Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ומה הפרמטרים שמעניינים אותך ? גודל ? תא מטען ? לשבת בנוחות ? ללא ספק האוקטביה לוקחת

אתה רוצה כוח ? אוטו ספורטיבי בטעם טוב ? שוב האוקטביה מובילה

 

אתה מעדיף להתפשר על מנוע 1.6 סמ"ק , 132 כוחות סוס (שמתקבלים רק ב- 6,300 סל"ד) מה שאומר שכוח זמין ביונדאי כמעט אין.

מה שטוב ביונדאי זה התוספות שאתה מקבל והם גם (סליחה על הביטוי) שוות לת*ת .

 

אתה פותח השירשור. אז או שקבלת החלטה נמרצת או שאתה עוד איש מכירות שנכנס לכאן :wink:

אם השני הוא הנכון, אז הכתבה ב"אוטו" הרסה לך... (ואגב לא רק ב"אוטו". היו מבחנים נוספים בעבר, כולל ב"ידיעות אחרונות" והיונדאי ניצחה).

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קראתי קצת באיטרנט והתחלתי להחכים קצת .

הבנתי שיצור קוראני הוא זול ויש תחושה של CHIP ברכב וזה לא כל כך נעים .

מנוע של דיוצ' לא כך אמין וירחיק לכת עם השנים (הבלאי יגיע מהר מאוד) .

 

הואוקטביה נראת לי גרמניה קשוחה .

אני חושב שבזה אתה תסכים איתי , אלא אם כן יש לי תירוץ אחר להגן על המנוע של יונדאי .

פורסם
אתה פותח השירשור. אז או שקבלת החלטה נמרצת או שאתה עוד איש מכירות שנכנס לכאן :wink:

אם השני הוא הנכון, אז הכתבה ב"אוטו" הרסה לך... (ואגב לא רק ב"אוטו". היו מבחנים נוספים בעבר, כולל ב"ידיעות אחרונות" והיונדאי ניצחה).

 

בדיוק מה שבאתי לכתוב, במיוחד לאחר שהוא הזכיר את נושא האבזור. האוקטביה גם ברמת הגימור הגבוהה יקרה ב-13K ש"ח ועדיין לא מדובר באותה רמת אבזור ובכדי באמת להשוות צריך להוסיף עוד כ-7000 ש"ח לפחות. אין ספק שמנוע ה-1.4 TSI הוא תענוג, אבל מעבר לכך, האוקטביה כבר מיושנת וב-2012 כבר נראה מחליפה, היא גם פחות בטיחותית מהיונדאי שהיא אחת הבטוחות בקטגוריה.

 

מחליפת האוקטביה תהיה בוודאי מכונית טובה מאוד לפי הכיוון החיובי של סקודה, אך עד שזו תגיע, האוקטביה היא העדפה לפי הטעם האישי, אבל לא עדיפה על המתחרות החדשות, המאובזרות, הבטוחות והמודרניות יותר.

 

בכלל מכוניות זו העדפה אישית, או כפי שקלרקסון אמר פעם ברעיון "אני לא ממש משנה דיעה של אף אחד ברכישת רכב, אמרתי שהקורולה היא המכונית הכי משעממת (והוא צודק) אבל זו המכונית הכי נמכרת בעולם".

 

מי שכותב שהיצור הקוראני זול, מעולם לא ישב במכונית קוראנית (לא שברולט) מודרנית. מה לעשות, אבל אוקטביה מקרקשת הרבה יותר מיונדאי I30 למשל. עד היום שומעים רק על תקלות במנועי VW. צא מהגרמניה קשוחה, קודם כל היא לא משם ושנית, הגרמניות זה ממש לא מה שהיה פעם, תשאל כל בעל אודי איזה פחד הוא חוטף כל פעם שהוא נכנס למוסך ורק חושב אם זה יהיה רק כמה אלפים במקרה הטוב או כמה עשרות אלפים במקרה הרע.

 

בקיצור, איש מכירות. קצת מתחיל להימאס כאן כל השירשורים שפותחים אנשי מכירות או אנשים מטעם (בתשלום או שלא) במסווה של משתמשים, זה הורס את הפורום.

פורסם
קראתי קצת באיטרנט והתחלתי להחכים קצת .

הבנתי שיצור קוראני הוא זול ויש תחושה של CHIP ברכב וזה לא כל כך נעים .

