Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שנתיים עם המיטו ולא מעט קילומטרז החלפתי את היפיפיה מאיטליה בולוסטר חדשה.

 

נתחיל מהסוף - לדעתי ולהפתעתי, יונדאי הצליחו עם הולוסטר לייצר מכונית איכותית ואפילו מהנה יותר לנהיגה מהמיטו. אני יודע שחסידי אלפא יתקשו לקבל את זה אבל בתור אחד שנהג על מיטו 155 כ"ס ידנית במשך השנתיים האחרוונת - אני מרגיש שהפרספקטיבה שלי די שלמה בשביל לעשות את השוואה הזו. היא פשוט מרגישה מכונית הרבה יותר "מלוטשת".

 

הולוסטר היא בגרסה הבכירה -"Elite" המוספיה לולוסטר חישוקי 18", גג שמש פנורמי, ריפודי עור, דיבורית BT מקורית, מערכת קול עם 7 רמקולים, מגבר חיצוני וסאב מקורית, הפעלה קולית, Cruze control, מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים, הדלקת אורות אוטומטית ופתיחה של הרכב והתנעה ללא מפתח על ידי כפתור במרכז הקונסולה. שלכם ב-150,000 שקל.

 

הולוסטר מרגישה יותר מגובשת - גם מבחינה דינאמית, גם מבחינת אבזור וגם מבחינת איכות החומרים הכללית בתא הנוסעים (מי היה מאמין…). אני יודע שזה מפתיע, זה הפתיע אותי בנסיעת המבחן ועוד יותר בשבועות הראשונים שלי עם הרכב, אבל לדעתי יונדאי הצליחה לייצר כאן מכונית מאוד שלמה, מאוזנת ומאוד מהנה לנהיגה.

 

לדעתי מדובר במכונית מהממת. ה-LEDים מקדימה ומאחורה בפנסים, הזוויות החדות והאגזוז הריבועי הכפול במרכז הפגוש האחורי נותנים תחושה של מכונית קונספט יותר מאשר רכב סדרתי.

 

תא הנוסעים של הולוסטר מרגיש איכותי ומהודר (ברובו) מזה של המיטו. בעיקר בגרסה זו. זה מרשים עוד יותר כשלוקחים בחשבון שאפילו ברמת האבזור הזו הולוסטר זולה בכ-20,000 שקל מהמיטו 155 כ"ס עם חבילת הספורט. קשה להאמין שזו יונדאי.

 

החומרים בתא הנוסעים איכותיים ויפים יותר ברובם (ריפודי עור בדלתות בולוסטר אל מול פלסטיק במיטו ושימוש בתבניות מודרניות ומעניינות יותר אפילו על הפלסטיקים "הזולים" בתא). חלק מהמתגים מרגישים איכותיים יותר מאלו במיטו (מגבים, רדיו, מראות ובעיקר הפקדים על ההגה שמרגישים זולים מדי במיטו) וחלק פחות (בורר הטמפרטורה של בקרת האקלים) אבל באופן כללי האווירה הרבה יותר איכותית וספורטיבית ופשוט כיף יותר לשבת בולוסטר. יכול להיות שזה קשור לרמת האבזור הגבוה, אבל עדיין מדובר במכונית זולה יותר מהמיטו.

 

האבזור מאוד נדיב וכולל בין היתר מסך מגע מקורי 7" עם אינטרציה ל-iPod/iPhone ובשילוב עם המערכת הכוללת 7 רמקולים, סאב ומגבר מקורי - פשוט תענוג!

 

מבחינה דינאמית הולוסטר מרגישה מצד אחד הרבה יותר "שובבה" על הכביש ומרגישה כמכונית עם חבילה דינאמית מגובשת יותר ומאוזנת יותר גם אם לא קיצונית יותר. האיזון בין השלדה, המתלים, האחיזה וה-DCT פשוט מרגיש "נכון". היא מאוד פרוגרסיבית.

