Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מטופל כמו שעון" - כדאי ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=404680

 

האוטו די נראה לי , אבל מדאיג אותי הוידוי הכן "מטופל כמו שעון". אצלי השעון כבר 10 שנים עובד ללא כל תחזוקה ואחזקה

 

כלשהי. מבירור שערכתי עם החברה - אף אחד לא מטפל בשעון שלו כלל.

 

מה לא צריך ב BMW לפתוח מדי פעם מכסה ולהחליף אי אילו דברים ?

 

מה דעתכם ?

פורסם

כנראה התכוון, "מטופל על השעון". (בזמן, לא דוחה)

 

לדעתי בBMW יותר שכיח למצוא אנשים שמטפלים ושומרים עליהם כמו שצריך (במיוחד הישנות).

פורסם

מטופל כמו שעון,טיפולים בזמן,ועוד ביטויים משכנעים..

בעל הרכב לא צריך לקרקר הרבה,רק לכתוב במודעת המכירה שיש,וכשתבוא לבדוק את הרכב גם להציג, היסטוריית טיפולים מלאה ומסודרת.

לדוגמא,אני שומר בקלסר קטן את כל החשבוניות של הטיפולים והתיקונים של הרכב שלי,וכשקניתי אותו קיבלתי פלט מודפס (של מוסך מורשה יבואן..) של היסטוריית הטיפולים של הרכב מיום עלייתו על הכביש ועד ליום הקנייה.ע"פ רצף התאריכים והק"מ נראה שזו היסטורייה מלאה ולא מזוייפת..

בפשטות,תבקש לראות משהו דומה.

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם

אני רוצה להצטרף לשאלה, אבל בצורה קצת אחרת.

 

כעיקרון, מה עדיף יותר לקניה? רכב (נניח קילוצטרז׳ בין 180 ל-220k) שהבעלים מצהיר שהוא אמין, ולא טופל באופן מיוחד חוץ מאחזקה שוטפת או רכב שהבעלים מצהיר שעשה לו אוברול, החלפת משאבה אולי אפילו גיר וכו׳ ואז האוטו ״חדש״ כביכול מבחינה מכנית (אבל נגעו בכל חלק)?

פורסם

זה מורכב מאוד להשיב נכון .

להשיב חפיף לא בעייה .

 

איך אתה עצמך מגדיר באופן מיוחד ?

כולם מתעסקים כאן עם פלטי מחשב מהמורשה ,קבלות,תעוד ,שמרתי בקלסר ...הסטוריה וניהול פנקסים .

 

אבל איש אינו מתעניין באופי הנהיגה ,בזה אפשר להאריך פי כפול חיי רכב לעומת שימוש בשמנים הכי טובים .

 

בקיצור...תשובה מורכבת .

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=404680

 

האוטו די נראה לי , אבל מדאיג אותי הוידוי הכן "מטופל כמו שעון". אצלי השעון כבר 10 שנים עובד ללא כל תחזוקה ואחזקה

 

כלשהי. מבירור שערכתי עם החברה - אף אחד לא מטפל בשעון שלו כלל.

 

מה לא צריך ב BMW לפתוח מדי פעם מכסה ולהחליף אי אילו דברים ?

 

מה דעתכם ?

 

 

אתה אמיתי?? :shock:

יש מצב שאתה מנסה לפרסם מודעת מכירה שלך/של חבר בפורום ייעוץ :?:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2007958#post2007958

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2985336#post2985336

 

אם כן, אז נו נו נו...

אם לא, אז אתה סתם הזוי (בדיוק כמו שנראה לי שביימת את התמונה בשירשור השני אשר העלתי של שמירת הצמיגים ל BMW, רק בשביל למשוך תגובות. בערך כמו השרשור שלך של הרכב הדפוק שאתה רוצה לרכוש לאישתך/גרושתך בתור עונש... ועוד).

 

 

בקיצור - לא מצחיק!

פורסם

שעונים מכאניים דווקא כן זקוקים לתחזוקה, במיוחד שעוני יוקרה שבנויים "כמו פעם". אחת לכמה שנים מומלץ להעביר אותם פירוק והרכבה מחדש, במהלך הטיפול משומנים ועוברים רגולציה מחדש כדי לפצות על שחיקה. טיפול כזה יכול לעלות לא מעט, פי כמה ממה שרובנו נוציא על שעון חדש... לעומת זאת שעונים מכאניים שבנויים בטכנולוגיות מודרניות עושים שימוש בחומרים חדשניים שבהם החיכוך והשחיקה כמעט ולא קיימים, ויכולים לעבוד הרבה שנים ללא טיפול אם שומרים עליהם.

 

כנראה שהב.מ.וו בנויה "כמו פעם"...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...