מנוע של דיוצ' לא כך אמין וירחיק לכת עם השנים (הבלאי יגיע מהר מאוד) .

 

הואוקטביה נראת לי גרמניה קשוחה .

אני חושב שבזה אתה תסכים איתי , אלא אם כן יש לי תירוץ אחר להגן על המנוע של יונדאי .

כותבים Cheap. לא CHIP.

ייצור קוריאני הוא זול אבל איכותי והוא אמין, ואין שום תחושה זולה בתא הנוסעים, כנראה שלא נסעת על סדרת i, לי יצא לנסוע ולנהוג על חלק גדול מהסדרה וניכר שיפור מהדורות הקודמים.

מנוע DOHC לא אמין? הצחקת אותי. הרכבים האלו סוגרים 300-400 אלף ק"מ בכיף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מי שכותב שהיצור הקוראני זול, מעולם לא ישב במכונית קוראנית (לא שברולט) מודרנית. מה לעשות, אבל אוקטביה מקרקשת הרבה יותר מיונדאי I30 למשל.

 

לי יש אוקטביה כבר שנתיים וחצי, עם צמיגי 18'' וחתך 40.

שום קרקושים לא נשמעים אצלי ברכב ואני ממש לא מבין מהיכן הבאת את הטענה הנ"ל.

את העובדה שהקוראנים עשו קפיצה דרך ענקית בכל הקשור לאיכות חומרים והרכבה אין צורך להוכיח בעזרת השמצות חסרות שחר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
קראתי קצת באיטרנט והתחלתי להחכים קצת .

הבנתי שיצור קוראני הוא זול ויש תחושה של CHIP ברכב וזה לא כל כך נעים .

מנוע של דיוצ' לא כך אמין וירחיק לכת עם השנים (הבלאי יגיע מהר מאוד) .

 

הואוקטביה נראת לי גרמניה קשוחה .

אני חושב שבזה אתה תסכים איתי , אלא אם כן יש לי תירוץ אחר להגן על המנוע של יונדאי .

 

הוכחת שאתה לא מבין כלום במכוניות.

 

לא נראלי בכלל שישבת בה.

היונדאי האחרונות מפתיעות מאוד לטובה מבחינת איכויות.

קיה איתם גם (אותו דבר, שתיהם זה יונדאי)

 

מנוע של יונדאי? אתה יודע בכלל מה המנועים הללו עוברים?

יותר מעשור, היונדאי מככבות מבחינת אמינות, שמעתי על יותר אנשים עם יונדאי שעברו את ה350KKM עם מנוע בנזין, מאשר מה ששמעתי על הגרמניות.

 

 

עצה שלי, לפני שאתה רושם משהו בפומבי, תלך לשטח לבדוק את סחורה.

 

אני ישבתי בסוכנות בI35, הופתעתי מיונדאי לטובה, לעומת רוב ייצרנים שאני מצטער על זה שביזבזתי דלק והלכתי לסוכנות שלהם. (כמו שברולט\VW\סיטרואן ופיג'ו\ועוד כמה).

 

ותבין שאף פעם לא הייתה לי בבית מכוניות שהיא לא אירופאית, חוץ מהקוואליר בחתימה.

 

 

אמרת אוקטביה?

ההפך, אני חושב שהTSI מרוב כל הלחץ שהוא עובד בו, יתחיל עם הבעיות מוקדם מאוד ביחס למכוניות אחרות בקטגוריה.

DSG, כבר כמה שנים הרבה אנשים אוכלים קש.

לחבר שלי היה ג'טה 2010 מהחברה 1.6 DSG, אחרי 110KKM נתקע הרכב, והלך המחשב. (הוא היה בליסינג, במקרה פרטי, תזרוק כמה אלפים טובים).

 

הגרמניות הללו אולי זולות (חוץ מהפאסאט, שגם היא על הפנים) במחיר, אבל חכה תיכנס למוסך.

פורסם

שלום, לי יש I35 דגם המאובזר שעברתי איתה כבר כ 6500 ק"מ (ליסינג). רכב מרווח אבל לנוסעים במושם אחורי גג נמוך קצת.

די נוח אבל לדעתי מושב נהג יכול להיות יותר נוח. מנוע יחסית חזק ביחס לרכבים אחרים באותה קטגוריה. איכות חומרים לא רעה אבל עדיין לא ברמה של גרמניות. צריכת דלק בין עירוני 7.5 ליטר ל 100 ק"מ.

