Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע לארה"ב ביוני הקרוב. אנחנו נהיה 5 אנשים וצריכים רכב ל-9 ימים, ובגלל שהנסיעה עם ציוד מלא (4 מזוודות גדולות) יש צורך במיניוואן קרוב לוודאי.

1.מה עלי לדעת לפני שמשכירים רכב?

2.האם רכב קטן יותר ממיניוואן יוכל להכיל 5 אנשים עם ציוד או שניתן להתפשר על רכב דוגמת פורד אסקייפ למשל?

3.איפה הכי זול לשכור רכב? בארץ? בארה"ב? היכן הכי זול?

4.אילו עוד דברים צריך לקחת בחשבון כשמשכירים רכב בארה"ב?

5.האם יש צורך ברשיון נהיגה בינלאומי שמקבלים במ.מ.ס.י או שרשיון נהיגה רגיל יספיק?

6.שמעתי על כרטיס AAA שמזכה בהנחות והטבות לנוסעים לארה"ב. מישהו שמע ויודע במה מדובר?

7.כל מידע וטיפ בנוגע להשכרת רכב ובכלל יתקבלו בברכה.

 

שבוע טוב!

פורסם

2.האם רכב קטן יותר ממיניוואן יוכל להכיל 5 אנשים עם ציוד או שניתן להתפשר על רכב דוגמת פורד אסקייפ למשל?

6.שמעתי על כרטיס AAA שמזכה בהנחות והטבות לנוסעים לארה"ב. מישהו שמע ויודע במה מדובר?

7

 

על שאלה 2, אני אענה בעדינות: השתגעת?!?!?

קח את הרכב הכי גדול שתקציבך מאפשר. מילא 5 אנשים, אבל 4 מזוודות?

אל תחפש לחסוך פה, זאת טעות נפוצה וכואבת.

זה טיול, זה אמור להיות כיף, ולכל הנוסעים אמור להיות נוח לשבת בנסיעות ארוכות.

הפרש המחיר נטו, בסה"כ, יהיה בטל בשישים בסופו של דבר.

 

את ה-AAA מקבלים אוטומטית כשנרשמים למ.מ.ס.י

(מין תהליך חצי-אוטומטי כשאתה מדפיס אצלם רישיון בינלאומי),

כמו כל כרטיסי ההטבות למיניהם הוא לא שווה כלום.

אתה מוזמן לבדוק באתר שלהם אם ממש בוער לך לדעת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני נוסע לארה"ב ביוני הקרוב. אנחנו נהיה 5 אנשים וצריכים רכב ל-9 ימים, ובגלל שהנסיעה עם ציוד מלא (4 מזוודות גדולות) יש צורך במיניוואן קרוב לוודאי.

1.מה עלי לדעת לפני שמשכירים רכב? תתחיל מפה.

2.האם רכב קטן יותר ממיניוואן יוכל להכיל 5 אנשים עם ציוד או שניתן להתפשר על רכב דוגמת פורד אסקייפ למשל?

3.איפה הכי זול לשכור רכב? בארץ? בארה"ב? היכן הכי זול? הכי זול לשכור מהארץ. תעשה סקר שוק בין אלאמו, אופרן והחברות הידועות.

4.אילו עוד דברים צריך לקחת בחשבון כשמשכירים רכב בארה"ב? אם אתה לוקח רכב במקום אחד ומחזיר במקום אחר, לפעמים יש Drop-Off Charge , בארה"ב כלול במחיר כבר ביטוח שמכסה אותך מכל שריטה/פגיעה שתיגרם לך.

5.האם יש צורך ברשיון נהיגה בינלאומי שמקבלים במ.מ.ס.י או שרשיון נהיגה רגיל יספיק? רגיל בדר"כ יספיק, אבל אל תסתכן בשביל 20 ש"ח - תעשה בינ"ל במ.מ.ס.י.

6.שמעתי על כרטיס AAA שמזכה בהנחות והטבות לנוסעים לארה"ב. מישהו שמע ויודע במה מדובר? לפני שנתיים וחצי עשיתי אותו, הוא ניתן חינם למחזיקי לאומי-קארד (לא יודע אם גם היום). בעקרון הוא נותן שירותי דרך (לא זוכר איזה בדיוק) בחינם, הרבה קופונים למוטלים, אטרקציות וכו'.

7.כל מידע וטיפ בנוגע להשכרת רכב ובכלל יתקבלו בברכה.

 

שבוע טוב!

 

הערותיי באדום.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

תודה רבה על התגובות. hans, לא שאלתי מתוך כוונה לחסוך. פשוט מעניין אם רכב בסגמנט אחר גם יכול להיות אופציה.

 

התכנון הוא לקחת רכב בבוסטון ולהחזירו בניו-יורק לאחר תקופת ההשכרה. האמת היא שחשבתי שלשכור רכב שם, אולי גם בהנחה מאיזה אתר קופונים אמריקאי, יהיה יותר זול. אבדוק עם החברות שצויינו פה.

 

שוב תודה.

פורסם

או-קיי, סליחה על אי-ההבנה.

בנוגע ל-AAA ומ.מ.ס.י. - כשהנפקתי רישיון באוקטובר 2011

המבצע עם לאומי קארד היה עדיין בתוקף, אני לא יודע לגבי עכשיו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...