 

כיול המתלים עושה את הפשרות הנכונות. מצד אחד היא יותר נוחה וסופגת את השיבושים בכביש מהמיטו (שתיהן ענדו חישוקי 18"), מצד שני יש מעט מאוד Body Roll (אולי קצת יותר בשלב הראשוני של העומס על המתלה) והיכולות הדינאמיות גבוהות מאוד.

 

המנוע בולוסטר - למרות אי השימוש במגדש טורבו מרגיש מאוד חלק, מאוד שקט (יותר מדי) ו"שמח" בסל"ד בינוני-גבוה. אין ספר שחסר מומנט מתפרץ בסל"ד נמוך כמו במנוע מוגדש, אבל כאשר משאירים אותו בתחום היעיל (קל מאוד לעשות את זה עם תיבת ה-DCT המעולה) הוא מרגיש חזק מספיק בשביל להעלות חיוך על הפנים.

 

הנקודה היחידה שמפריעה לי - התיבה מעבירה מ-1 ל-2 לאט מדי (שימור עצמי?) ואני חושב שזה עיקר הפגיעה בתאוצה מהמקום. בהילוכים גבוהים יותר והאצות ביניים - המנוע מרגיש מעולה ו-eager לעלות לסל"ד גבוה. חשוב גם לזכור שהולוסטר מכונית קלה מה שללא ספק מסייע לתחושת ההאצה.

 

למרות שההגה קל יותר מהמיטו, הוא מרגיש פחות מלאכותי ובעל יותר feel.

 

אני לא חושב שזה נכון להשוות את הולוסטר ישירות עם השירוקו. בארה"ב יונדאי מכוונים מול CRZ ומגדירים את הולוסטר כמכונית ספורטיבית עם 40mpg. לדעתי היא יכולה לתת פייט מעולה בקטגורית הפרימיום סופר מיני ואפילו לנצח (A1, מיטו, מיני ו-DS3) עבור אלו המחפשים מכונית יפיפיה עם חבילת אבזור ענקית, יכולות דינאמיות גבוהות והנאה רבה מנהיגה. אני נהנה ממנה יותר - גם מבחינת האיכות הכוללת של הרכב ולהפתעתי גם מבחינת החיוך שהיא מעלה לי בנהיגה ספורטיבית.

 

עוד בהמשך...

 

 

Veloster1.jpg

 

Veloster2.jpg

 

Veloster3.jpg

 

Veloster4.jpg

 

Veloster5.jpg

 

Veloster6.jpg

 

Veloster11.jpg

 

Veloster10.jpg

 

Veloster14.jpga

  • תגובות 225
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש ותהנה. היא דווקא מעניינת באפור הכהה - אחרי עדר הכתומות / לבנות :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סיקור מעניין ומועיל, תודה רבה.

צפה להרבה תגובות שטנה מבעלי אלפות על עצם זה שהעזת להשוות ביניהן בכלל... :wink:

לדעתי הוולוסטר מדהימה. הפרונט פחות אבל הצדודית והתחת מדהימים!

גם הצבע שבחרת מוסיף והולם אותה מאד, במיוחד האדום של המושבים.

תתחדש!

 

אגב, בתמונה הרביעית יש בקונסולה כפתור מצד שמאל שכתוב עליו Passenger Airbag.

מה זה? אתה יכול בלחיצת כפתור פשוטה ואולי אפילו מקרית לבטל לנוסע את כרית האוויר?? :shock:

פורסם

ולי זה נשמע ונקרא כמו הודעת פרסומת ממשתמש שזו הודעתו הראשונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אגב, בתמונה הרביעית יש בקונסולה כפתור מצד שמאל שכתוב עליו Passenger Airbag.

מה זה? אתה יכול בלחיצת כפתור פשוטה ואולי אפילו מקרית לבטל לנוסע את כרית האוויר?? :shock:

 

זה לא כפתור.

 

ולי זה נשמע ונקרא כמו הודעת פרסומת ממשתמש שזו הודעתו הראשונה.

