Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד "פינוק" מבית צ'מפיון - ג'טה חדשה החל מ-140K ש"ח


ETAA
שימו לב! השרשור הזה בן 4572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יודע, זה היה בצחוק, עצוב שבארץ יצרנים כמו הונדה וvw נחשבות כפרימיום. זבל קוריאני? הייתי מעדיף לקבל i35 על פני גולף גטה סיוויק וכל שאר "הכאילו" פרימיום האלה. מה לעשות שלא בא לי לקבל מכונית שהוצאה והחלפה טורבו זה לגיטימי כי זב באחריות, או לשמוע ממישהו כאן שנשבר והוחלף צילינדר זה בסדר שיקר, כל עוד כמובן, באחריות. בסיוויק אני לא מבין מה כולם מוצאים , מרכב נמוך, אינטריור נחמד ומשפחתית שהיא טיפה יותר מהירה מהאחרות, 30-20 אש"ח לא הייתי מוסיף בחיים.

 

I35 על פני גולף? נו באמת! רואים שלא נהגת כנראה על הגולף. איכות חומרים ללא דופי, תא נוסעים והנדסת אנוש מעולה!

שני הדברים היחידים שעדיין מפריעים לי אצל הקוראנים הם גיר ישן ועצל, ותא נוסעים דיי מגוכח, כן גם היום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

I35 על פני גולף? נו באמת! רואים שלא נהגת כנראה על הגולף. איכות חומרים ללא דופי, תא נוסעים והנדסת אנוש מעולה!

שני הדברים היחידים שעדיין מפריעים לי אצל הקוראנים הם גיר ישן ועצל, ותא נוסעים דיי מגוכח, כן גם היום...

 

רואים שאתה לא ישבת ביונדאי לפחות 5 שנים .

קיה ויונדאי יוצרים מהפכה בכול העולם לא רק בארץ .

ובייננו עדיף איכות חומרים של יונדאי שנוסעת בלי הפסקה לבין איכות חומרים יותר טובה שרק המוסכניק שמחבר את הסקנר זוכה לראות אותה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

I35 על פני גולף? נו באמת! רואים שלא נהגת כנראה על הגולף. איכות חומרים ללא דופי, תא נוסעים והנדסת אנוש מעולה!

 

האם אתה מוכן להסביר לאנשים פשוטים כמוני, מה כוונתך כשאתה כותב על איכות חומרים ללא דופי?

 

האם מדובר במשטחים רכים בעלי מרקם עמוק ללחיצה או שמדובר במשטחים עמידים לתנאי החום והשמש הישראלים?

שם לב שבפולקסווגן - כמו גם ביתר התוצרת של הקונצרן - שני התנאים גם יחד אינם מתקיימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בזה - בדור 5 ובדור 6, באמת שאין להם מתחרים בחתך המחירים של הגולף. גם לא בימריות באותו מחיר. עם כל הצער שבדבר, כשאני חושב על המרה לפוקוס, אני ישר לוקח בחשבון ירידה בהנדסת האנוש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים שאתה לא ישבת ביונדאי לפחות 5 שנים .

קיה ויונדאי יוצרים מהפכה בכול העולם לא רק בארץ .

ובייננו עדיף איכות חומרים של יונדאי שנוסעת בלי הפסקה לבין איכות חומרים יותר טובה שרק המוסכניק שמחבר את הסקנר זוכה לראות אותה .

 

אני בעל אודי A3 2010 2.0TDI DSG 6, נהגתי למשך כחודש על יונדאי I20 עם גיר ידני מנוע 1.2.

אין מה להשוות בין הרכבים, הבדלים של שמיים וארץ, הן בהתנהגות, ברמת האבזור והנוחות, במערכת ההנעה של הרכב (למרות שהאחד ידני והשני כפול מצמדים) וכמובן במחיר.

 

האודי ברשותי מיומה הראשון, לא הייתה לי אפילו תקלה אחת - הרכב עבר כ30K קילומטר עד עצם היום הזה.

הדבר היחידי שהחלפתי היו מושבי בד למושבי עור וזה מטעמי נוחות.

