Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מגנים שנראים טוב גם לחברה שלי יש. אבל מגנים מחומר חזק אין לה.

חומר פולימרי (חומרים מרוכבים, לצורך הענין סיליקון) סופג יותר אנרגיה מברזל. זו אחת הסיבות שטומבון הוא מפלסטיק לא מברזל. חומר שסופג טוב הוא PC. הסינים לא ממהרים לצהיר שהמגן הוא מחומר PC, אלא שילוב של חומר ABS ו-PC.

בנוסף, המסכים של שיאומי מאוד זולים. לגבי HOMTOM לא ידועים לי, ובטח לא איכות שלהם.

אם אתה כ"כ חושש לנזק הטלפון, תוכל לקנות כיסוי עם AIR BAG: בליטות בקצוות הטלפון כמו הכיסוי הזה . לי יש את הכיסוי הזה, ולא נשבר לי מסך. אפילו מגן מסך לא נשבר אף פעם. הטלפון נפל כמה פעמים מהכיס לרצפה. אבל בכל זאת אף פעם לא שברתי מסכים על ימין ועל שמאל כפי שאתה מתאר.

פורסם

תעבור למגן ארנק (wallet case). אמנם לא אלגנטי ונראה נשי, אבל מרפד את הטלפון מחזיתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא יכול מגינים מסובכים.

ידיים עם דברים.

שימוש ממושך עם הפנס.

 

מגן ארנק. לא פרקטי. תודה

 

לגבי המכשירים.

יש שם מכשירים עם 6GB זכרון עבודה + 64 פנימי.

מעבד 8 ליבות של 2.3GHZ

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש למוטורולה סידרה שעמידה, עם מסך בלתי שביר, תחפש באמאזון, רק שזה עולה מעל 2000,אבל הוא עמיד מאוד.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
יש למוטורולה סידרה שעמידה, עם מסך בלתי שביר, תחפש באמאזון, רק שזה עולה מעל 2000,אבל הוא עמיד מאוד.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Motorola z2 force

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)

גם לcaterpillar יש דגמים עמידים.

הs41 מקבל ביקורות טובות.

sonim

גם מתמחים בזה.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם

כל העניין של העמידות היא בערבון מוגבל. מנסיון גם מכשירים עם 810 MIL STD מתים לאחר מספר נפילות.

מגן טוב עם פינות עבות יכול לעזור, אבל מול נפילות בשטח פתוח שום דבר לא יעזור (אולי אם תאבטח את המכשיר אליך באיזו צורה).

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אני משתמש במגן למכשיר של TOIKO עבור Mi A1.

הוא עשוי 2 שכבות (קשיחה+רכה) והוא מגן על הטלפון בצורה מושלמת מכל הכיוונים.

החלק העליון (של ה"חזית") בולט מקו המכשיר בכמה מילימטרים ואמור לספק את ההגנה הנדרשת במקרה של נפילה על רצפה ישרה.

הטלפונים היום מאוד עדינים ואני בספק אם תמצא איפשהו מכשיר "טנק". כולם נלחמים על כל מ"מ ולכן הכל נהיה דק יותר ושברירי יותר.

 

בנוגע ל Mi-A1 אני יכול רק להצטרף להמלצות.

חיישן טביעת האצבע בגב המכשיר פשוט מעולה. המצלמה עובדת מצויין ואני מפיק ממנה תמונות יפות מאוד. שקע טעינה type-c, מסך בדיוק בגודל הנכון, עובד חלק לחלוטין. 64GB זיכרון עם מעבד 8 ליבות. תיפקוד קישוריות (BT וכד') מצויין, GPS מדוייק ומהיר.

800 שח ביבוא מקביל עם אחריות לשנה, 1000 ש"ח עם אחריות לשנתיים יבואן רשמי (המילטון).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איזה מכשיר קטן פיסית מומלץ בטווח של עד 1000 שקלים?

אבא שלי לא אוהב את המכשירים הגדולים ורוצה משהו קומפקטי יחסית, של פחות מ-5 אינץ׳.

פורסם

כבר כמעט לא מייצרים פחות מ-5''.

תן לו להתנסות עם xiaomi A1 לשבוע והוא כבר לא ירצה את המכשיר הישן...

 

דרך אגב - מה יש לו היום?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
נתתי קישור למכשירים מוקשחים

עם מפרטים יפים.

קח בחשבון שכל המפרטים שאתה הצגת הם מכשירים שמיועדים לשנה. גרסת אנדרואיד שמתיישנת ולא תקבל עדכון.

עם כל היופי שרשום מעבד X ליבות וזיכרון Y ג'יגה, כך את המפרט הזה בערבון מוגבל. כאחד שנפל עם כמה מכשירי מדבקה.

פורסם

איזה מכשיר כדאי לקנות ב2500 ש"ח ומטה?

היו לי אייפונים ב8 שנים האחרנות אז אני רגיל למכשיר שפשוט עובד נורמלי.

 

חשוב לי מסך גדול וטוב, ושהכל יעבוד מהר וחלק כל הזמן, איכות מצלמה פחות חשוב.

מה כדאי לקנות?

V5

×
×
  • תוכן חדש...