Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנה הן באות - ההקלות לרכב - אגסי


bar72
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

האמת שאגסי לא אשם, הוא רק מקבל כסף על מנת לקדם אינטרסים של בעלי המניות, אז אולי רכב-עופר?

לא יודע, אבל כמו שחלקנו צפה, תיכף תהיינה הטבות שנועדו ל"עידוד בעלי רכבי ליסינג לחכור כלי רכב מופחתי זיהום - למשל, באמצעות הפחתת גובה "שווי השימוש" (המס החודשי)".

כלומר, חכרתם סתם מגאן או אוקטביה 1.2- שילמתם שווי שימוש. חכרתם רכב-עופר-אגסי? יאללה הנחה/פטור.

 

אולי אני טועה, אולי אני סתם צופה שחורות - נחיה ונראה. אבל זו אחת השורות של "מתכנני" המיסוי החדש על רכבים במטרה להפחית הזיהום. כן, כן, לא הפחתת זיהום מייצור חשמל למשל, או זיקוק נפט, אלא מרכבים שמשתמשים בחשמל שמוכר לנו אגסי/עופר. איזה כיף. למי אכפת זיהום נחלים, אה? זה לא קשור לזיהום הסביבה...

 

נהגי ליסינג - הממשלה תעודד אתכם לזהם פחות

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו תלמידים, חיזרו אחרי: "קווווווווווווווווווווווווווומבינה"

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שההנחות שלך לא תלושות מהמציאות, נשאלת השאלה "מה יוצא לזה מהמדינה"?

 

עזוב את מצה שהמשרד לאיכות הסביבה מציע, אתה באמת ובתמים חושב שהאוצר יאשר הקלות מס (זאת אומרת פחות כסף נכנס לקופת האוצר) למי שמהיום והלאה יפסיק לשלם בלו על הדלק/סולר?

 

זה פעמיים הפסד כסף לקופת האוצר.

 

שים לב להערה החשובה הזאת מהכתבה:

שלל הצעדים הנוספים הכלולים בתוכנית אינם מתוכננים ליישום בקרוב, כאשר הסעיפים הנחשבים בעייתיים מבחינה ציבורית - למשל אלו הנוגעים לבעלי רכב צמוד - כלל אינם מחייבים את משרדי הממשלה, ונועדו בעיקר לבחינה.

 

 

בקיצור ולעניין, מדובר ב"תוכנית לאומית" שמטרתה העיקרית היא אחת ויחידה, שיהיה לשר הרלוונטי מה להגיד הוא עשה בקדנציה בתעמולת הבחירות ובמניפסט למתפקדי המפלגה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, זה כלל לא תלוש (ברמת הקונספירציה והקומבינה) אבל כל מי שמבין משהוא ברזי הפוליטיקה (או להבדיל כל מי שראה את "כן, אדוני השר") מבין שמדובר בקשקשת עיתונאית שלא יצא ממנה כלום!

 

אפילו סעיף אחד בודד לא יתממש שם (מלבד תוכנית הגריטה שלא הופסקה מעולם ברמה העקרונית אלא פשוט חיכו לשנת הכספים החדשה בכדי לחדש תקציבים).

 

 

ואם אתם חושבים שיש פה איזה קומבינה עם אגסי תראו מה בעקיפין המשרד חושב על הפרויקט:

 

להערכת המשרד להגנת הסביבה, כלי רכב חשמליים לא יזכו להצלחה משמעותית בשנים הקרובות. ב-2015, כך מעריכים שם, שיעור כלי הרכב החשמליים מסך כלי הרכב בישראל יהיה "זניח". ב-2020 יתכן כי שיעור כלי הרכב החשמליים יעלה ל-10%, אך במשרד מדגישים כי "שיעור זה נראה כהערכת-יתר".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד צעד שצפוי לעורר מחלוקת, נוגע לעובדים בעלי רכב ליסינג: משרד האוצר יונחה "לבחון ולהמליץ" על דרכים לעידוד חכירה של כלי רכב מופחתי-זיהום, וכן לצמצום הנסועה בכלי רכב אלה. עידוד הרכישה אינו בעייתי ליישום, ויכול להיעשות באמצעות הפחתת המס החודשי שמשלמים עובדים ("שווי שימוש"), כפי שכבר נעשה בכל הנוגע לכלי רכב היברידיים.

 

רגע???, האם שווי השימוש על פריוס שעולה 160 אלף שקל הוא נגזרת של 2.5% מערך האוטו או שיש הנחה על זה ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bar72

 

התחלת לזייף :lol:

 

יש הנחה בשווי שימוש לרכבים היברידיים מזה מספר שנים .

