Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנה הן באות - ההקלות לרכב - אגסי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים עזבו אתכם תקינות והקלות מס.

רק בשביל התענוג של ה "בן דוד" שינסה לגנוב אגסימוביל ולהביא אותה לכפר, שווה לראות את הרכב הזה על הכביש.

נראה לי הוא יקבל מכות פעמיים.

פעם אחת בגלל המותג ופעם שניה בגלל החשמל.

זמין 8)

פורסם

עם המחירים של הסוללות נראה לי שאתה מאוד טועה, צפה לזה שיהיה מדובר ברכב גניב מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתה צודק במאה אחוז!

אך לא חשבתי על זה? :oops:

אני מניח שזה מיותר לשאול מה הם יעשו עם ארגז סוללות ששוקל 300 קילו.

לא שאני יודע...

אבל אני בטוח שהם כבר ימצאו מה לעשות עם זה.

יכול להיות שהם יעשו מותג פרטי של סמארטפון.

יקראו להמצאה החדישה "סמערט-בון" :wink:

זמין 8)

פורסם
אני מניח שזה מיותר לשאול מה הם יעשו עם ארגז סוללות ששוקל 300 קילו.

לא שאני יודע...

בעל הרכב הוא לא בעל הסוללה. הוא יכול למכור את הרכב לכל מי שהוא רוצה אבל הקונה, מטבע הדברים חייב לגשת לבטר-פלייס, לחתום על חוזה הקשרות ולשכור את הסוללה+השרות במחיר גבוהה, מה שעושה את העיסקה ללא ממש כדאית לסקטור הפרטי.

 

עכשיו תאר לך את הפוטנציאל האדיר בלקנות סוללה גנובה ולטעון את הרכב ברחוב ללא כל התקשרות לאגסי או שאולי אפילו (ויסלחו לי מלומדי החשמל אם אני מדבר שטויות) להסב אותה בדרך מסוימת לטעינת רשת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

BAGIRA אתה גאון

אני דיי בטוח שהמצאת כרגע את הקומבינה של המאה.:not_worthy:

יכול להיות שהם לא חשבו על זה, אבל אחרי הדיון שלנו אולי עתידים הדברים להשתנות. :naughty:

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...