Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל שיפוצים נאלצתי לאחסן את המחשב לתקופה של 10 חודש בערך מנותק מהכל, כעת אני מנסה להפעיל אותו והוא לא עובד, לשים לב אני לוחץ רק פעם אחד על כפתור ההפעלה, המחשב לא מחובר לכלום חוץ מהכבל חשמל

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=dVaGPXlcVbw&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אותה בעיה היתה לי השבוע עם פנטיום 133, שלא הדלקתי כמה חודשים,

 

תבדוק חיבורי חשמל רופפים, כל מיני חוטים שמתחברים עם קונקטורים ללוח ולעוד חלקים,

 

ממליץ לך לנתק הרדיסקים וכוננים למינהם, ולהישאר רק עם חיבור מאווורר של המעבד, כדי לא לגרום נזק להרדסיק בהדלקה

 

וכיבוי.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ניסיתי את הפריקת חשמל סטטי, וגם ניתקתי את כל הקונקטורים מהספק וחיכיתי כמה דקות והחזרתי ועדיין לא עובד

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה צריך לראות אם יש רכיב מסויים שגורם לקצר,

תשאיר רק לוח מעבד וספק, ותראה אם זה עובד בכלל, אפילו לא צריך זיכרון, תוודא שהספק נדלק.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אולי יש מפסק ביטחון על הספק שנלחץ מתי שהוא? בדוק באחורי המחשב, ליד חיבור כבל הקומקום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש מפסק ביטחון אבל אני לא נוגע בו

 

עכשיו אחרי שהשארתי כמה שעות את המחשב מחובר לשקע ניסיתי להדליק עוד הפעם, כל המאווררים מתחילים לעבוד, על הלוח אם דולקות 6 נורות בצורה של רמזור, 2 נורות אדומות על הלוח אם, אבל המחשב לא מתחיל "לחשוב" הוא פשוט עובד ולא קורה כלום, מקדימה הנורה שמהבהבת כשהוא חושב לא נדלקת אפילו פעם אחד

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ה"רמזור" מצביע על בעיה מסויימת.

אתה יכול לבדוק מה זה אומר בחוברת הדרכה של לוח האם (אם הוא לא ברשותך תוריד מאתר הבית של החברה).

אם הכרטיס מסך לא מובנה, תבדוק שהוא יושב טוב.

כדאי להוציא את כרטיסי הזיכרון והכרטיס מסך, ובאמצעות שואב אבק לעבור על הסלוטים שלהם.

 

בהצלחה!

פורסם

תנתק את המחשב מהחשמל, נקה את מגעי הזכרונות ואת כרטיס המסך והתושבות ע"י לחץ אויר או אפילו עם שואב אבק.

הוצא את הסוללה של לוח האם והמתן 10 דקות.

החזר הכל חזרה והדלק את המחשב.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מחזק את הנאמר מעלי, לנקות טוב את המגעים של הזכרונות וכ.מסך בעזרת מחק (מנקה מצוין).

בנוסף בדוק שכפתור ה-reset לא לחוץ.

אם עדיין לא עובד אז להחליף ספק כח.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

יש ו רמקול קטן של הצפצופים אך הוא לא משמיע אותם, אתמול חבר שקצת מבין יותר ממני עשה את מה שרשמתם, הוציא את הזיכרון הוציא את הכרטיס מסך ועדיין לא קורה כלום, כנראה שאין מנוס מללכת לטכנאי מחשבים, מה הסדר גודל של תקלה כזאת? אף פעם לא שלחתי את המחשב לתיקון כשהוא לא באחריות

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

יש עלות לבדיקה - למיטב זכרוני בסדר גודל של 150 ש"ח, אשר מקוזזת ממחיר התיקון אם תבחר לבצעו.

נשאלת השאלה - באיזה מחשב מדובר, והאם הוא מצדיק השקעה.

עלות התיקון נגזרת מהחלק(ים) המקולקל(ים) ושעות העבודה במעבדה. אם מדובר בספק כח זול מדובר בהוצאה קטנה, אבל לוח אם או כרטיס מסך או רכיבים דומים בהחלט כלולים לעלות מאות ש"ח. כמוכן - אם מדובר במחשב ישן, יש לעתים בעיית תאימות שמצריכה החלפת רכיבים נוספים (לי, למשל, היה עניין עם לוח אם שהתקלקל והחלפתו גרמה לי להזקק להחלפת הזכרות מ0DDR1 ל-DDR2).

 

ל-ESTK: הצלחת לסקרן אותי. אתה עדיין משתמש במחשב בן 15 שנה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...