנוצל.

פשוט מאוד מוראל טמפו צליל נקי ואיכותי.

פורסם
לפי הסגנון מוזיקה, שזהה כנראה לשלי, ממשיך עם ההמלצה לטמפו של מורל.

התקנתי אותם ברכב שלי לפני כמה שבועות (בתוספת מגבר וסאב אומנם), ומבסוט עד השמיים עם האלקטרוני שלי.

עוד חבר גם התקין את הטמפו אצלו, ברכב חדש עם מערכת מובנת, וגם מדווח על שילוב מספק מאוד. זהו סט מאוד "נציל", לא חייב מגבר בשביל שיתן איכות, כמובן שתמיד מומלץ HU טוב או מגבר איכותי לשם כך, אך בהחלט יעשו עבודה מדהימה ללא.

 

כרגע לא חושבת על מגבר ולכן סביר מאוד להניח שאלך על הסט הנ"ל...

 

 

על הדגם הנמוך של הרץ (דיצי) אני לא ממליץ לפי דעתי זהו סט גרוע שלא שווה את המחיר שלו.

לכן אני ממליץ לך על הטמפו 6.5 ואפשר להשיג אותו גם ב5*7

 

לא מצאתי ב5*7 אבל אבדוק טוב טוב את הנושא.. :-)

 

אורן שים לב שהיא לא הולכת להגביר אותם אז בישביל מה להשקיע כולכך הרבה כסף על סט שלא מנוצל.

פשוט מאוד מוראל טמפו צליל נקי ואיכותי.

 

תודה חברים!

המון תודה, חוויות בקרוב........................ :oops:

פורסם

רגע לפני....

 

לדעתי האישית את עושה טעות גדולה (גם 500 ש"ח חבל לזרוק).

טמפו לא יתאים לך - ללא הגברה הם ישמעו רע.רמקול בעל נצילות של 90DB ללא הגברה לא יתן לך תוצאות טובות בכלל. חבל.

את האמת - לא מבין בשביל מה ללכת על קומפוננט? סתם מייקר את הענין ולא יתן לך הרבה.

את צריכה רמקול נציל כך שיחידת הראש תוכל לנצלם כראוי.

 

הייתי בודק את האלטרנטיבה הבאה:

http://www.sonicelectronix.com/item_9125_Polk-Audio-db571.html#tabs

סה"כ יצא לך, כולל משלוח, 130$ (פחות מ- 500) ולדעתי תקבלי תוצאות עדיפות.

האתר הזה אמין (רכשתי ממנו מגבר לפני מספר חודשים). קיבל המלצות גם מחברים אחרים. אין לך מה לחשוש לרגע מקניה שם.

 

אפשרות אחרת (לדעתי הטובה ביותר עבורך) - הייתי שוקל לחכות עם הרמקולים ואולי אפילו לשנות עדיפויות וללכת על יחידת ראש טובה. הנ"ל יתן לך כוונונים טובים יותר כך שתוכלי לבנות בסיס טוב יותר.

לאחר מכן תשקלי החלפת רמקולים - לכי תדעי - אולי אפילו יבוא לך להתקין מגבר קטן שיפתח לך אפשרויות לרמקולים אחרים (אז כבר הנצילות הנמוכה פחות חשובה).

 

בהצלחה

פורסם
רגע לפני....

 

לדעתי האישית את עושה טעות גדולה (גם 500 ש"ח חבל לזרוק).

טמפו לא יתאים לך - ללא הגברה הם ישמעו רע.רמקול בעל נצילות של 90DB ללא הגברה לא יתן לך תוצאות טובות בכלל. חבל.

את האמת - לא מבין בשביל מה ללכת על קומפוננט? סתם מייקר את הענין ולא יתן לך הרבה.

את צריכה רמקול נציל כך שיחידת הראש תוכל לנצלם כראוי.

 

הייתי בודק את האלטרנטיבה הבאה:

סה"כ יצא לך, כולל משלוח, 130$ (פחות מ- 500) ולדעתי תקבלי תוצאות עדיפות.

האתר הזה אמין (רכשתי ממנו מגבר לפני מספר חודשים). קיבל המלצות גם מחברים אחרים. אין לך מה לחשוש לרגע מקניה שם.

 

לאחר מכן תשקלי החלפת רמקולים - לכי תדעי - אולי אפילו יבוא לך להתקין מגבר קטן שיפתח לך אפשרויות לרמקולים אחרים (אז כבר הנצילות הנמוכה פחות חשובה).