 

היונדאי לעומת זאת רכב טוב בסופו של יום, הוא זריז קומפקטי ועד כמה שאפשר להסיק מחודש של נהיגה גם אמין, אבל בפנים רוב הפלסטיקה מקרקשת, כסאות גרועים (!!!) שאחרי נסיעה של חצי שעה כבר יש כאבים בגב התחתון (אני בן 22 וספורטאי) וחיבור USB שלא מזהה כלום (בכלל המערכת גרועה).

 

 

אז כן, כנראה שגם לאחר 5 שנים, אין ממש אפשרות להשוות ביניהם.

 

נ.ב - נהגתי גם על I30, אומנם לא חודש אך החוויה דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובייננו עדיף איכות חומרים של יונדאי שנוסעת בלי הפסקה לבין איכות חומרים יותר טובה שרק המוסכניק שמחבר את הסקנר זוכה לראות אותה .

 

בוא נניח לרגע לצרכי הויכוח שהנחות היסוד הלא מוכחות במשפטך דנן (והודעות רבות אחרות בפורום) הן אכן נכונות...

 

תאמר לי, ידידי, האם אתה באמת ובתמים מאמין שכל האנשים ביקום, או לפחות כל חברי הפורום, שותפים למערכת הערכים שלך? :roll:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נניח לרגע לצרכי הויכוח שהנחות היסוד הלא מוכחות במשפטך דנן (והודעות רבות אחרות בפורום) הן אכן נכונות...

 

תאמר לי, ידידי, האם אתה באמת ובתמים מאמין שכל האנשים ביקום, או לפחות כל חברי הפורום, שותפים למערכת הערכים שלך? :roll:

 

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

מה אתה רוצה בדיוק ? לא מובן .

הנחות היסוד שלי מוכחות :roll: מה הקשר ?

והודעות רבות אחרות ? שוב מה הקשר ואיפה הם בדיוק ?

דבר ברור ואל תשמיץ אם יש לך משהו לומר שסותר את דברי בבקשה תגיב זה פורום וזאת המטרה שלו .

אם לא נא לא להגיב סתם .

 

שותפים למערכת הערכים שלי ? ממש לא רוצה לשתף אותך בערכים שלי .

ודרך אגב ידידים יש רק בין סוכני מכירות לקונים פוטנציאלים ולאחר מכן בין המוסכניק למשלם החשבונית .

אני מעדיף להישאר אני ולא ידידך .

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתיך שאלה מפורשת.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מישהו שהנדסת אנוש מאוד חשובה לו (מעבר לעמידות חומרים ואיך הם מרגישים למגע), אני יכול להעריך את ההיצע של VW בתור משהו ש"הגיוני" לקנות אותו.

 

אני יכול להבין את מי שקונה VW כי מה שהם מקבלים מבחינת תדמית זה "נוח יחסית, אמין, משעמם, יציב".

אפשר להתחבר לזה בכיף.

 

אם הייתה גרסה של ג'טה סטיישן במחיר נורמלי, לא הייתי מהסס לקנות, ואני בהחלט מעדיף אותה על סיוויק, מאזדה 3, קורולה וכל אלו שבאותו טווח (בערך) של מחירים.

 

לא הייתי קורא לVW פרמיום אבל הם טובים מאוד בתחום שלהם, שזה עיצוב פנימי והרגשה כללית של יציבות (לא על הכביש, אלא בכל הקונספט של עקביות שיש להם), ועיצוב שלא מפריע (לי באופן אישי קשה מאוד לשבת במאזדה 3 או בפוקוס כי העיצוב מוגזם ולא ידידותי).

 

ועדיין, לא הייתי קונה שום דבר מבית צ'מפיון, אולי חוץ מA4 או A6, וגם לא החדשים אלא שנת 96 עד 2003 בערך (הם פשוט יותר יפים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה מוכן להסביר לאנשים פשוטים כמוני, מה כוונתך כשאתה כותב על איכות חומרים ללא דופי?

 

האם מדובר במשטחים רכים בעלי מרקם עמוק ללחיצה או שמדובר במשטחים עמידים לתנאי החום והשמש הישראלים?

