Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סע על שניהן ותחליט. לקליאו יש יתרון גדול בזכות הבטיחות. היא הסופר מיני הבטוחה ביותר,זה יכול להיות הבדל של חיים ומוות בתאונה. חוץ מזה יש לה 3 שנים אחריות. בגדול הן ראש בראש,כל אחד וההעדפה שלו.

פורסם

חסרה לי הפאביה ברשימה הזאת, ואם יש לך סיבה מוצדקת שהיא לא שם [למעט זמני הספקה]

תהיה בעניין שאותה סיבה תקפה גם על האיביזה.. כמעט-בערך-סוג-של אותו רכב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

קודם כל תודה .לגבי האבזור רמה זהה יתרון קטן לקליאו.

קליאו 3 שנים אחריות טיפול 30ק

האיביזה 2 אחריות טיפול 15ק

 

על הקליאו נסעתי הרכב נוח מאד ,שקט,מרווח, המנוע מעט חלש .

ביקשתי נסיעה על האיבזה אמרו לי שאין רכב כזה לנסיעת מבחן. אני מודע לעובדה שהמנוע שלה חזק יותר השאלה היא איך היא

בנוחות נסיעה שלה ,מהמורות וכו.

הפביה לא פה בגלל שהיא כבר יקרה יותר על מהכביש עם התוספות שאני לוקח זה הבדל של יותר מ 5000 שח, ועד כמה שקראתי היא ממש זהה לאיביזה ופה הטעם האישי מדבר.

תודה. 

פורסם

תא הנוסעים של הקליאו מאוד משעמם ואפור ביחס לאיביזה ולמכוניות אחרות, לרבות הפאביה.

כפי שאמרו, כדאי לך לעשות נסיעת מבחן. לי זה עזר המון כשחיפשתי רכב חדש.

פורסם

הייתי היום בסוכנות של סיאט עם חבר שמעוניין לרכוש את האיביזה 1.4 ליטר.

זה נכון, עדיין אין להם מכוניות לנסיעת מבחן. נסענו על הדגם 1.2 TSI ידני.

הנסיעה של הרכב די נעימה(הגירסא עם הצמיגים הנורמליים,( 60\185), אבל מה שלי אישית הפריע זה הרעש ברכב.

לעוד אנשים יש ניסיום עם האיביזה המדוברת?

פורסם
הייתי היום בסוכנות של סיאט עם חבר שמעוניין לרכוש את האיביזה 1.4 ליטר.

זה נכון, עדיין אין להם מכוניות לנסיעת מבחן. נסענו על הדגם 1.2 TSI ידני.

הנסיעה של הרכב די נעימה(הגירסא עם הצמיגים הנורמליים,( 60\185), אבל מה שלי אישית הפריע זה הרעש ברכב.

לעוד אנשים יש ניסיום עם האיביזה המדוברת?

 

 

אין מה להשוות בכלל בין הtsi ל 1.4 הרגיל , סיפור אחר לגמרי

אוטו-מאניה :-)

פורסם
סע על שניהן ותחליט. לקליאו יש יתרון גדול בזכות הבטיחות. היא הסופר מיני הבטוחה ביותר,זה יכול להיות הבדל של חיים ומוות בתאונה. חוץ מזה יש לה 3 שנים אחריות. בגדול הן ראש בראש,כל אחד וההעדפה שלו.

 

 

לאיביזה והקליאו יש 5 כוכבי בטיחות, לפאביה 4.

המנוע של האיביזה טוב משמעותית, גמיש ונמרץ.

ברור שמנוע ה-TSI מודרני יותר, אך בהשוואה למתחרות יחידת הכח של ה-1.4 טובה מאוד

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

ממש לא.

אני הייתי בסוכנות ההזויה בת"א(קאל אוטו או משהו כזה-לא ברור העניין) וחבר שלי שרכש את הרכב היה הראשון.

לא ניראה לי שהמלאי צפוי להיגמר בקרוב.

פורסם

טוב אז עשיתי קצת שיעורי בית למי שמעוניין עלוית טיפולים וביטוח.

רנו: טיפול 30 אלף- 565 שח

טיפול 60 אלף- 1088 שח

ביטוח 2 נהגים ותיקים וקשישים כמוני(38 ) 2100 שח מקיף 1400 חובה.

 

איביזה: טיפול 15 אלף- 500-600 שח

טיפול 30 אלף -1200 שח

ביטוח אותם פרמטרים 3100 שח מקיף, 1400 חובה.

לגבי צריכת דלק יתרון זניח לרנו .

לגבי סחירות בעוד נניח 3 שנים על פניו יתרון ברור לאיביזה קחו בחשבון מחירון הרכב 94000ק.

 

פסק דין שלי בכל אופן הוא שהראש אומר קליאו הלב אומר איביזה אני כנראה אלך עם הלב ....

בהצלחה למתלבטים.

 

נ.ב זה הולך להיות רכב שלישי במשפחה וגם זה אחד מהשיקולים.

פורסם
אין מה להשוות בכלל בין הtsi ל 1.4 הרגיל , סיפור אחר לגמרי

 

אין ספק בכלל שאין מה להשוות בין הטורבו לאטמוספרי, אני נסעתי על הרכב רק כדי להרגיש אותו, את המיתלים וההגה.

באספקט הזה המכוניות זהות לחלוטין.


×
×
  • תוכן חדש...