Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה מכשיר כדאי לקנות ב2500 ש"ח ומטה?

היו לי אייפונים ב8 שנים האחרנות אז אני רגיל למכשיר שפשוט עובד נורמלי.

 

חשוב לי מסך גדול וטוב, ושהכל יעבוד מהר וחלק כל הזמן, איכות מצלמה פחות חשוב.

מה כדאי לקנות?

 

לדעתי-

וואןפלוס 5T

גלקסי S8

אייפון 7

פורסם

גם אני כל הזמן עם אייפונים, היו לי:

 

אייפון 4 - במשך 6 שנים!

אייפון 5

אייפון 6

אייפון 7

אייפון 8 - עכשיו קניתי באילת, בדיוק בתקציב שלך.

 

נרתעים בגלל מחיר אבל ה 8 נמכר במחיר סביר עקב יציאת אייפון X.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני רוצה מסך גדול אז אני צריך 8+ אם כבר, וזה לא כ"כ בתקציב. 3000 באילת או 3300+ במקום אחר. בגלל זה אני מסתכל לכיוון של האנדרואידים.

הסתכלתי בחנויות בזאפ ורובם מוכרים את הגלקסי 8 והוואןפלוס 5T אחרי שהם פתחו את האריזה, גנבו את המטען המקורי והכניסו מטען "תואם". מה הקטע הזה?

 

ראיתי ביוטיוב ביקורות ממש טובות על הוואןפלוס, יש את הדגם של ה64 גיגה עם 6 גיגה ראם, ויש את זה עם ה128 ו8. זה משמעותי ההבדל בראם?

V5

פורסם

לא יודע לגבי ההבדל בראם, אבל ההבדל בזכרון משמעותי.

64 זה גבולי לדעתי.

 

בכל מקרה, יש עניין עם התקינה של המטען, אז הם סתם דוחפים לך מטען גנרי.

 

אני קניתי לאשתי את ה5t והזמנתי מאיביי מטען dash מקורי בגרושים.

 

לדעתי זה מכשיר נחמד. אבל זה לא אייפון.

פורסם
אני רוצה מסך גדול אז אני צריך 8+ אם כבר, וזה לא כ"כ בתקציב. 3000 באילת או 3300+ במקום אחר. בגלל זה אני מסתכל לכיוון של האנדרואידים.

הסתכלתי בחנויות בזאפ ורובם מוכרים את הגלקסי 8 והוואןפלוס 5T אחרי שהם פתחו את האריזה, גנבו את המטען המקורי והכניסו מטען "תואם". מה הקטע הזה?

 

ראיתי ביוטיוב ביקורות ממש טובות על הוואןפלוס, יש את הדגם של ה64 גיגה עם 6 גיגה ראם, ויש את זה עם ה128 ו8. זה משמעותי ההבדל בראם?

השמועה אומרת שמכון התקנים צריך לאשר ליבוא מקביל את המטענים, והבדיקה הזו מייקרת את מחיר המכשיר. לכן הם קונים את הקופסא ואת המכשיר, ואת המטען "תואם" שאושר במכון התקנים מכניסים לקופסה.

 

לגבי זיכרון: היום יש עננים, יש שירותים דרך האינטרנט, אני לא חושב שיש צורך בזיכרון כ"כ גדול. כלומר לדעתי 64 ג'יגה יספיק.

פורסם

נראה לי שאני אזמין את הוואןפלוס עם ה64, ובנוסף אזמין באיביי את המטען המקורי (עולה איזה 60 שקל לפני מה שראיתי)

כי פה עם המטען המקורי זה איכשהו עולה 300 שקל יותר.

V5

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מתחיל לפזול למכשירים חדשים אט אט, כרגע עם מייזו פרו 5.

מרוצה מאוד מהמכשיר אך לפעמים הוא נתקע ומתחיל להראות סימני זקנה.

מישהו כאן בעל מייזו פרו 7?

פורסם

בוקר טוב

 

יצא מצב שאני צריך לקנות A1 בזריזות, יש דילים מעניינים?

מבדיקה קצרה בZAP יש יבואן מקביל ב710 בערך ויבואן רשמי ב950 (בהייטקזון), כלומר על מטען מקורי ועוד שנת אחריות מבקשים עוד 240 שקלים. שליש מחיר.

 

תוספת מוצדקת? לקנות מקביל ולהזמין מטען מחול? או בכלל להזמין את המכשיר מ GB ולהתפלל שלא ייעצר במכס?

 

what would jesus do?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

במקומך הייתי קונה יבואן מקביל. המטען המקורי של המי A1 הוא מטען 2A רגיל לכול דבר(לא QUICKCHARGE ) ואין צורך לקבל אחד כזה מקורי.

והאחריות... נו אתה בטח יודע מה האחריות באמת שווה.

פורסם

לא הייתי מוסיף קרוב ל 40 אחוז בשביל מטען מקורי. מיותר. כבל תקני ומטען רגיל וטוב כמו שסביר שיש חמש לכל אחד בבית ואין בעיה.

שים לב, המסך של המכשיר שביר יחסית, והמכשיר מחליק. שים כיסוי בהקדם.

×
×
  • תוכן חדש...