Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בשעה טובה ומוצלחת, סיימתי את בנייתי לתיבת הסאב. 8)

התיבה הינה 90 ליטר, ומיועדת לסאב של "Kicker CompVR 12.

התיבה מכילה צמר סלעים ברוב חלקי הדפנות (אחורי, תחתון, ועליון), ואטומה בדבק נגרים+בגרים+סיליקון.

ולבסוף, ציפוי בד לבד בצבע אדום.

 

העינים שאתם רואים בתמונות, אלו זוג עיניים שנעשו ע"י http://www.bombbass.co.il) BOMBBASS), בהשראה מלוגו החברה.

 

אני חייב להוסיף ולשבח את בעל העסק (יניב), בחור נשמה, עם ידי זהב - ממולץ ביותר. :mm_yeah:

את בניית התיבה אני עשיתי לבד. ציפוי התיבה נעשה על ידו עם תוספת הלוגו של העסק.

 

להלן התמונות: (מצטער על האיכות הגרועה, הגיע הזמן לקנות מצלמה חדישה יותר :lol: )

IMAGE08.jpg

IMAGE07.jpg

IMAGE06.jpg

IMAGE05.jpg

IMAGE04.jpg

IMAGE01.jpg

פורסם

נראה יפה אבל רק אל תגיד לי שהעץ זה סיבית ולא MDF. בדיוק רציתי להגיד לך שלתיבה כזו רחבה עדיף לעשות גם חיזוקים מבפנים, אבל אם היא מסיבית בכלל אין מה לדבר ואתה חייב חיזוקים (אם זה יעזור).

פורסם
נראה יפה אבל רק אל תגיד לי שהעץ זה סיבית ולא MDF. בדיוק רציתי להגיד לך שלתיבה כזו רחבה עדיף לעשות גם חיזוקים מבפנים, אבל אם היא מסיבית בכלל אין מה לדבר ואתה חייב חיזוקים (אם זה יעזור).

 

זה לא עץ סיבית (ובחיים לא הייתי בונה עם סיבית), זה עץ סנדוויץ.

(זה שהאיכות התמונות גרועה, לא הופך את העץ לסיבית :lol: )

 

התיבה מאוד חזקה, ואטומה. - אם במידה ונזדקק לחיזוקים, אז נחזק.. הלוואי ואלו היו הצרות שלנו.

 

DDDIABLO - הסאב עוד לא הותקן. חסר לי מגבר לקומפוננטים הקדמיים, אני מחכה לעשות התקנה להכל ביחד. :wink:

 

בכל מקרה, תודה על המחמאות. :oops:

פורסם
סנדוויץ' גם לא אופטמלי (תלוי בעובי גם) אבל יותר מרגיע :)

 

19 מ"מ :wink:

ומבחינת חוזק של העץ, לא נופל מ-MDF.

פורסם
סנדוויץ' גם לא אופטמלי (תלוי בעובי גם) אבל יותר מרגיע :)

 

19 מ"מ :wink:

ומבחינת חוזק של העץ, לא נופל מ-MDF.

 

איך אתה יודע שהוא לא נופל מMDF? ממה שאני יודע דווקא הוא כן נופל מMDF למרות שאישית לא עשיתי בדיקה.

פורסם

סנדוויץ' נחש טוב יותר ועמיד יותר מMDF מקביל

 

השאלה היא...בגלל שהוא עשוי שכבות שכבות ולא דחוס כמקשה אחת...יתכן והתכונות האקוסטיות שלו פחות טובות ולכן ההמלצה לMDF

פורסם

בכל מקרה, עוד לא ראיתי שזה הוכח במקום כלשהו שערכו השוואה בין השניים.

(ואני לא טוען שסנדוויץ יותר טוב/עמיד מ-MDF, פשוט לא שולל את הסנדוויץ כעץ לבנית תיבה.)

זה עץ חזק, ואי אפשר להשוואות אותו לעץ סיבית.

לגבי האקוסטיקה, אני יכול להפוך אותו לאקווריום ולא יצאו ממנו מים! :lol:

(בקבוק סיליקון שלם הלך על התיבה, עם דבק נגרים לכל אורך הצלעות, ובורג כל 10 ס"מ)

 

שייקה: לגבי הצבע, שחור עם אפור (שטיח הבגא'ז) לא הולך מי יודע מה ביחד.

לעומת אדום, אשר משתלב יפה מאוד עם צבע כהה. (אתה יכול לקחת השראה מהשטיח שבחדר שלי שמצולם ממנו קצת בתמונות) כשהסאב יושב ברכב, זה ממש יפה.

 

כשהמגבר הנוסף יגיע, ונעשה הרכבה להכל, נראה איך התיבה עומדת בהספקים של הסאב.

 

סופ"ש מהנה לכולם. (עוד חמשו'ש מאושר יצא לדרך 8) )

פורסם

בהצלחה עם הסאב ואני ממליץ לאטום את הבגאז' בחום רב.

אתה עוד תראה למה :lol: .

 

 

פררררררר פרררררר פרררררררר רררררררררררררררררררררררררררר.

פורסם
בהצלחה עם הסאב ואני ממליץ לאטום את הבגאז' בחום רב.

אתה עוד תראה למה :lol: .

 

 

פררררררר פרררררר פרררררררר רררררררררררררררררררררררררררר.

 

באגאז' של לאנסר רועד אפילו יוצר משלי.. ומי ששמע אצלי ראה מה זה.. גועל נפש..

תמיד שאני יושב ליד האוטו אם מוזיקה אני מכבה תסאב.

אם היה רק קצת כסף... :cry:

פורסם

קודם כול תיבה מאוד יפה כול הכבוד על בניה ....כבוד!

 

גם לי יש תיבה מסנדוויץ' של 19 מ"מ והיא ממש לא נופלת מ MDF.. :wink: .

×
×
  • תוכן חדש...