Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי הולך על האיביזה,יותר חזקה,איכות חומרים שזה בעצם פוולסוגן,שוק הרבה יותר טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד לפני יומיים אמרתי לעצמי סיאט אני לא מתקרב כי השוק מפוצץ במכוניות האלה קשה למכור אותם...

 

ראיתי את המצבע של האיביזה אתמול חתמתי על הניירת!

 

עד לפני המצבע היתלבתתי בין הפיקנטו לקליאו... בחרתי באיביזה..

 

בהצלחה..

פורסם

תתחדש,אין מה לעשות עד לפני רגע הפיקנטו הייתה הרכב הכדאי,האחרי זה קליאו,פתאום פאביה נכנסה ועכשיו הסיאט במחיר יותר זול,אין סוף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עיניין של דרך חיים.

אם אתה צעיר ונמרץ ועדיין בטוח ששום דבר לא יכול לקרות לך,אז האיביזה.

אם אתה בוגר ואחראי/יש ילדים אז הקליאו.

שתיהן קיבלו 5 כוכבים בבטיחות , אבל עם 6 כריות בטיחות ואת זה השאירו רק בקליאו את האיביזה תקבל עם 4 בלבד,מה שאומר 4 כוכבי בטיחות במקרה הטוב.

במכוניות קטנות כל כוכב יכול לעשות את ההבדל בתאונה.

פורסם

:shock:

אם המשפחה חשובה לו שיקנה וולוו.

 

נו באמת,מה הקשר בין מה יקר לו ולאיביזה? אתה מציג את האיביזה כאילו היא סכנת חיים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מניח שאם היה לו כסף לוולוו הוא היה קונה אחת.

 

אין לו כסף לוולוו ולכן אני ממליץ לו שאם הוא קונה רכב קטן (משקל קל) רצוי וכדאי לקחת גם את הבטיחות כשיקול כי זה יכול להיות ההבדל בין חיים או מוות, או נחות לבין פציעה קלה.

פורסם

בהתנגשות חזיתית האיביזה נותנת מענה טוב, בתאונה צידית במהירות גבוהה,גם 10 כיריות לא יעזרו.

רוב הרוכשים לא קונים את הרכב הכי בטוח,אלא את הרכב שנותן בסיכום הכללי נתונים טובים,וכן הרבה נובע מעיצוב חיצוני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מניסיון לא קטן בנושא תאונות אני יכול רק להגיד שלפעמים כרית אויר יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות. כרית אויר נוספת שממוקמת במקום הנכון יכולה להציל מפגיעה קריטית ואף ממוות. אם למישהו חשוב יותר עניין הבטיחות אין ספק כי הקליאו תהיה בחירה נבונה יותר. אבל שוב, כל אחד והעדפותיו הוא.

פורסם

אפשר לקבל קישור למפרט הטכני והאבזור של האיביזה המדוברת? באתר של סיאט יש יותר מידי דגמים ודי הלכתי לאיבוד.

 

תודה.

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
טוב אז עשיתי קצת שיעורי בית למי שמעוניין עלוית טיפולים וביטוח.

רנו: טיפול 30 אלף- 565 שח

טיפול 60 אלף- 1088 שח

ביטוח 2 נהגים ותיקים וקשישים כמוני(38 ) 2100 שח מקיף 1400 חובה.

 

איביזה: טיפול 15 אלף- 500-600 שח

טיפול 30 אלף -1200 שח

ביטוח אותם פרמטרים 3100 שח מקיף, 1400 חובה.

לגבי צריכת דלק יתרון זניח לרנו .

לגבי סחירות בעוד נניח 3 שנים על פניו יתרון ברור לאיביזה קחו בחשבון מחירון הרכב 94000ק.

 

פסק דין שלי בכל אופן הוא שהראש אומר קליאו הלב אומר איביזה אני כנראה אלך עם הלב ....

בהצלחה למתלבטים.

 

נ.ב זה הולך להיות רכב שלישי במשפחה וגם זה אחד מהשיקולים.

 

 

 

 

 

איפה סגרת? כמה עולה לך הרכב על הכביש ואיזה תוספות לקחת? [חיישני רוורס,מרימי שמשות וכו']

פורסם
עד לפני יומיים אמרתי לעצמי סיאט אני לא מתקרב כי השוק מפוצץ במכוניות האלה קשה למכור אותם...

 

ראיתי את המצבע של האיביזה אתמול חתמתי על הניירת!

 

עד לפני המצבע היתלבתתי בין הפיקנטו לקליאו... בחרתי באיביזה..

 

בהצלחה..

 

יצא לך לנהוג עליה לפני?

פורסם

גם אני מתלבטת בסוגיה המענינת של הבחירה בין האיביזה לקליאו.

 

הבנתי שאין נסיעת מבחן על האיביזה 1.4. היתי היום בסוכנות, אמרו לי שהאבזור הפנימי זהה ל TSI שהיתה להם להדגמה. הרכב נראה חמוד אבל מאוד קטן וצפוף מבפנים, ואין כמעט תאים פנימיים לאיכסון כל הבלאגאן... טוב נו זה לא העיקר....

 

השאלה היא כזאת, על מנת להתרשם מהביצועים של האיביזה 1.4 האם הגיוני לבצע נסיעת מבחן על פאביה 1.4 או אולי פולו? האם מישהו יודע אם יש נסיעות מבחן על המכוניות הנ"ל?

 

ולגבי קליאו, האם יש נסיעות מבחן או מריצים אותה בשיטת הלחמניות החמות כמו האיביזה????

פורסם

יש נסיעת מבחן על הקליאו, סביר להניח גם שלא תצטרכי לתאם מראש.

וכן, את יכולה לנסות את הפאביה והפולו, המשקלים די דומים ומדובר בתיבה ידנית, ככה שתמונה כוללת את כן תקבלי. כמובן שזה לא יהיה בדיוק אותו דבר אבל בעיקרון....


×
×
  • תוכן חדש...