 

בהצלחה

 

השאלה היא אם בשביל עוד 100 שקל של הסט קומפוננט הזה, לא עדיף כבר אותו?

למיטב הבנתי החוויה הרבה יותר נעימה לא?

מעבר לכך, אולי בעתיד באמת אביא מגבר ואז אחבר את הסט אליו, מה אתה אומר?

פורסם

אל תקשיבי לשום מילה שזורקים לך לכי למפגשים לשמוע את הקומפננטים שמציעים לך ואל תיקני לפי מה שרושמים או מה שחנויות סאונד מתקינות בעמדות השמעה .

מאיפה את בארץ ?נראה איזה מפגש קרוב יתאים לך .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

היי..

ראשית אני בטוח לא קונה ככה, אני מחפשת המלצות ואז אלך "לשמוע".

ברור שזה ישמע מצויין, אחרי הכל בחנויות המציעות, הכל מחובר למגברים עם כבלים וציודים הכי איכותיים..

אבל בכל זאת יהיה הבדל בין מערכת למערכת ואבדוק אילו צלילים יותר אהבתי.

 

לגבי מפגש, ראשית אני גרה ליד הרצליה..

שנית, אני לא מאמינה שאהיה מספיק סבלנית לחכות לכזה.. לצערי..

אני מתבאסת שיש שירים מסויימים שלא שומעים חלק וזה מחרפן אותי ומבאס לי את הנסיעה..

 

מעבר לכך..

אני יכולה לקנות רמקולים ב400 שקל או שאני יכולה פשוט לקנות סט שאומרים שהוא סבבה,

אני עדיין מזכירה שאני בלי מגבר וזה בטח יהיה יותר טוב מהאיכות שיש לי כיום ברכב,

רמקולים מקוריים של מאזדה 323 שנת 99 :)

 

אז אני אומרת שאני פשוט אלך על סט וזהו לא?

פורסם

מפגשים יש כל שבוע/שבועיים תלוי באיזור בארץ עם המערכות שיש לרוב החברה תוכלי להגיע עם דיסק/USB

בכללי אני יכול להציע רק את הטמפו רוב האנשים אוהבים אותו טוויטרים רכים ביחס לשאר הקומפננטים בטווח המחירים שלו .

אבל אל תקשיבי לשום מילה שאני זורק מהפה לכי תשמעי קודם :roll:

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
מפגשים יש כל שבוע/שבועיים תלוי באיזור בארץ עם המערכות שיש לרוב החברה תוכלי להגיע עם דיסק/USB

בכללי אני יכול להציע רק את הטמפו רוב האנשים אוהבים אותו טוויטרים רכים ביחס לשאר הקומפננטים בטווח המחירים שלו .

אבל אל תקשיבי לשום מילה שאני זורק מהפה לכי תשמעי קודם :roll:

 

זהו הרגתם אותי כבר.....................................................................

 

מתי יש מפגש באזור המרכז?

פורסם

ממליץ לך בנוסף לבדוק 6x9 של פשוטי העם / פיוניר למרות שירגמו אותי באבנים בפורום לדעתי הם מאוד נצילים בשביל מערכת רגילה

ולמרות שהבמה תיהיה אחורית לדעתי זה יספק אותך כל עוד לא נכנסת לתחום בצורה קצת יותר כבדה.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
ממליץ לך בנוסף לבדוק 6x9 של פשוטי העם / פיוניר למרות שירגמו אותי באבנים בפורום לדעתי הם מאוד נצילים בשביל מערכת רגילה

ולמרות שהבמה תיהיה אחורית לדעתי זה יספק אותך כל עוד לא נכנסת לתחום בצורה קצת יותר כבדה.

 

מסכימה איך אבל, אם כבר אז אז כבר..

אני יודעת שמורל זה לא מקצועי אבל מורל ממה שאני בינתיים מבינה, נותנים אחלה תמורה ביחס למחיר..

אם אוכל להביא זוג רמקולים מאיביי ב60$ אז מזה כבר משנה אם אשקיע עוד 40$ ואקנה כאן ועכשיו בארץ את הסט קומפוננט הזה?

 

אני בטוח אהיה מרוצה ממנו, לא מערכת חיי אבל מספיקה נכון להיום :)

פורסם

מורל חברה ישראלית ובארץ אולים פחות מ EBAY כאשר חלק לא קטן ממוכרים בEBAY הם ישראלים.

לגבי סגנון המוסיקה והמאמה הייתי גם ממליץ על HERTZ בסגנון הזה. לפי דעתי בפורום יש גם יבואן של HERTZ

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8


×
×
  • תוכן חדש...