Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם עקב ביטול הזמנת יונדאי ולוסטר,היבואן חושב שהוא מייבא פורשה ולא יונדאי ולא מספק רכבים אני מחכה כבר 4 חודשים והרכב לא הגיע,בנוסף כדאי להיות שקט שבוע שעבר ביצעתי נסיעת מבחן חוזרת על רכב של חבר בלי סוכן על הראש ולא יעזור כולם 140 כ"ס זה לא מרגיש,זה מרגיש בדיוק כמו מאזדה 3 רגילה לא מעבר.

כרגע יש לי 130K להשקיע ברכב חשבתי על אופציה מעניינת אודי A4 החדשה דגם 1.8T 120 כ"ס,שנת 2010 2009,

הבעיה שבדגם זה הרכב מגיע עם גיר רציף (מולטיטרוניק) ולא DSG ואני לא ממש מכיר את הגיר הזה,אשמח לקבל חוות דעת

על הרכב ובפרט על הגיר לפי מה שאני יודע אודי שיווקו הרכה מכוניות עם הגיר הרציף בעבר.

בנוסף אקבל בברכה עוד אופציות לרכב יוקרתי קופה/או מנהלים בסגנון הA4 בתקציב של עד 130K עדיף שנת 2009 ומעלה.

תודה מראש.

פורסם

מעבר מוזר בין ולוסטר לA4. אתה באמת צריך רכב מנהלים? אם כן, למה חיפשת ולוסטר מלכתחילה?

 

אתה נשמע אחד שמחפש בעיקר הרבה עיצוב וביצועים לא רעים. חפש לך שירוקו 1.4 טורבו. תוכל למצוא בקלות בתקציב.

פורסם
מעבר מוזר בין ולוסטר לA4. אתה באמת צריך רכב מנהלים? אם כן, למה חיפשת ולוסטר מלכתחילה?

 

אתה נשמע אחד שמחפש בעיקר הרבה עיצוב וביצועים לא רעים. חפש לך שירוקו 1.4 טורבו. תוכל למצוא בקלות בתקציב.

אני מאוד אהבתי את העיצוב של הולוסטר שהיא הגיע לארץ בהתחלה לא היו הרבה רכבים כאלה אבל כבר אמרו פה את זה הרבה ,כבר עכשיו יש כאלה הרבה על הכביש ואפקט העיצוב של הרכב הולך ונעלם לי אשית זה כבר לא הכי עושה את זה,בנוסף לא חשבתי שרכב יהיה עצל,בנסיעת מבחן קשה להיות מרוכז שהסוכן מבלבל לך את המוח ,בקשר לA4 אתה צודק אני מאוד נמשך לעיצוב בקשר לביצועים גם זה חשוב,הA4 ממש מפנקת וכבר בדגם הבסיס יש את כל מה שאני צריך,מה שמפחיד אותי זה הגיר.

פורסם

אל תשכח של אודי 2009 אין כבר אחריות

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

נסה פוקוס 1.6T ידנית 5ד' חדשה. קח אותה בצבע מוצלח ויפה, והנה לך פתרון. אמנם לא מלכת היופי, אבל חדשה, חזקה, ויש לך אחריות.

אחרת, באמת שירוקו היא אפשרות לא רעה בכלל, וגם המיטו עדיין נראית טוב. עוד אפשרות שעולה לי בראש - לאון. חדשה!. או למשל FR בת שנה/שנתיים. מנוע של גולף GTI, במחיר זול משמעותית. כח לא יחסר לך...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

נהגתי על אחת של חבר.

נכנסתי עם הרגשת גיחוך קלה, 120 כ"ס?? על כזה רכב?? בטח סתם רכב פוזה עצל.

הופתעתי לטובה. זה כמובן לא טיל אבל בשביל מישהו שמחפש ביצועים סבירים ורכב שנראה טוב ומרשים היא בהחלט נותנת תמורה.

ההרגשה מהגיר הרציף אכן מוזרה למרות שהם הכניסו מין "מעברי הילוך" מתוכנתים. זה לא בכל זאת לא מרגיש אמיתי.

לגבי ענין האמינות אין לי מושג.

פורסם
נסה פוקוס 1.6T ידנית 5ד' חדשה. קח אותה בצבע מוצלח ויפה, והנה לך פתרון. אמנם לא מלכת היופי, אבל חדשה, חזקה, ויש לך אחריות.

אחרת, באמת שירוקו היא אפשרות לא רעה בכלל, וגם המיטו עדיין נראית טוב. עוד אפשרות שעולה לי בראש - לאון. חדשה!. או למשל FR בת שנה/שנתיים. מנוע של גולף GTI, במחיר זול משמעותית. כח לא יחסר לך...

 

+ 1 ללאון חדשה או לפוקוס חדשה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

A4 120 זה רכב נחמד ורגוע ,

A4 120 עם תוכנה שונה (נגיד ..קפיצה ל160 או 210 כ"ס) זה כבר משהו אחר:twisted:.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

×
×
  • תוכן חדש...