Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לבעלי גולף 160, על תופעה מוזרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוך כדי נהיגה, שאני מאיט למהירות מנימלית, נגיד 1 קמש.

ומנסה להאיץ, אז מרגיש בתופעה של רעידות .

כאילו שאני נוהג באוטו רגיל, ובמקום לצאת ב הילוך ראשון, יצאתי בהילוך שני,

מה זה יכול להיות?

האם זה טבעי?

זה לא קורה תמיד .

זה קורה כאשר אני מאיט מגיע למהירות מסויימת,ומאיץ לאט, אז קורה

אני חושב שאם הייתי מאיץ מהר,זה לא קורה.

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

לפי התיאור שלך, למרות שאתה בקמ"ש נמוך מאוד, כנראה שהגיר לא נמצא בהילוך ראשון.

כשאתה מתחיל להאיץ, כנראה בהילוך שני, זה אולי הגורם לרעידות. ואז המוח של הגיר מחליט להוריד לראשון, ואז הרכב מאיץ בצורה נורמלית.

למה אתה חושב שאם הייתה מאיץ מהר זה לא היה קורה? אולי כן? א

בל הגיונית לא, כי בהאצה מהירה הורדת ההילוך לראשון במקרה זה הייתה מתבצעת מהר יותר כמו קיקדאון, ואז הרעידות של זינוק בשני היו מתקצרות או נמנעות.

 

אגב, אני לא מכיר תופעה שכזו, אבל אולי בגלל שלא הגעתי למצב דומה לשלך. למשל בזחילה בפקק, לא ב-1 קמ"ש, קצת יותר אין לי תופעה כזו.

פורסם

בתופעה הזאת מוכרת וקראתי עליה גם בפורומים בחו"ל. לי יש גולף 122 כ"ס והיה לי אותו הדבר בדיוק. במקרה שלי החליפו את זוג המצמדים. לפי הבנתי, VW שיפרו את המצמדים. כמה ק"מ יש על הרכב שלך? אני ב-30,000 ועדיין באחריות.

פורסם

מנסיעה קצרה על ג'טה 1.6 בנזין רובוטית שעשיתי בעבר היו גם רעידות, ממש קצת, כמו ברכב ידני במצבים דומים למה שתיארת. נראה לי סביר מאחר ומדובר ברובוטי (עם קלאץ').

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ל DSG יש הרגל להעביר ישר להילוך שני כאשר הרכב בתנועה. גם אם היא איטית מאוד אז כאשר מאיצים מזחילה יש את התופעה הזאת של הרעידות בגלל הפעולה של המצמדים. אם תתחיל לנסוע בשיחרור בלם בלבד ב-D הגיר יעביר ישר לשני למרות שלא לחצת גז.

פורסם

היום נהגתי על הרכב של ההורים - גולף 122 - וגם ניתקלתי בתופעה, היה לי באמת מוזר.

מחר ניקח את הרכב למוסך ונעדכן לאחר מכן.

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם
אני על 6000 ק"מ

השאלה אם צריך לטוס למוסך?או שזה נורמאלי

 

לא צריך לטוס למוסך אבל צריך לגשת ולעשות עדכון תוכנה לתיבת ההילוכים. היתה לי את אותה הבעיה בגולף היילין ועדכון תוכנה פותר את הבעיה.

פורסם

עדכון גרסה לDSG 7 יכול לעזור, אבל לדעתי אין סיבה לרוץ ולהחליף קלאצים, ככה התיבה עובדת.

בDSG 6 שלי זה פחות מורגש, אולי רק בפקקים אני מרגיש את זה אבל כך או כך בפקקים אני בד"כ במצב ידני בידיוק כדי למנוע

את הרעידות האלה וכדי לא לחרפן את הגיר עם ההעלות הילוך המיותרות האלה (הילוך 5\6 ב50 קמ"ש).

פורסם

אתמול עשיתי ניסוי אז כך,זה קורה שאני מאיט עד למהירות 10קמ״ש,

והגיר בהילוך שני,אז אם אני מחליט להאיץ לאט לא בפת אחת אז קורה.

אם אני לוחץ על הדפשה חזק ,הרעידה לא תורגש,אם לוחץ על הדפשה באיטיות ,אז יש רעידות.

עשיתי הרבה ניבויים,וזה קורה רק על מהירות 10קמ״ש.בהילוך שני.

חוץ מהמצב הזה זה לא קורה.

לפני איזה ששה חודשים הייתי בטיפול,ועשו לי עידכון גירסה.

האם הדבר טבעי?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

השבוע שמתי לב לזה ב VW בורה 1.6 שנת 2000 שאצלי חודש.

איזה יופי רציתי לשאול אבל ויתרתי וכעשיו אני רואה שמדברים על זה בפורום.

דבר נוסף ששמתי לב אליו והוא בזמן שאני לוחץ על הגז לחיצה מאוד חלשה,

אז הטורים יורדים לשניה מ 10 מ 5 ואחר כך עולים ומתחילה ההאצה.

אבל זה קורה רק אם שם את הרגל על הדוושה ממש חלש.

פורסם

על פניו אין שום קשר בין התנהגות הבורה שלך לזו שמתאר פותח השירשור. אצלך יש תיבה רגילה עם ממיר מומנט שאמור לנטרל באופן מוחלט תופעות שכאלו. אצלו מדובר בתיבה רובוטית שהיסוס, שיהוי ועוד תופעות מסוג זה הן חלק בלתי נמנע מאופן פעולתה.

פורסם

הקטע שיש לי את הרכב שנה וחצי,ולא שמתי לב לתופעה מהסוג הזה ,רק לפני חודש בערך.

יכול להיות שהיה ולא שמתי לב ,אני לא בטוח במאה אחוז אם היה או לא ,או שזה היה לא מורגש ועכשיו זה מורגש יותר.

בכל אופן, מישהוא יכול לגיד בודאות שמדובר במשהוא טבעי ולא בתקלה?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

6k ק"מ בשנה וחצי? לא פלא שלא שמת לב לזה לפני כן :)

ליתר בטחון, גש למוסך לפני תום האחריות, רק כדי להיות בצד הבטוח. אולי זה באמת כלום, או במקרה הגרוע עדכון תוכנה.

 

ואני חשבתי שאני נסעתי מעט בשנה וחצי - 13K ק"מ.

פורסם

לפני חצי שנה סטיפול האחרון,אמרו לי שחוץ מהטיפול נעשה עידכון גירסה,לא יודיע למה,

האם צריך עוד עדכון חוץ ממה שהיה,או שזה משהוא אחר?

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

×
×
  • תוכן חדש...