Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסיעת מבחן לא עשיתי כי כרגע הרכב לא נימצא בארץ...

 

כך בחשבון כמה שיותר תמשוך בסוף יגמר המלאי והמבצע, מבצעים כאלה לא מחזיקים הרבה זמן כמו המפאביה יומיים וחצי נמכרו 400 מכוניות...

 

מבחינת הפולו והפאביה זה אותו מנוע ואותו גיר אז מבחינת תאוצה וכאלה תוכל לדעת איך הסיאט מתנהגת אבל שאר הדברים כמו נוחות נסיעת וכו' אין לך איך לבדוק.

 

אתה יכול לקחת סיכון לחכות לרכב שיגיע ושתוכל לעשות בו נסיעת מבחן אבל השאלה אם ישאר עוד משהו במלאי...

 

מקס.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז ככה, נסעתי על הקליאו 1.2 ועל פאביה ידנית 1.4:

 

היתרון של הקליו זה הגודל והמרווח, החיסרון היא די רועשת מבפנים וקצת חלשה... ההילוכים קצת מעצבנים ולא עוברים חלק... בקיצור פשוט לא זה!

הפאביה עשתה רושם מצויין: האוטו ייציב על הכביש, הילוכים עוברים חלק, סוחב טוב מאוד, מרווח מקדימה ומאחרוה ותא מטען גדול.

 

ככה שעכשיו במקום להתלבט בין איביזה לקליאו אני מתלבטת בין פאביה לאיביזה.

 

מבחינת מבחני ריסוק יש יתרון קטן לאיביזה (ציון של 32 מול 34 במבחני ריסוק לנהג), האיביזה קיבלה 5 כוכבי ריסוק בעיקר בגלל השיפור בנתונים של ילד והולך רגל. חוץ מזה הפאביה יותר שווה... המחיר של הפאביה בסוכנות הוא 74K אבל אין תוספת לצבע מטאלי בניגוד לאיביזה ככה שיוצא הבדל של כ 3K בין שתי המכוניות.

 

יתרונות של הפאביה על האיביזה:

מרווחת הרבה יותר, יש מחשב דרך עם טמפרטורה כל מיני חישובים נחמדים ומועילים והמלצה מתי להעביר הילוך כדי לחסוך בצריכת דלק, 4 חלונות חשמליים ולא רק 2, חלונות נפתחים ע"י השלט, לא שזה יותר מדי שימושי...

 

באמת שמצאה חן בעיני הפאביה.... השאלה היא מה ירידת הערך שלה, האם יהיה קהל יעד למכור אותה בעוד כמה שנים, ולמה אם כבר לא ללכת על ה TSI...

 

נכון שמכונית לא קונים כדי למקור אלא כדי לנסוע בה, אבל בכל זאת לא נחמד להתקע עם אוטו שאי אפשר למכור כי כולם רוצים את ה TSI ושירידת הערך שלו היא מוגזמת...

 

מה דעתכם?

פורסם

irit הפאביה יותר מרווחת נכון.בשאר הדברים האיביזה מאד דומה לה באיביזה יש בקרת שיוט ופנסי ערפל ובאפביה 4 חלונות חשמל

שנסגרים מהשלט.

היום הייתי בסכונות של סקודה ובאמת קימת בליבי שוב התלבטות(כבר הזמנתי איביזה ניתן לביטול) נראה לי בכל זאת שאני

אלך על האיביזה היא יותר יפה בעיני וזה רכב שני שלי (פחות חשוב לי מרווח)

אפרופו מחיר לפאביה יש רכבים (בודדים)שמגיעים בדצמבר והמחיר 71000

 

בהצלחה

פורסם
irit הפאביה יותר מרווחת נכון.בשאר הדברים האיביזה מאד דומה לה באיביזה יש בקרת שיוט ופנסי ערפל ובאפביה 4 חלונות חשמל

שנסגרים מהשלט.

היום הייתי בסכונות של סקודה ובאמת קימת בליבי שוב התלבטות(כבר הזמנתי איביזה ניתן לביטול) נראה לי בכל זאת שאני

אלך על האיביזה היא יותר יפה בעיני וזה רכב שני שלי (פחות חשוב לי מרווח)

אפרופו מחיר לפאביה יש רכבים (בודדים)שמגיעים בדצמבר והמחיר 71000

 

בהצלחה

 

תודה על האינפורמציה השימושית :-D

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בקליאו בנוסף לבקרת השיוט מקבלים גם מגביל מהירות ושליטה מאוד נוחה על הסטריאו מההגה.

הבעיה היחידה שהפריעה לי בקליאו שמעל 100 קמ"ש שומעים את רעשי המנוע .

לפי דעתי הקליאו יותר נוחה מהאיביזה למרות שבאיביזה רק ישבתי בתצוגה ועל הקליאו ביצעתי נסיעת מבחן.

פורסם

מי הרגשת שיותר מרווחות הקליאו או הפאביה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...