Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השאלה היא אם בשביל עוד 100 שקל של הסט קומפוננט הזה, לא עדיף כבר אותו?

למיטב הבנתי החוויה הרבה יותר נעימה לא?

מעבר לכך, אולי בעתיד באמת אביא מגבר ואז אחבר את הסט אליו, מה אתה אומר?

 

 

תראי, הענין הוא לא מה טיב הרמקולים (ומורל חברה מכובדת - אישית אני מאוד אוהב את המוצרים שלהם - גם קצת ציונות בפנים...) אלא ההתאמה שלהם לצרכים שלך וכמובן לתשתית (רדיו) שיש לך.

הענין בקומפוננט הוא הרמת הבמה לגובה האוזניים כיוון שהטוויטרים יושבים גבוה. זה בעיקר הענין, בטח כשמדובר במערכת מאד פשוטה. במערכות מורכבות יותר אז נכנס ענין של איכות הקרוס ועוד אלמנטים, אבל לא בזה עסקינן.

 

את האמת - ללכת ולשמוע מערכות מוגברות לא יתן לך כלום. הסט שלך לא דומה ולכן התוצאות שלך יהיו אחרות לגמרי.

אני אישית לא ממליץ על המורל מסיבה פשוטה - לפני 3 שנים היתה ברשותינו ג'טה עם מערכת בסיסית על הפנים. חשבתי שאם אחליף רמקולים אשפר את הסאונד. בבית היה לי סט של מורל פולס (6.5") כך שאמרתי מה יש להפסיד.

אז זהו - שהפסדתי. הרמקולים היו על הפנים, המערכת המרוקית פשוט לא הצליחה 'לסחוב' אותם מכיוון שהם פשוט לא נצילים.

האבסורד, ויסכימו עימי הרבה כאן, שהרמקולים הפשוטים שמסופקים כל כך חלשים ונצילים שלפעמים אף ישמעו טוב יותר.

במקרה שלך הרמקולים מאד ישנים וכנראה יבשים ולכן לא הייתי רץ מהר כל כך לשים רמקולים כמו המורל.

 

אפשרויות נוספות - חפשי יד שניה - יעלה חצי (200-250) ולפחות במקרה שלא יתאימו תפסידי מעשית חצי מהכסף.

שנית - גשי לחנות בה יש כמה סוגים של 5X7 ובקשי לשמוע אותם. אולי זה יספק אותך ויעלה פחות.

שוב, כמו שציינתי, אל תצפי לשיפור ענק מעצם העובדה הפשוטה שהרדיו שלך ממותג לא ידוע ולכן איכותו ירודה.

 

בהצלחה

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מורל חברה ישראלית ובארץ אולים פחות מ EBAY כאשר חלק לא קטן ממוכרים בEBAY הם ישראלים.

לגבי סגנון המוסיקה והמאמה הייתי גם ממליץ על HERTZ בסגנון הזה. לפי דעתי בפורום יש גם יבואן של HERTZ

 

בדקתי את HERTZ, יקר לי מידי..

פורסם
תראי, הענין הוא לא מה טיב הרמקולים (ומורל חברה מכובדת - אישית אני מאוד אוהב את המוצרים שלהם - גם קצת ציונות בפנים...) אלא ההתאמה שלהם לצרכים שלך וכמובן לתשתית (רדיו) שיש לך.

הענין בקומפוננט הוא הרמת הבמה לגובה האוזניים כיוון שהטוויטרים יושבים גבוה. זה בעיקר הענין, בטח כשמדובר במערכת מאד פשוטה. במערכות מורכבות יותר אז נכנס ענין של איכות הקרוס ועוד אלמנטים, אבל לא בזה עסקינן.

 

את האמת - ללכת ולשמוע מערכות מוגברות לא יתן לך כלום. הסט שלך לא דומה ולכן התוצאות שלך יהיו אחרות לגמרי.

אני אישית לא ממליץ על המורל מסיבה פשוטה - לפני 3 שנים היתה ברשותינו ג'טה עם מערכת בסיסית על הפנים. חשבתי שאם אחליף רמקולים אשפר את הסאונד. בבית היה לי סט של מורל פולס (6.5") כך שאמרתי מה יש להפסיד.

אז זהו - שהפסדתי. הרמקולים היו על הפנים, המערכת המרוקית פשוט לא הצליחה 'לסחוב' אותם מכיוון שהם פשוט לא נצילים.

האבסורד, ויסכימו עימי הרבה כאן, שהרמקולים הפשוטים שמסופקים כל כך חלשים ונצילים שלפעמים אף ישמעו טוב יותר.

במקרה שלך הרמקולים מאד ישנים וכנראה יבשים ולכן לא הייתי רץ מהר כל כך לשים רמקולים כמו המורל.

 

אפשרויות נוספות - חפשי יד שניה - יעלה חצי (200-250) ולפחות במקרה שלא יתאימו תפסידי מעשית חצי מהכסף.

שנית - גשי לחנות בה יש כמה סוגים של 5X7 ובקשי לשמוע אותם. אולי זה יספק אותך ויעלה פחות.

שוב, כמו שציינתי, אל תצפי לשיפור ענק מעצם העובדה הפשוטה שהרדיו שלך ממותג לא ידוע ולכן איכותו ירודה.

 

בהצלחה

 

קראתי והפנמתי..

אבדוק את הנושא אף על פי שקצת מפחיד אותי לקנות רמקולים יד שניה..


×
×
  • תוכן חדש...