Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

 

אני אספן דגמים מתחיל.

איפה יש בארץ חנויות ( באיזור המרכז ) שאפשר לקנות דגמים אכותיים של מכוניות ( אוטוארט, קיושו וכו ) במחירים הגיוניים?

עד עכשיו הצלחתי לקנות רק דרך YAD2 או דרך EBAY.

 

תודה

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם

פעם הייתה חנות דגמים ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, ממש בפינת ז'בוטינסקי-הרצל. לצערי לא יצא לי לבקר בה ולמען האמת אין לי מושג אם היא עוד קיימת. אני כמעט בטוח שקראו לה "אוטו-הובי" או משהו כזה. אני בטוח שגוגל יגלה לך את התשובה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הייתה גם חנות בקניון שבעת הכוכבים, מישהו יודע לאן היא נעלמה?

 

ובקשר לחנות אוטו-הובי ברמת גן חנות טובה מאוד, את כל הדגמים של כל המכוניות אפשר למצוא שם.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
הייתה גם חנות בקניון שבעת הכוכבים, מישהו יודע לאן היא נעלמה?

 

ובקשר לחנות אוטו-הובי ברמת גן חנות טובה מאוד, את כל הדגמים של כל המכוניות אפשר למצוא שם.

 

החנות בהרצליה נסגרה.

ראיתי שאוטו הובי עשו לו מזמן מכירת חיסול. שמא גם הם בסכנת סגירה?

פורסם

לאספן מתחיל אני ממליץ מאוד לבקר בפורום של דגמי מכוניות :) - אחלה פורום

www.mincars.com

 

חבר'ה מאוד רציניים - הם עזרו לי הרבה ופתחו בפניי עולם ומלואו.

 

שירשור למתחילים

בדף השני יש פירוט לגבי כל אפשרות בערך לקניית דגם בארץ.

 

אני אישית ממליץ לקנות בחו"ל דרך אי-ביי או אתרים אחרים מומלצים - מבחר עצום ומחירים תחרותיים

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
הייתה גם חנות בקניון שבעת הכוכבים, מישהו יודע לאן היא נעלמה?

 

ובקשר לחנות אוטו-הובי ברמת גן חנות טובה מאוד, את כל הדגמים של כל המכוניות אפשר למצוא שם.

 

אם תמצא (אתה או כל אחד אחר) דגם של ב.מ.וו e46 סדן משנתוני 2002 ומעלה (לאחר מתיחת פנים) אני אתן לך עמלה.

 

חובה שיהי מאחת החברות האיכותיות, רק סדאן, עדיפות לצבע כחול, לא דגם GTR וכו.

 

הולך?

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אוטו הובי סגר את הבסטה לפני כמה חודשים.

לשאלתי ״למה?״, ענה ״אחרי יותר מעשרים שנה, הולכים לעשות דברים אחרים...״

למי שמעוניין, במקום נפתחה חנות לציוד לחיות מחמד.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

שום חנות בארץ לא תציע לך מחירים זולים יותר מאשר רכישה באיביי. הייתי ממליץ לך לרכז רכישה של כמה דגמים, מאותו מוכר באיביי, וכך גם לצמצם את עלות המשלוח. לא פעם ולא פעמיים התאפקתי עם רכישה של דגמים חדשים וריכזתי כמה ברכישה אחת (5-6 דגמים בכל פעם). זה יוצא הרבה יותר משתלם.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
קיימת חנות של דגמים בקניון רננים ברעננה, לפי הזכור לי בקומת האוכל מול קרביץ.

 

מדובר על חנות של רשת פאזלנד. לא מומלץ בגלל המחיר שהוא בקנה מידה לא פרופורציונאלי

 

שום חנות בארץ לא תציע לך מחירים זולים יותר מאשר רכישה באיביי. הייתי ממליץ לך לרכז רכישה של כמה דגמים, מאותו מוכר באיביי, וכך גם לצמצם את עלות המשלוח. לא פעם ולא פעמיים התאפקתי עם רכישה של דגמים חדשים וריכזתי כמה ברכישה אחת (5-6 דגמים בכל פעם). זה יוצא הרבה יותר משתלם.

 

מחזק.

 

הנה כמה אתרים מומלצים:

 

http://www.scale18.com/

 

http://www.modelissimo.de/

 

שני אתרים מקצועיים ותחרותיים מבחינת מחירים

 

כמו כן שווה לבדוק בהם מדי פעם על מבצעים, מדובר על עשרות יורו

פורסם

חברים תודה רבה לכם על העזרה!!

 

בגדול חיזקתם לי את מה שכבר הבנתי...שבארץ אין איפה לקנות אלא רק בחו"ל.

חבר טוב המליץ לי על האתרים האלה:

 

http://www.replicarz.com/

http://www.legacydiecast.com/

 

עברתי עליהם, על פניו הם דווקא נראים אחלה. מה אתם אומרים?

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

×
×
  • תוכן חדש...