Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים,

קודם כל תודה על העזרה!

ראשית, אני רוצה להבין סופית - לא ניתן לשים דיסק DVD במערכת? נגמרו כל ה CD מרוב הניסיונות :?

לגבי אופן הצריבה : לפי מה שאני זוכר, אם הצריבה דרך מערכת ההפעלה היא מציגה לי שתי אופציות - 1. לעשות audio cd או data cd ואני בוחר באופציה של audio ואח"כ הכל לפי השלבים שהמערכת נותנת לעשות. כל הקבצים הם בפורמט mp3 ויש גם לא מעט קבצים שהם בגודל של יותר מ 4 מגה.. לא ראיתי בשום מקום אפשרות להחלפת הפורמט או מה שזה לא יהיה.. יש לי גם נרו במחשב אך גם שם, למרות שהתוכנה די פשוטה לתפעול אני לא מוצא משהו שיכול לסייע לי להבין את הבעיה.

 

אתם יכולים להסביר לי איך בדיוק צריך לצרוב כדי שהכל יעבוד כמו שצריך?

 

אגב, בעקבות כל הבעיה הזאת שנמשכת כבר לא מעט זמן, התעניינתי בדבר שנקרא משדר fm . זה יפתור את בעית הדיסקים בכלל.. מה דעתכם על זה? בדילאקסטרים אפשר לרכוש ב 5-10 דולר..

 

תודה :)

פורסם
ערב טוב חברים,

 

אגב, בעקבות כל הבעיה הזאת שנמשכת כבר לא מעט זמן, התעניינתי בדבר שנקרא משדר fm . זה יפתור את בעית הדיסקים בכלל.. מה דעתכם על זה? בדילאקסטרים אפשר לרכוש ב 5-10 דולר..

 

תודה :)

בגלל שאני נוסע על רכבי חברה, קניתי משדר כזה בדיל אקטרים, מאד מרוצה ממנו. 6$ ועושה את העבודה כבר 3 שנים. שמתי כרטיס זיכרון של 8 GIGA, מספיק לי לכל המוסיקה והפודקאסטים שאני שומע בנסיעה, ולא צריך לצרוב או להחליף דיסקים, והכי חשוב אפשר לקחת איתך לכל רכב. ממליץ !.

פורסם

בדיוק כמו שחשבתי, הבעיה שלך היא בבחירה.

א. המערכת לא תקבל DVD

ב. בצרביה תבחר DATA CD והכל יעבוד יופי טופי.

 

לגבי משדר FM , היה לי נסיון עם דיבורית שמשלבת משדר FM , לא היה איכותי, אבל זה לא חד משמעי,

אני לא ממליץ על מכשיר משולב, יכול להיות שמכשיר ייעודי יהיה יותר טוב.

 

בכל מקרה , כרגע CD יעבוד לך לפי מה שאמרתי,

 

תהנה.

פורסם

חבל שנגמרו כל דיסקי ה cd... :-( הייתי צורב עכשיו אחד... האמת שניסיתי היום לעשות data אבל זה היה על dvd שבכל מקרה לא נתמך :-) לא נורא, לפחות עכשיו אני יודע איפה קבור הכלב וברגע שיהיה לי דיסק אנסה לעשות זאת..

לגבי המשדר אז הוא ללא דיבורית.. לדוגמא אחד כזה:

http://www.dealextreme.com/p/1-8-tft-lcd-mp3-mp4-player-fm-transmitter-with-remote-controller-sd-tf-slot-black-silver-55219

 

מה אתה אומר?

פורסם

תוספת הMP4 נראת לי מיותרת לחלוטין, מי צריך לראות סרטון בגודל הזה?

מעבר לכך מכשיר עם תפריט להעברת שירים זה נחמד,

תבדוק מכשירים שמגיעים עם מוט תכוונן ארוך יותר או שלט להגה, שתכל להעביר שירים בלי לסיים בתעלה.

 

ברגע שתקנה אשמח שתשלח ביקורת, אני נאבק עם הוספת AUX למערכת כבר זמן מה.

פורסם

אני בהחלט מסכים איתך שאף אחד לא יראה סרטים בגודל כזה וגם תוך כדי נהיגה, אבל כאשר מדובר בהבדל של כמה דולרים בודדים בין המשדר הרגיל לבין הדוגמא שנתתי אני חושב שכן כדאי לרכוש אותו.. הסתכלתי על עוד דגמים אבל נראה לי כי רובם הולכים עם מוט קצר ואם מדובר בשלט ששמים על ההגה אז המחיר עולה פלאים...

אני גם חושב לקנות מפצל למצית הרכב ואז לא תהיה לי מצוקה לגבי הטענת שאר המכשירים כמו GPS.

אגב, ראיתי שיש פה איזה הגבלה של 4GB.. על מה מדובר???

פורסם

במקרה אתה מדבר עם מומחה הזמנות מחו"ל ,

להלן מספר אתרים עבורך לחפש , כולם עם משלוח חינם לארץ, מכולם הזמנתי וכולם אמינים.

Tinydeal

Dinodirect

Dealxtreame

והחביב עלי:

Focalprice

 

תבדוק דגם עם ביקורות טובות.

 

דגם עם BT

http://www.tinydeal.com/3-in-1-bluetooth-adapter-mp3-player-wireless-fm-transmitter-with-usb-jack-sd-slot-rfm-14626-p-13238.html?dp=T0102

×
×
  • תוכן חדש...