Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי טעות,

עם כל החלקים ששלחתי לניקוי חול היה גם המכסה מנוע.

כל החלקים יצאו נהדר, רק המכסה מנוע חזר עם גלים גלים

הפחח שלי אומר שאין מה לעשות - לזרוק ולמצא חדש

 

איך אני יוצא מזה?

 

שלוש אופציות אני רואה וכולן נראות לי בלתי אפשריות

1. למצא מפירוק

2. לייבא

3. למצא פחח שיכול ליישר את הגלים, כנראה בחום

פורסם

נסה למצוא תורמת איברים, גם טנדר מתאים ואם המחיר יהיה סביר אני יכול לשדך לך שותף שייקח את רוב הרכב (בלייזר או טנדר).

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

אני ראיתי אתמול בסדנא של רסטה בגדרה סברבן מפורק והיה לו מכסה מנוע מורכב עדיין לא יודע עם מתאים שווה בדיקה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

דבר עם דויד בטל' 052-5006000 תגיד לו שאבישי הפנה אותך יש לו מס' גימי במצב צבירה שונים.

 

(אני לא יודע עד איזה מודל מתאים לך אבל דבר איתו תיבדוק איזה דגמים יש לו)

פורסם
דבר עם דויד בטל' 052-5006000 תגיד לו שאבישי הפנה אותך יש לו מס' גימי במצב צבירה שונים.

 

(אני לא יודע עד איזה מודל מתאים לך אבל דבר איתו תיבדוק איזה דגמים יש לו)

 

מחר על הבוקר אני מתקשר אליו

 

לגבי התמונה, המכסה מנוע כרגע אצל הפחח, כשאחזיר אותו אצלם, למרות שקשה לי להאמין שיראו משהו בתמונה

זה משהו שמרגישים כשמעבירים עליו את היד, יש לו גלים גלים (לא חיספוס)

פורסם
בלייזר? או גימי?

 

אהההה שאלת מליון הדולר...

 

ברשיון מופיע גי.אם.סי 4X4 מנוע 5.7, לא רשום דגם

השלדה עם כל המכלולים המכאניים מתאימה לרשיונות

הבודי עבר השתלה לפני כמה שנים והבעלים הקודם מצא בודי של בלייזר סילברדו (הדגם המפואר יותר) במצב טוב וזה מה שהורכב.

 

תכלס מלבד הסמל הכל זהה.

 

אני בסיום השיפוץ חוזר למקורות, והרכב ימותג כג'ימי.

×
×
  • תוכן חדש...