כדי לך לעשות נסיעת מבחן על שני הרכבים לפני שתחליט. עם היתה לי אפשרות הייתי בוחר סקודה (לצערי היא לא היתה ברשימה ).

פורסם

חברה , נראה לי שאתם פה סוכנים של יונדאי , סקודה לוקחת בהליכה את יונדאי וזה ברור מכל הבחינות אז תפסיקו לבלבל את המוח .

בע"ה תחילת חודש 12 אני ואבא שלי ניסע לסכונות ונסגור כבר דיל נחמד עם אחת מהחברות שהוא יחליט .

אפשר לנעול תודה .

פורסם

אני ישבתי בסוכנות בI35, הופתעתי מיונדאי לטובה, לעומת רוב ייצרנים שאני מצטער על זה שביזבזתי דלק והלכתי לסוכנות שלהם. (כמו שברולט\VW\סיטרואן ופיג'ו\ועוד כמה).

 

 

נו באמת...

פורסם

כן באמת.

 

VW פאסאט, צפוף, במחיר שלה אתה מביא סופרב ונשאר קצת עודף.

 

C5 ו508, הצרפתים התחילו להצתמצם באיזור של הנהג, לי צפוף בהם (1.93 מטר).

 

מאליבו, על הפנים, אין אבזור, סביבת נהג לא משהו, מאחורה צפוף מאוד.

 

מבין כל המנהלים שיש בארץ, הייתי לוקח קמארי, זה לא רכב זה סאלון, יושב כמו מלך.

(אפילו סופרב לא נוגע רק בגלל הגיר והמנוע.)

 

 

בתור משפחתית האוקטביה טובה מאוד, אבל הגיר והמנוע מורידים לה לדעתי, משפחתית צריכה גיר פשוט ומנוע פשוט זהו, לא את כל התחכום שעולה הון, ויש תקלות!

פורסם

מנוע וגיר פשוטים אתה שיכור או מה !?

 

משפחה צריכה רכב מפנק גם מבחינת ביצועים , יבוא יום וניצא מחוץ לעיר לנסיעה של 3 שעות אז !?

תתבאס על הרכב ?

אוקי, יש לך את כל התוספות בעולם , אבל מנוע וגיר פשוטים וזולים ותפסיקו לבלבל ת'שכל קוראני = זבל OMG

לי יש יונדאי והרכב על הפנים , רכב איטי , מנוע כבד , הגיר סבבה בגלל שהוא חדש , יותר מזה כלום .

ה- I35 לא שווה 128K עדיף להשקיע עוד 10K ולהביא את האוקטביה לאח של אבא שלי יש והוא מרוצה מהרכב .

פורסם

אני לא מצליח להבין מדוע פותח הדיון ביקש עזרה בבחירה מבין שני הרכבים כאשר הוא בעצמו לא מפסיק להלל את האחת ולרדת על השניה.

היונדאי היא הבחירה הנכונה בשיקולי עלות/תועלת.

היא מרווחת,מאובזרת,מעוצבת ובטיחותית יותר מהסקודה.

החיסכון בהוצאות הדלק של הסקודה יתקזז בזכות מחיר ביטוח מטורף וטיפולים יקרים יותר.

לסקודה שילוב מנוע/גיר מהטובים שיש. אבל הרכב כבר די מיושן (יוחלף תוך שנה בדגם חדש) ומתומחר גבוה ביחס למתחרות (נמוך ביחס לג׳טה המקבילה).

לא הבנתי מה קרה הסוכנות פורד בבאר שבע, אבל זה ברור שהפוקוס 2 ליטר טרנד או טיטניום נמכרת בארץ.

אולי הכוונה הייתה לזמינות מלאי מיידי? אבל גם ליונדאי וגם לסקודה צריך לחכות מספר חודשים. אז איפה הבעיה?

הפוקוס עדיפה על שתיהן לדעתי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
מנוע וגיר פשוטים אתה שיכור או מה !?

 

משפחה צריכה רכב מפנק גם מבחינת ביצועים , יבוא יום וניצא מחוץ לעיר לנסיעה של 3 שעות אז !?

תתבאס על הרכב ?

