Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
העדיפות היא להשקיע כמה שפחות, מקסימום 1200 ש"ח.
קיבלת את התשובה שלך למעלה. DXO זו אוטוריטה בתחום הצילום

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
^

טוב לראות שיש איפה לקנות ולא כמו שדניס ציין שלא באמת יש למישהו.

קנית בק.אתא?

 

הצלחתי להזמין בסוף מגומובייל.

לקח למכשיר שבועיים להגיע בדואר רשום, בקופסה מכשיר + כבל (מקורי) + מגן מסך בסיסי, נראה שהוציאו רק את המטען (המקורי) משם.

מגיע עם מטען (+כבל) של ARTOS, נראה לא גרוע במיוחד.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מישהו יכול להמליץ על טלפון ב1000-1500 שח?

צריך מצלמה טובה (עדיף עם ייצוב)

ושהאנדרואיד לא יהיה הגרסא הריקה של גוגל?

בעבר היה לי LG G2 והייתי מרוצה לאללה מהפיצ'רים.

מוטו G4 Play היה ריק מדי...

 

משהו מאמאזון בהחלט תופס

פורסם

מה עם מכשירי נוקיה? נוקיה 6 גירסת 2018 זמינה כעת באמאזון ונימכרת ע"י אמאזון.

https://www.amazon.com/Nokia-6-1-Unlocked-Smartphone-T-Mobile/dp/B07B4KPFKM/ref=sr_1_4?s=wireless&ie=UTF8&qid=1525581826&sr=1-4&keywords=nokia+6

 

יש למישהו/י נסיון עם המכשירים החדשים שלהם?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לפי מה ששמעתי נוקיה החדשים טובים מאוד בתוכנה- יציבות. כמו כן בבניה איכותית, והרגשה של מוצר מאוד שלם.

 

אבל, ואבל גדול- המחיר.

 

לא יודע כמה אנשים ישלמו על הטלפון הזה 1200 שקל כשיש רדמי 5 פלוס או מי איי1 ב-700 שקל. או לחילופין שיאומי מי 6 ב-1400 שקל שהוא פשוט הרבה יותר טוב מהנוקיה בהכול(גם באיכות בניה) שלא נדבר על זה שהמי A2 ממש מעבר לפינה וגם הוא יהיה כניראה טוב יותר מהנוקיה.

פורסם

בכל מכשירי נוקיה (HMD) החדשים (2018) יש AndroidOne, מבחינת תוכנה ויציבות אמורים להיות זהים לכל שאר המכשירים מסוג זה.

 

עד היום מכשירי AndroidOne היו בעיקר (כולם?) מכוונים לשוק הנמוך-ביניים-סוגשל , בעוד ה 7+ וה-8שירוקו לראשונה מציגים מכשירים עם מפרטים חזקים בהרבה.

 

קשה לבחור בין ה6 ל A1, לכל אחד יתרונות וחסרונות מול השני, אבל בסופו של דבר מי שמחפש מכשירים במחיר הזה כנראה יעדיף לשלם כ30% פחות על השיומי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בין ה-A1 ל-Mi6 יש הבדל גדול בגודל ובמשקל, שהוא יותר משמעותי, כך נדמה לי, מכל שאר ההבדלים ביחד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הכוונה בין השיומי A1 והנוקיה 6. אחד הבנים שלי עמד בפני אותה התלבטות, בסופו של דבר בחר בשיומי ואינו מצטער על כך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי שאלה שלא קשורה לבחירת מכשיר, אבל קשורה לנושא הכללי ככה שאני לא רואה טעם לפתוח אשכול במיוחד בשביל זה.

 

איך אני עובר מהאייפון לאנדרואיד בצורה חלקה ונטולת סטרס?

את האנשי קשר גיביתי בגוגל, עכשו את התמונות אני צריך להעלות לגוגל פוטוס כן?

יש לי על המכשיר גם הרבה מוזיקה, יש לאן להעלות את זה או שאני אצטרך להעביר אחכ מהמחשב?

יש לי גם את התזכורות והפתקים באייקלאוד, עם זה מה אני עושה?

 

ובכללי, כל טיפים למעבר חלק יתקבלו בברכה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

V5

פורסם

לא נראה לי שיש פתרון יחיד שעושה את הכל ומעביר 100%

 

כל אפליקציית גיבוי\מעבר מצהירה שזה עובר לגמרי,אבל מנסיוני המועט משהו תמיד מתפקשש.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...