שם לב שבפולקסווגן - כמו גם ביתר התוצרת של הקונצרן - שני התנאים גם יחד אינם מתקיימים.

 

 

 

זאת השאלה הכי מעניינת.

 

למשל, בסובארו אימפרזה מהשנים האחרונות לשיווקה (05-06) יש איכות חומרים מדהימה. חומרים רכים ואיכותיים, עמידים לשמש (לפחות ב-6-7 שנים על הכביש) ועם קצת וקס הם גם נראים כמו חדשים.

 

בפונטו ספייס, חומרים סופר עמידים לשמש, אבל נוקשים מאוד למגע. מרגישים זולים.

 

 

 

דווקא בפולקסווגן, יש משטחים רכים שלא עמידים לשמש הישראלית + משטחים קשים עם צבע מתקלף מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם לא יצא לי לנהוג בגולף, חוץ משנה של לימודי הנהיגה. בתור אחד עם בעיות גב תחתון, לא בדיוק היה לי נוח בגולף(זה שהיא נמוכה לא ממש עזר לי), כאבי גב תחתון, כאבים בירכיים וברך שנתקעת בקונסולה (1.90). האינטריור השחור לא ממש טורם לאווירה במכונית. מצד אחד גם במכונית כמו רנו סניק 2 לא הרגשתי כל כך נוח אז אולי זה משהו בי.(כרגע בטידה הבעיה פחתה, אני מניח שהישיבה הגבוהה והמקום לברכיים עוזר לזה).

בהנחה שאיכות החומרים הטובה "והעמידה" בפני השמש הישראלית עושה את ההבדל, לא הייתי מעדיף אותה בתוספת של 20 אלף שקל על שום מכונית אחרת בסגמנט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לראות לא מעט כאלה ברחבי מיאמי בחודש שעבר. האוטו פשוט יפה (בצבע שחור או לבן פנינה)

הרכבים שם משווקים עם מנועי 2.5 ו 3 ליטר גרסאות אוטומט בלבד והם פשוט עפות על הכביש.

המחיר אכן קצת בשמיים אבל VW תישאר VW עם כל השירות הג*** שלהם.

 

ואנחנו נמשיך לרכוש אותם :-)

Golf 2008 MK5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
יש פולקסוואגן אחת מאז שפולקסוואגן הוקמה שאפשר שלא להגיד עליה את המשפט הזה?

אחת שאתה מסתכל עליה ומתרגש? מחסיר פעימה?

 

כולם משעממות, כולן בנאליות וכולן גורמות לי לפהק.

 

כן, כולל השירוקו.

 

רק מקוררי האויר מעוצבים בצורה מיוחדת יחסית לתקופה שלהם ולא משעממים.

כל שאר המכוניות של VW הופכות למעניינות עיצובית רק כשהן מתישנות.

 

העיצוב של היום אמור לשדר יוקרה ואיפוק ולא להיות צעקני מדי, לשדר "יש לי בוחטות של כסף אבל גם הז*ן שלי לא קטן":lol:

גם שירוקו.

לדעתי זה כבר לא זה וVW זו מזמן כבר לא מכונית העם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוחטות של כסף? VW הוא מותג עממי לכל דבר, המקבילה האירופאית של טויוטה - ובהתאם לכך גם היקף המכירות באירופה לעומת הארץ. הילת היוקרה בישראל קיימת רק בגלל התמחור של היבואן והשכנוע העצמי של הרוכשים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו - בקשר לתמחור -

קורולה אוריס חדשה תעלה קרוב ל-130 אלף.

המחיר שלה לא רחוק מאוד מזה של הגולף 1.2TSI שמתחרה בה.

 

תכף תגיע הג'טה 1.2TSI ותעלה באיזור ה-120 נגיד וזה מחיר הגיוני.

 

(אל תשכחו שמנוע ה-1.4TSI 122 בא להחליף את מנועי ה-2.0 ולא את מנועי ה-1.6).

 

יש רק בעיה אחת:

מישהו רוצה DGS7+TSI+אחריות של צ'מפיון?? :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4572 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...