אוקי, יש לך את כל התוספות בעולם , אבל מנוע וגיר פשוטים וזולים ותפסיקו לבלבל ת'שכל קוראני = זבל OMG

לי יש יונדאי והרכב על הפנים , רכב איטי , מנוע כבד , הגיר סבבה בגלל שהוא חדש , יותר מזה כלום .

ה- I35 לא שווה 128K עדיף להשקיע עוד 10K ולהביא את האוקטביה לאח של אבא שלי יש והוא מרוצה מהרכב .

 

חכה ותראה את הבעלים של הגרמניות עוד כמה שנים, יוצאים מהמוסך לכיוון הבנק במונית.

 

אני לא מדבר סתם באוויר, תאמין לי על כל התקלות והבעיות ששמעתי על הDSG הזה, רק נהג מונית אחד סתר את זה ואמר לי שכבר 200KKM ואין בעיות עם הDSG הזה (אוקטביה 1.9TDI 2011 DSG, הייתי מסטול מת חזרתי בפאב, אבל הגיר נראה שפועל כמו חדש.) והוא לא שכח להזכיר שב200KKM הוא עשה שמן גיר ב1000 שקל במורשה.

(דווקא הוא נהג לאט ושמר עליה, כנראה שיש בזה משהו.)

 

חוץ מזה, לפני כמה שבועות הלך לחבר שלי מחשב בג'טה 2010 שעברה 100KKM, מזל שהיא של החברה.

 

 

הכוונה במנוע וגיר פשוטים היא שלא יהיה את כל ההיבט לצד הביצועים.

מנוע 1.6 בנזין DOHC, וגיר אוטומט עם 5-6 הילוכים פשוט בלי משחקים (מקסימום רציף, שנכנס לאחרונה חזק!).

 

להתפנק בנסיעות ארוכות?

תיקנה משהו יותר יקר, יותר למנהלים.

120K למכונית חדשה, כמה אתה רוצה להתפנק?

פורסם
מנוע וגיר פשוטים אתה שיכור או מה !?

 

משפחה צריכה רכב מפנק גם מבחינת ביצועים , יבוא יום וניצא מחוץ לעיר לנסיעה של 3 שעות אז !?

תתבאס על הרכב ?

אוקי, יש לך את כל התוספות בעולם , אבל מנוע וגיר פשוטים וזולים ותפסיקו לבלבל ת'שכל קוראני = זבל OMG

לי יש יונדאי והרכב על הפנים , רכב איטי , מנוע כבד , הגיר סבבה בגלל שהוא חדש , יותר מזה כלום .

ה- I35 לא שווה 128K עדיף להשקיע עוד 10K ולהביא את האוקטביה לאח של אבא שלי יש והוא מרוצה מהרכב .

 

 

קצת הזוי...

או שאתה טרול או שאתה סוכן, בכל מקרה אתה לא עושה טובה מספיק.

 

ולכל מי שחושב השרשור אמיתי, ואולי לקוראים בעתיד שיתעניינו ברכבים הנ"ל:

 

מסתבר שהסקודה הכי פחות בטיחותית (וזה הכי חשוב לדעתי), הכי פחות נוחה, לא כל כך מרווחת, ממש לא באובזרת לא כל כך איכותית ולא מהירה באופן משמעותי מהמתחרות.

בנוסף שילוב מנוע/גיר (TSI/DSG) אשר היווה אמת מידה בעבר מתגלה כיום כלא כל כך מרשים, כאשר הגיר של פורד מבצע את העבודה באופן יותר מעודן ופחות תזזיתי והגיר של יונדאי (6 הילוכים פלנטארי) מתגלה כהכי נעים ולא נופל ביעילותו.

אם הביצועים של הם הדבר הכי חשוב (כלומר 0-100 לישראלי המצוי) אז יש גם פוקוס עם מנוע 2L ו-170 כ"ס משכנעת הרבה יותר מסקודה עם 122 כ"ס.

אגב, לסוסים של סקודה נגמר הכוח דיי מהר ובהאצות ביניים או כאשר הרכב עמוס נוסעים ובמהירות שיוט הם לא מספקים את הסחורה.

 

לגבי אמינות, לדעתי גם כאן הסקודה מפסידה, ועל זה אין ספק בכלל.

 

בסופו של דבר שתי האופציות המתחרות (I35 ופוקוס) עדיפות עליה.


×
×
  • תוכן חדש...