 

שווי שימוש ברכב צמוד - המודל הליניארישווי שימוש הוא סכום שנזקף להכנסתו של עובד שקיבל רכב ממעבידו.סכום זה מהווה שווי כספי של טובת ההנאה הגלומה בשימוש הפרטי ברכב.החל משנת המס 2010 מחושב שווי השימוש ברכב צמוד, בנוגע לכלי רכב שנרשמולראשונה מיום 1.1.2010, כשיעור מתוך מחיר המחירון של הרכב בהיותו חדש.שיעורי שווי השימוש החודשי בשנת 2011 הנו 2.48%.תקרת מחיר המחירון לעניין חישוב שווי השימוש 477,830 ש"ח.שווי השימוש יתואם למדד המחירים לצרכן (למעט בשנה הראשונה),לעניין החישוב, יילקח מחיר המחירון של הרכב, תוך התאמות נדרשות למחירהממוצע בפועל בשנת המס בה הוא נרשם לראשונה, כמפורט בהוראת ביצועשפורסמה באתר רשות המסים, בכתובת www.mof.gov.il/taxes.הנוסחה לחישוב שווי שימוש:שיעור שווי שימוש * מחיר מתואם * הצמדה למדד - 530 ש"ח לרכב היברידי

 

ואילו בשיטת הקבוצות מפחיתים 500 ש"ח

 

)ב( התקנות העיקריות, כנוסחן לפני תיקונן בתקנות אלה, ימשיכו לחול על עובד



שהועמד לרשותו רכב שנרשם לראשונה לפני יום התחילה, ובלבד שבשנות המס 2010

עד 2014 , יקראו לגבי עובד שהועמד לרשותו רכב שסיווגו M1 או N1 , כאמור בתקנה

271 א)ד( לתקנות התעבורה, שצוין ברישיון הרכב שלו כרכב משולב מנוע ) hybrid (, את

הסכומים הנקובים בתוספת לתקנות העיקריות בהפחתת 500 שקלים חדשים.

 

וסמוך על חושיו של בגירה יצא מזה גריטה משופרת בשלב הראשון . גם זו לטובה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחכה ונראה. אין קשר בין הנחה על רכב היברדי (שאולי מכשירה את הקרקע ואולי באמת נהגתה בתום לב) לפטור שאני מעריך שיינתן לרנו "של אגסי". הקשרים וההשקעות שם יותר מידי גדולים, ולצד הנכונות (הלכאורית, כפי שהיא מפורסמת בכלי התקשורת) של חברות הליסינג להיכנס להרפתקה הזו, אני מעריך שיש סיכוי לנבואת הזעם הזו להתממש. שים לב, שרכב היברידי "מזהם" חשמלית רק בעת ייצור הסוללה, משום שהוא טוען את עצמו, להבדיל מרכב אגסי, שדורש ייצור חשמל מתמיד (אם כי אין לו מנוע בערה).

לגבי הבלו - זה לא רבלנטי, החשמל דרך אגסי יעלה יותר מ"חשמל רגיל" ויכלול "מס חשמל לרכב" AKA בלו במילה אחרת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחשבה שיש לי זמן מה בנושא:

1. אגסי גייס כספים רבים (מישהו יודע לנקוב במספר במקרה?).

2. נכון לכרגע, לא נראה שיש שיתוף פעולה מצדן של חברות הליסינג וגם לא ממש מצדה של הממשלה, בסה"כ פקה פקה.

 

מי הולך לאכול אותה? אגסי ש"זרק" כספים לפח או הציבור?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטייקון עופר במידה ואכן המיזם ייכשל.

 

והמיזם הוא לא רק עבור השוק הישראלי הזניח אלא מיועד לשווקים הגדולים.

 

וראו את תוכניותיו כדי שלא תתחילו לארגן יום סרט

 

http://www.themarker.com/cars/1.649487

 

http://www.techtime.co.il/11033

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבילך איייל לבוקר טוב :shock::-D

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4160090,00.html

 

והגברת המכובדת הזו שימשה במשך שנים רבות כמנכ"ל מכון התקנים אז היא מבינה בתקינה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:-) או :-( זו באמת שאלה...

 

באותה מידה זה יכול להיות חלק מהשרשור עם DERISH, אם כי אני מניח שאנו לא המדינה היחידה שבה זה קורה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא כאן

 

http://www.ti-israel.org/?CategoryID=124

 

מקום לא רע אבל בהתדרדרות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והגברת המכובדת הזו שימשה במשך שנים רבות כמנכ"ל מכון התקנים אז היא מבינה בתקינה

 

לא יודע מה היא מבינה בתקינה אבל פתאום השחיתות המגעילה של מכון התקנים נראית מאוד הגיונית!

 

מקום לא רע אבל בהתדרדרות

 

חבל שלא מדדו בימי מפ"י, היינו גורפים מדליית זהב עם תוצאה שהייתה מעיפה את המחוג מהסקאלה! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...