Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מעוניין בהמלצה למצבר איכותי לB4 שנת 2008.

כרגע הרכב עדיין עם המצבר המקורי שהחזיק מעמד יפה 3.5 שנים,

אבל הגיע הזמן להחליף...

 

אם אפשר לתת לי גם סדר גודל של מחירים לדגמים שאתם מציעים.

 

תודה.

פורסם

הכיטוב זה מצבר של VARTA הכחול, זה מצבר סגור ללא טיפול וללא הוספת מים, והמחיר שלו יחסית סביר, והו ממשפחת BOSCH .

 

אם אתה מאיזור חיפה או מגיע לחיפה אז אני אמליץ לך על מקום טוב שמוכר אותם במחירים הכי נמוכים, ויש לו עוד מלא סוגים של מצברים מהזול עד הכי יקר.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
הכיטוב זה מצבר של VARTA הכחול, זה מצבר סגור ללא טיפול וללא הוספת מים, והמחיר שלו יחסית סביר, והו ממשפחת BOSCH .

 

אם אתה מאיזור חיפה או מגיע לחיפה אז אני אמליץ לך על מקום טוב שמוכר אותם במחירים הכי נמוכים, ויש לו עוד מלא סוגים של מצברים מהזול עד הכי יקר.

 

אשמח לקבל כתובת ומספר טלפון להחלפת מצבר מהסוג שכתבת באיזור חיפה

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

מחזק את ההמלצה של הבחור מעלי על מצברי VARTA,

תקח בחשבון שVARTA משווקים בכמה גרסאות, יש POWER UPת START UP ו VARTA BLUE אם אינני טועה.

ממידע שהתגבש על גבי הפורום כולם מיוצרים באותה טכנולוגיה ובעצם ההפרש במחירים הינו עבור חודשי האחריות.

ממלץ בעל טכנולוגיה מתקדמת ללא טיפול, אין קורוזיה.

 

יש לנו במשפחה גם B4 2007, לאחר שהמצבר המקורי מת, התקנו שנפ סביב ה 60 אמפר(62?) אחרי פחות משנה וחצי הוא גמר את החיים שלו, ולא היה חסר לו מים.

בינתיים לא עברתי שנה עם הוורטא אבל מהמלצות כאן מקווה שהוא יהיה כמו המקורי סביב ה 3.5 שנים.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

כמה אמפר אני בכלל צריך?

בספר רכב כתוב 52 אבל אמרו לי בחנות 60, אז

לא הבנתי איך כל הדבר הזה עובד.

מישהו יכול בבקשה להסביר לי את כל הנושא הזה.

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

לפחות 60AH, עדיף אפילו 68AH תקבל אורך חיים טוב יותר

תהיה בקשר עם סניף טלרון בצפון בעכו כדי לקבל נקודת התקנה בצפון 0722222400

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

אני גר בירושלים, אז אודה לך אם תפנה אותי

למקום באזור, שיש לו את המצבר

מהסוג שמתאים לרכב שלי (כולל כיוון נכון של הפלוס והמינוס).

 

כמו כן, אודה לך אם תוכל לרשום את הדגם המדויק שאני צריך,

או שזה הולך רק לפי אמפר?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

הלקוח הגדול שלנו בירושלים הוא יבואן ויקינג - הצמיג דודי נאסה בגבעת שאול

דרישת שלום ממני אולי תשפר את ההנחה (לא מבטיח)

 

לא בטוח שיש להם את כל המותגים אך אלו המקטים הרלוונטים, כולם 60AH:

מותג VARTA, אחריות 20 חודש VR2060R0DJ

מותג StartUp, אחריות 12 חודש RP3060R0DJ

מותג PowerUp, אחריות 20 חודש PU3060R0DJ

מותג Energizer, אחריות 12 חודש NG3060R0DJ

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

×
×
  • תוכן חדש...