Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ETAA

עוד "פינוק" מבית צ'מפיון - ג'טה חדשה החל מ-140K ש"ח

שימו לב! השרשור הזה בן 3212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

פולקסוואגן ג'טה

 

בניגוד לטרנד של הוזלת מחירים השוטפת את השוק, צ'מפיון מפנקת אותנו ברכב משפחתי במחיר של רכב פרמיום.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם התבלבלו שם. הם בטח חושבים שזו פאסאט...

מצד שני, אני משוכנע שימכרו את הכל.

יאללה גיל - תציע סדרה 3 במחיר של 170 וזרוק אותם מכל המדרגות.


מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צמפיון כבר מזמן איבדו כל קשר למציאות, מחירים אשר משאירים אותם כיבואן קטן - בינוני, וזאת בניגוד לקורה באירופה ובעולם.


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם תמחור כזה מעניין כמה תעלה הUP!...


.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוס סדאן 2 ליטר 170 כ"ס כפולת מצמד עולה 129K, ג'טה 122 צריכה לעלות אפילו פחות מזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

+1

אבל לצערי הגיון ושיווק לא הולכים ביחד בשוק הרכב הישראלי.


טוב שם טוב משמן טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה 1.8TSI כבר עולה פחות מ-140K ש"ח. מצד שני האוקטביה 1.6TDI CR גם עולה 135K ש"ח בדיוק כמו שתעלה הג'טה עם מנוע זהה.

 

ה- 1.6TDI תוצע בארץ עם תיבה ידנית או DSG עם 7 הילוכים. בזמנו קראתי שהשילוב של הדיזל עם DSG7 לא מבשר טובות לגיר בטווח הבינוני. הפאסאט למשל משווקת עם DSG6 נכון להיום עם מנוע הדיזל. מעניין אם השילוב הזה יהיה מוצלח או שמא זהו מתכון לצרות עבור הגיר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתם מופתעים? גולף 1.4 עם 122 סוסים עולה גם היא 140K, צ'מפיון לא עושים משהו שהם לא עשו קודם לכן.


A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך הכתבה: "יעד המכירות הוא 2500 מכוניות עד לקיץ הבא, והוא נמוך בעיקר של אספקה נמוכה."

 

כלומר, ייתכן וצ'מפיון קיבלו הקצאה יחסית נמוכה. בעקבות כך סביר כי הוחלט לתמחר אותה במחיר המקסימלי (למיטב הבנתם), בו ניתן יהיה למכור את מרבית היחידות עד להגעת ההקצאה הבאה. לקראת הסוף, אם הם לא יעמדו ביעדי המכירות יתחיל מרתון מכירות בצורה כזו או אחרת. שום דבר חדש...


* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם שהפוקוס בגרסת ה 170 כ"ס הולכת לתת נוק אאוט לשוק של מי שרוצה קצת מעבר ל1.6 אוטומט.

במחיר של 126K נראית אופציה מצויינת.

 

בקשר לג'טה : שיבקשו כמה שהם רוצים, אף אחד לא חייב לקנות :)


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקצת מכיר את ההסטוריה של הפורום יודע שאני לא נמנה על אוהדי צ'מפיון בכל מה שנוגע לתמחור של דגמי VW (דווקא עם סיאט וסקודה אין לי בעיה)...

 

אבל בנוגע למחיר הג'טה החדשה אני לא חושב שהביקורת במקום.

המחיר הגיוני מאוד ובטח ובטח עומד בקנה אחד עם תמחור משפחת הגולף ודגמים אחרים של המותג (ע"ע טיגואן). אני לא אומר שזה לא יקר, אני רק אומר ששום דבר לא חדש תחת השמש כך שאין הפתעה. התמחור בינוני ביותר אבל לדעתי לא מוגזם, יש עוד משפחתיות + (הכוונה בפלוס היא למנוע חזק יותר או אבזור עדיף מהרגיל) שמתומחרות בטווח של 130K-140K והג'טה כנראה תיתן את תחושת ה"פרימיום" הטובה ביותר בטווח המחירים האלו.


Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מיני פסאט.:screwy:

 

לפי דעתי:

אחרי שנתיים יאבד ככל הנראה כ מחצית מערכו.


כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עושה רושם שהפוקוס בגרסת ה 170 כ"ס הולכת לתת נוק אאוט לשוק של מי שרוצה קצת מעבר ל1.6 אוטומט.

במחיר של 126K נראית אופציה מצויינת.

 

בקשר לג'טה : שיבקשו כמה שהם רוצים, אף אחד לא חייב לקנות :)

 

יש גם את ה1.6L ECO BOOST עם 180 כ"ס - ידנית גם כן.

גם תצרוכת דלק הכי נמוכה שקיימת בפוקוס וגם לא מעט כוח לאם המממהרת.

 

כמובן שזה ברמת גימור טיטניום, שזו רמת הגימור הכי גבוהה עם מערכת של SONY ושטויות נוספות, כל זה סביבות 150 אלף ש"ח, למה לקנות ג'טה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 3212 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...