Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחיר של 92K עם פנסי ערפל, מגנזיום, חיישני רוורס ובקיצור כל התוספות.

זה ההצעה שחבר שלי קיבל.

 

האם בתקציב הזה יש משהו יותר מומלץ?

על הרכב ינהג בן אדם מבוגר (אבא של חבר) וחבר בן 18, שניהם נוהגים רגוע, חבר אוהב פה ושם לחיצה מדי פעם (באמת לעיתים רחוקות) ובגלל זה הלכו לכיוון הTSI

הרכב ישמש לנסיעה של 10 ק"מ ביום ועוד כמה קילומטרים בודדים בערב.

הוא יהיה הרכב הראשי וישמש לקניות וכדומה.

 

חוות דעת אישיות על הפביה יתקבלו גם כן בברכה, תודה מראש לכל העונים!

 

פורסם

מה הזמן אספקה המשוער? :lol:

 

כידנית (TSI105) אין אופציה טובה יותר. כ-DSG היא בהחלט טובה מאוד.

 

אגב, מדובר ב-TSI86 (אמביאנטה) או ב-TSI105 (ספורט)?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מצטער על חוסר הפירוט

מדובר על DSG7 1.2TSI 105 כ"ס אמביאנטה רגילה לא ספייס במחיר של 98K (תיקון) - לגבי זמן מסירה, לא יודע, אמרו קודם תבואו לנסיעת מבחן.

 

המחיר כולל בתוכו חיישיני רוורס, פנסי ערפל וגג/מגנזיום

 

חבר שלי טוען שיש מה לדבר על המחיר איתם, זה נכון?

מה לגבי צ'מפיון? עד כדי כך גרועים? בגדול, מה הבעיות איתם?

ואיזה מחלות יכולות להיות לרכב שהוא חדש מהחברה?

 

פורסם

אין על מה לדבר - מבחינת כסף. לגבי איבזור, זה תלוי בסוכנות - סוכנות משנה אולי תיתן משהו כדי למכור.

 

מחלה אחת (הנוגעת לכל רכב בו מנוע ה-1.2TSI) - צינור הדלק (יושב בצמוד לבולם זעזועים ימני קידמי) נוטה להשתחרר מהקליפס שלו (לאחר זמן מה), נוגע בבית הבולם ובתא הנוסעים זה נשמע כדפיקות מאיזור תא הכפפות. שמים קליפס חדש, שמים חומר מבודד ונגמר הסיפור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מצטער על חוסר הפירוט

מדובר על DSG7 1.2TSI 105 כ"ס אמביאנטה רגילה לא ספייס במחיר של 98K (תיקון) - לגבי זמן מסירה, לא יודע, אמרו קודם תבואו לנסיעת מבחן.

 

המחיר כולל בתוכו חיישיני רוורס, פנסי ערפל וגג/מגנזיום

 

כלומר, תקן אותי אם אני טועה, אתה בעצם מקבל את גרסת ה-ELEGANCE, פרט אולי לבקרת אקלים + וגם חלון שמש בגג, הבנתי נכון ? (מה התכוונת כשכתבת "גג" - אולי צבע לבן ?)

בכל מקרה ע"פ האתרים ICAR ו-AUTO.CO.IL, האמביאנטה עולה 99900, והאלגנס עולה 105900, כך שלדעתי בכל זאת יש כאן הנחה מסויימת.

נראה הצעה מעניינת, לדעתי. כשהייתי פעם בסקודה חיפה, פרט לחיישני רוורס לא הציעו לי כלום "בחינם".(אומנם, דובר על אוקטביה).

פורסם
מצטער על חוסר הפירוט

מדובר על DSG7 1.2TSI 105 כ"ס אמביאנטה רגילה לא ספייס במחיר של 98K (תיקון) - לגבי זמן מסירה, לא יודע, אמרו קודם תבואו לנסיעת מבחן.

 

המחיר כולל בתוכו חיישיני רוורס, פנסי ערפל וגג/מגנזיום

 

אם זאת אמביאנטה - כל המודגש אינו נכון לגביה (למעט חיישני חנייה שמותקנים מקומית) - לא קיים האיבזור הזה ברמת גימור המדוברת.

היא מגיעה עם כיסוי גלגל (טאסות), אין לה אופציה לגג לבן או כסוף (רק צבע אחיד) ואין לה פנסי ערפל קידמיים עם נורות DRL.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נראה הצעה מעניינת, לדעתי. כשהייתי פעם בסקודה חיפה, פרט לחיישני רוורס לא הציעו לי כלום "בחינם".(אומנם, דובר על אוקטביה).

 

אין לסקודה שום סיבה לתת דילים על אוקטביה כאשר הם היו יכולים למכור פי שלוש מכוניות במחיר המחירון הנקוב - לו היה להם מלאי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...