Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

יש ברשותי סקודה אוקטביה 2010 בליסינג, ומערכת שפורקה מרנו מגאן שהיתה ברשותי לפני מספר שנים.

רכב הליסינג הקודם שלי היה פורד פוקוס, בו היתה מערכת סבירה איכשהו.

המערכת באוקטביה היא לדעתי מזעזעת, ואני שוקל לחפש דרך להתקין אותה באוקטביה מבלי להזיק לה ולהרגיז את הליסינג/מקום העבודה.

 

הרכיבים שברשותי הם:

זוג טוויטרים: Morel Supremo

זוג מידבאסים: Dego Spaceline 6.5

מגבר: Xetec Prestige P4

HU: פיוניר DEH-P8MP

 

מן הסתם ה-HU לא רלוונטי, ופחות קריטי להחליף את הפנל המובנה, אלא בתור מוצא אחרון.

הבעיה הגדולה ביותר היא המורל סופרימו שהם פשוט ענקיים. במגאן הם היו מותקנים בקיק פאנלים מפייבר, אולם אני לא רואה מקום בכלל באוקטביה בצד הנהג. מדרס הרגל גדול מאוד.

גם לא הייתי רוצה לקדוח בגב המושב האחורי כדי לעגן את המגבר.

 

האם יש דרך לבצע את ההתקנה הזו בצורה/עלות סבירה, או שעדיף פשוט לוותר?

פורסם

ניתן לבנות פודים לטוויטרים שישבו על הדשבורד. עוד אפשרות היא מיקום הטוויטרים בתוך ספירות, אם תמצא משהו שמתאים לסופרימו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני מגיב מהפלאפון לכן אין ביכולתי להעלות קישורים. אלו תאים דמויי חצאי עיגולים שלתוכם מותקן הטוויטר. הספירה עצמה ממוקמת לרוב גם באזור הדש או הקורה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
הי,

 

יש ברשותי סקודה אוקטביה 2010 בליסינג, ומערכת שפורקה מרנו מגאן שהיתה ברשותי לפני מספר שנים.

רכב הליסינג הקודם שלי היה פורד פוקוס, בו היתה מערכת סבירה איכשהו.

המערכת באוקטביה היא לדעתי מזעזעת, ואני שוקל לחפש דרך להתקין אותה באוקטביה מבלי להזיק לה ולהרגיז את הליסינג/מקום העבודה.

 

הרכיבים שברשותי הם:

זוג טוויטרים: Morel Supremo

זוג מידבאסים: Dego Spaceline 6.5

מגבר: Xetec Prestige P4

HU: פיוניר DEH-P8MP

 

מן הסתם ה-HU לא רלוונטי, ופחות קריטי להחליף את הפנל המובנה, אלא בתור מוצא אחרון.

הבעיה הגדולה ביותר היא המורל סופרימו שהם פשוט ענקיים. במגאן הם היו מותקנים בקיק פאנלים מפייבר, אולם אני לא רואה מקום בכלל באוקטביה בצד הנהג. מדרס הרגל גדול מאוד.

גם לא הייתי רוצה לקדוח בגב המושב האחורי כדי לעגן את המגבר.

 

האם יש דרך לבצע את ההתקנה הזו בצורה/עלות סבירה, או שעדיף פשוט לוותר?

 

תגדיר עלות סבירה? זה תלוי בכמות העבודה שצריך לעשות בקיק פאנל.

 

זה שיש מדרס רגל גדול לא אומר שאי אפשר לעשות שום דבר בנידון.

 

אני יכול להמליץ לך על מתקין שיודע לפנות את כל מה שנמצא מאחורי הקיק פאנלים ולהעתיק אותם למיקום אחר בתוך הדש בורד ואז כל המקום שמאחורי הקיק פאנל מתפנה לך לטובת הבניה לטוויטר וזה אומר שהטוויטר יכול אפילו להגיע למצב שהוא יהיה ממש בגובה פני הקיק פאנל ומדרס הרגל ישאר שלם או שישאר מספיק ממנו בכדי להניח בנוחות את הרגל.

 

אסור להמליץ על המתקינים בפומבי אז בבקשה צור איתי קשר בהודעה פרטית.

 

אם תרצה דוגמא לעבודה שכזו - בוצעה אצלי ברכב עבודה שכזו והותקן גם מידריינג' 4 אינטש וגם טוויטר בקיק פאנל - וכן, יש ים מקום עדיין לרגל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עלות סבירה אני מגדיר כעד 2,000 ש"ח כולל הכל.

 

האם ההתקנה שאתה מדבר עליה, אפשר להחזיר הכל לקדמותו בסיום הליסינג בלי סימן שהיה שם או קרה שם משהו?

×
×
  • תוכן חדש...