 

נראה לי שאתה טועה כאן. הוא משווה אותה למיטו ובנוסף כותב על נושאים במבחני רכב שאתה ממש לא רואה מפרסמים כותבים עליהם (או יודעים לנתח אותם, לצורך העניין).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז מה זה...? ולמה זה שם?

 

סתם חתיכת פלסטיק בולטת כאלמנט עיצובי. במקרה גם שמו עליה את הכיתוב של כרית האוויר של הנוסע, כנראה עם נורה שמתריעה שהכרית פעילה או לא פעילה. רוב הסיכויים שהניתוק של הכרית הוא באמצעות מפתח איפה שהוא בתא הכפפות או באזור הדלתות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אהבתי את הסיקור - כיף לקרוא.

גם הרכב הזה פשוט מדהים ביופיו ובייחוד בצבע הזה. שיחקו אותה שם ביונדאי.

 

נ.ב

להבא תדאג לשלוח 345356 הודעות לפני שאתה מעלה השוואה. :-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לטעמי העיצוב פשוט מחריד!!! ברוטאלי של ערסים חסר כל פרופורציה, להבדיל מאלפא.

הפלסטיקה נראית בכלל לא משהו שברירית משהו ביחס לגרמניות.

 

הפוסט הזה נראה כמו משהו פירסומי לחלוטין! ובהחלט לא עיניני

לא באמת רשום משהו שמאפשר להשוות בין שני הרכבים לא בהתנהגת כביש ולא באף פרמטר

 

שימו לב שזאת ההודעה היחידה של "אחד שיודע" מחשיד...

פורסם

שלא תבינו לא נכון - מאוד אהבתי את המיטו, המנוע שלה נהדר והיא מכונית מאוד יחודית ובאמת אהבתי אותה ונהנתי ממנה. הבעייה העיקרית שלה בצד הדינאמי, לדעתי, הוא קצת חוסר איזון בין המכלולים השונים. המנוע נהדר (דרך אגב, לכל בעלי המיטו בפורום - יש הבדל מאוד מהותי בין מומנט המנוע בסל"ד נמוך עם דלק 98 או 95) אבל התיבה הידנית פחות מלוטשת (לא מאפשרת החלפת הילוכים מהירות וה-throw די ארוך), האחיזה מעולה וכיול המתלים סופר-נוקשה אבל כמעט ואין פידבק מהשלדה וההגה מה שאומר קשה לדעת איפה גבול האחיזה של הרכב. היא גם הרגישה לי רצינית מדי מבחינת המעטפת הדינמאית - קשה להשתעשע איתה ובמכונית כזו אני לפחות מחפש קצת יותר fun גם אם זה בא על חשבון אחיזה וביצועים נטו. שוב, זה רק אני. אני לא מחפש מכונית מסלול. אני מחפש מכונית מהנה לנהיגה.

 

הולוסטר, לדעתי, פשוט מרגישה הרבה יותר מאוזנת ומלוטשת על הכביש. האמת, היא גם מרגישה מלוטשת יותר מעבר לפן הדינאמי נטו - לדוגמא היא הרבה יותר שקטה. לטוב ולרע.

 

דרך אגב, מלבד ציפוי הדמוי Carbon הרך והנעים במיטו, שאר הפלסטיקים מרגישים קצת זולים והעיצוב בתא הנוסעים קצת חסר השראה לדעתי. מה גם שמכונית בכמעט 170,000 שקל בלי שקע AUX או USB למערכת השמע זה קצת מוזר...

 

ישי, זו באמת ההודעה הראשונה שלי. אני עוקב אחרי הפורום תקופה ארוכה והחלטתי שזו הזדמנות טובה להירשם ולכתוב את הרשמים שלי לאחר שנתיים עם מיטו. אחרת למה לי להשוות אותה, ספציפית, למיטו? לא ממש מתחרה ישירת של הרכב...

דרך אגב, במיטו שלי נאלצו להחליף אחרי 15,000 קילומטר את כל המנגנון הפנימי של כסא הנהג עקב חריקות ורעשים כל פעם שנשענתי על הכסא. הנה לך איכות הרכבה אירופאית.


×
×
  • תוכן חדש...