Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

התבקשתי לבצע בדיקה עבור בחור צעיר (חייל לפני שחרור, כרגע עם גלקסי 6 כלשהו).

  1. מהו ההבדל המהותי בין שני הדגמים?
  2. מי עדיף ביניהם?
  3. היכן רוכשים כיום? יש אגב נסיעת אירופה פעם בשנה בערך, ע"י מי מבני המשפחה.

תודות.

פורסם

ההבדלים הם בגודל המסך 4. אינצ הבדל בבטריה שהיא גדולה ב15 אחוז ומצלמה אחורית כפולה בפלוס שיוצרת אפקט עומק יותר טוב.עדיף לקחת את הפלוס אלא אם יש יד קטנה יחסית .ולזכור שמסך קמור מאוד רגיש לשברים.

פורסם (נערך)

לחייל קונים טלפון זול. כך גם לבחור שיוצא לטיול הגדול שלאחר צבא .

 

לחייל קונים טלפון פשוט.

 

לחייל קונים טלפון שלא יכאב מדי אם ישבר, יאבד או ייגנב (וטלפון פשוט פחות קורץ לגנבים).

 

בקיצור - שיומי ב-800-1000 ש"ח.

 

לטלפון לטיול הגדול חשוב לבחור בדגם עם תמיכה גם ברשתות לא אירופיות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

+1, בתור חייל אני זוכר שהדבר הכי קריטי היה חיי הסוללה(ואני מתקופת נוקיה עם סנייק חח), לכן רדמי 5 רגיל או 4X רגיל עם 720P וסוללת 4000mAh זה הדבר הכי טוב.

 

רגע, מה סיבת השידרוג? הרצון להישתדרג ברמה או טלפון גוסס? כי אם להיaתדרג אז זה כבר משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אגב, מעגל המכרים שלי מדבר רק על סמסונג גלקסי ממשפחת ה- S:

S6, S7, S8, S9 וכו'.

מה לגבי משפחת ה- A? ראיתי שיש

A7, A8

מה לגבי מכשירים אלו? ומה ההבדל בין אלה לאלה? האם הם מומלצים?

פורסם
אגב, מעגל המכרים שלי מדבר רק על סמסונג גלקסי ממשפחת ה- S:

S6, S7, S8, S9 וכו'.

מה לגבי משפחת ה- A? ראיתי שיש

A7, A8

מה לגבי מכשירים אלו? ומה ההבדל בין אלה לאלה? האם הם מומלצים?

הLG G4 שלי שבק סופית בשבוע שעבר.

הוחלף בA8 פלוס.

אחרי שבוע של שימוש: אין לי טענות. סוללה מחזיקה בקלות יום עבודה שלם. אפליקציות (כולל קלאש רויאל) רצות חלק. מצלמה סבירה פלוס.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

ה-a8 הוא מכשיר נחמד, אם כי מעט גדול יותר פיזית ביחס למכשירי דגל. בקטגוריית מכשירי הביניים הוא מציע את אחד המפרטים הטובים ביותר, אך הוא גם יקר יחסית לקטגוריה הזו.

בכל מקרה הממשק הנוכחי של סמסונג מאוד לא נוח לטעמי, הוא יותר מידי מוגבל.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
עברו חודשיים - מעדכן:

 

עניין ה DATA ככל הנראה נפתר ע"י הסרה והתקנה מחדש של PARALLEL SPACE.

התוכנה (המצויינת הזו) עבדה פרק זמן בלתי מבוטל עד שלפתע הצטרפה אליה אפליקציה של "Parallel space 64bit support".

עד כאן הכל טוב ויפה.

לאחר ששמתי לב שהיא הפסיקה לעבוד כמו שצריך (הווטאסאפ שהיה מותקן עליה לא היה מקבל הודעות עד שהאפליקציה היתה נפתחת) - הסרתי והתקנתי מחדש מה שפתר את 2 הבעיות - גם ה DATA וגם הזמינות של הוואטסאפ.

לציין שהאפליקציה הזו הצילה אותי ממכשיר נוסף, לכן בתשלום סימלי של איזה 15 ש"ח עשיתי "מנוי" לכל החיים שמסיר את הפרסומות ונותן לי את כל הפיצ'רים פתוחים.

 

בנוגע לכפתור הפעלה\ווליום של המכשיר: לאחר המתנה של חודשיים, קיבלתי היום את החלק (אליאקספרס, 1.5$). מדובר בלוח מודפס קשיח עד flat cable קטן ודבק דו-צדדי מאחור. פחות מ 5 דקות עבודה והרכבתי אותו - וכרגע הלחצנים עובדים בצורה תקינה לחלוטין.

 

המכשיר ממשיך להתעדכן אחת לחודש לפחות (במאי היו 2 עדכונים) והשמועה אומרת שאוטוטו הוא מקבל Oreo 8.1 . ימים יגידו...

 

איציק

 

מעדכן שוב:

 

היום בבוקר שוחרר לאויר עדכון OREO 8.1 ל Mi A1 - כ 1.2GB

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
זהירות, לחלק נמחקים ה sms לאחר העדכון.

קראתי על זה תוך כדי הורדת העדכון.

מאחר ואין לי שום מידע חשוב ב SMS-ים (למי יש ? ומה כבר יש שם חשוב חוץ מההודעות של חבילות בדואר ? :-P) , הערכתי שיש סיכוי טוב שימחקו.

אכן נמחקו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני משער שההודעות נמחקות לאלו שעושים שימוש בעבליקציית הסימוס הסטוקית שמגיעה מותקנת עם המכשיר. אלו שעושים שימוש בעבליקציות צד ג' או אפילו "messages" של גוגל לבטח לא יפגעו.

 

Huawei P20 Pr0

×
×
  • תוכן חדש...